Osaatteko sanoa, jos samalle perintätoimistolle on useampi kuin yksi lasku ja ne menevät uo:oon, niin laittavatko / pitääkö laittaa kaikki nippuun vai yksitellen. Minulla on Ok perinnässä kaksi ja ovat laittaneet vain toisen uo:oon. Laskut suurinpiirtein samaan aikaan syntyneet, mutta eri velkojat. Olisi vähän halvempi jos yhdessä menisivät.
Vastaukset 6
- Homo Mikko
Ne menee kaikki erikseen, se on nääs edullisempaa perintätoimistolle.
Tietysti yksitellen, takovat hyvät massit siten.
- 8+15
Kiitos vastauksista. Odotellaanpa toisenkin menoa. Kiva kun ovat 2 vuotta pidätelleet ja maksua saavat varmasti odottaa pitkään.
- 12+9
Onhan niillä aikaa odottaa että aikuistut, vai luuletko että joulupukki ne maksaa?
- 8+15
Aikuinen on se, joka ei herjoja heittele pikavippi-palstalla. Tarhaikäisten hommia. Toivon sinulle runsaskätistä joulupukkia :))
- Homo Mikko
Maksa velkasi ruikuli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466