Siis onko GTA-aihealue poistettu ja tilalle tuotu joku Habbo?
Näenkö oikein?
11
554
Vastaukset
- ,,..,,
vähä tossa ihmettelinki jo itsekin kun en löytänyt sitä enään ja luulin että silmissä vikaa mut ei näköjään
- Kahtellaan nyt
Päivällä kyllä vielä oli kun oli vasta tuo Osta ja myy-palsta tullut tuonne mutta kun ilmaantui Habbo niin hävisi SEKÄ Gta että Mafia-palsta...
Kuitenkin melkein kaksi suosituinta eli onkohan sitten päivitysaikaista vajavuutta kuten joskus tuppaa olemaan (ja ovatko nuo edes jäämässä Habbo ja Osta/myy vai ovatko jotain päivityssekoilua kuten joskus) VAI, mikä pistää silmään niin eivätkös molemmat pelit ole k-18, gta:t ainakin, ovatko sitten lähdössä kuten jotkut ovat ehdotelleet.
Tuskinpa, mutta kahtellaan nyt mitä tuleman pitää.Mafia oli mun mielestä aika hiljanen palsta. Ja gta palsta saiki lähteä ku oli sellasten kakaroiden valtaama.
- Tpoi
Toi Habbo homma on muuten myös Nuoret-palstalla, eli yhteydessä siis sinne. Jos jotain nyt kiinnostaa.
- ......
lammas-jr kirjoitti:
Mafia oli mun mielestä aika hiljanen palsta. Ja gta palsta saiki lähteä ku oli sellasten kakaroiden valtaama.
Ainakin Buckbeak sai Habbo osaston.
- TäTä
Kyl se GTA forum viel täält löytyy, menkää
->Pelit ->Pelit ->Grand Theft Auto
Eli Peleistä pääsette viel toisiin peleihin!!- TäTä
Älysin just että tuol toisessa pelit foorumisssa on nykyää kaikki niinku "pelit" eli GTA, Mafia jne...
- ......
TäTä kirjoitti:
Älysin just että tuol toisessa pelit foorumisssa on nykyää kaikki niinku "pelit" eli GTA, Mafia jne...
Mitä tarkoitat?
- .....
...... kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Nyt löysin sen. Onpas ne taas muutellu näitä. Esim. joltain chatti palstaltakin pääsee tohon hemmetin habbo juttuun.
- hyvä
ihan hyvä kun GTA-aihealue poistui se oli muutenkin äässistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725