Täällä saa pyöräilijät ajaa missä lysttää selkämärkänä niin lujaa kuin koivista lähtee ja jollei ehdi jarruttaa niin huutavat: " pois tieltä perkele! itse näin tällaisen tilanteen lähellä Koskikekuksen pääovea kun raavas miespolki minkä kintuista pääsi ja pikkupoika ei huomannut takaapäin tulevaa "kilpapyöräilijää" mielestäni pyöräilijät voisi Tampereellakin siirtää takaisin ajoraralle POIS JALKAKÄ'YTÄVILTÄ kävelevien ihmisten joukosta! Niin tällaiset ja myös monen moiset muunlaiset tilanteet jäisivät pois! jos kerran pyöräilijät HALLITSEVAT PYÖRÄNSÄ, NIIN KYLLÄ HE PÄRJÄÄVÄT AJORADAN OIKEASSA REUNASSAKIN! NIIN KUIN AIKOJEN ALUSSA PÄRJÄTTIIN( jo 7v.koululaisetkin pärjäsivät!-50-luvulla!)
Tampere on aivan paska kaupunki
markku.makela13
1
170
Vastaukset
- ;ManseRaivoo. . . .
Täällä saa päätään piestä niin paljon kuin sielu sietää... raivo raivo raivo!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818