älä koskaan unohda sitä!
Vaikka elämä heittäisi vastoinkäymisiä etees, niin sä selviät kyllä ja vielä jonain päivänä sä löydät kainalon jossa levätä päivien välissä...
Olet ihan maailman kaunein ihminen
10
244
Vastaukset
- 234567890
Tuollaiset sulosanat osaan kyllä sivuuttaa. Vastoinkäymiset hoituu rutiinilla, ei siinä mitään, niitä tulee koko ajan ja niitä hoidetaan sitä mukaa kun niitä tulee.
Realistinen arvio tuosta sen oikean löytämisestä on se, että totta kai löydän jos joko haluan itse sellaista etsimällä etsiä tai kelpuutan jonkun jakaamaan elämäni kanssani joka rohtii itse lähestyä.
Vaikea osuus on se että löytäisi ihmisen joka ymmärtäisi sitä ihmistä ihmisen sisällä, johon sinä et koskaan halunnut tutustua, herkkää ja outoa puolta. Sellaista ihmistä tuskin tulee vastaan, joka sitä ymmäräisi suoraan eli "sitä oikeaa". Tietysti varmaan ihmisen eri puoliin voi tutustua ja oppia tuntemaan mutta se on vähän sellasta. Varmaan tajuat.- Kyllä mä halusin
tuntea sun herkän ja oudon puolen ja luulin herkän nähneenikin. Mutta niin kuin tiedät, mä olen liian säikky ja kierroksilla uskaltaakseni jäädä kun sä vetäydyt kuorees koska mä kuvittelen sen johtuvan musta ja että mun seura häiritsee
- 32456798
Kyllä mä halusin kirjoitti:
tuntea sun herkän ja oudon puolen ja luulin herkän nähneenikin. Mutta niin kuin tiedät, mä olen liian säikky ja kierroksilla uskaltaakseni jäädä kun sä vetäydyt kuorees koska mä kuvittelen sen johtuvan musta ja että mun seura häiritsee
Jotkut ihmiset valitsevat tarkoin mitä näyttävät itsestään ja kenelle. Tuollainen lohduttava suhtautuminen nyt on vähän niin kuin sama kuin jos Saksa voittaa Brasilian 7-0 ja sen jälkeen menee lohduttamaan Brasilian joukkuetta "kyllä te olette ihan hyviä pelaamaan, älkää olko surullisia", jos ymmärrät kielikuvan. Ymmärrän tilanteesi ja ymmärrän tunteesi, miten sinulla on paha mieli, mutta olet väärä ihminen lohduttamaan, ja muutenkaan sulosanoja suoltamalla ja itseäsi syyttämällä et ole rehellinen kuitenkaan, eikä se uppoa minuun. Asiat on niin kun on ja se ei kaunistelemalla muutu vaikka miten käänneltäisiin, uskon vain itseäni etkä pysty minua sillä tavoin vakuuttamaan. Ja en edelleenkään ole tyhmä: ymmärrän edelleen kaunopuheen ja oikeasti tapahtuneen eron ja kaunistelevat selitykset eivät mene läpi vaikka yrittäisit. Pohjimmiltaan vain säälit ja säälisi ei lohduta, koska olen realisti ja näen tollasen läpi. En tarkoita tätä pahalla, asia vain on näin.
Jos on ikään kuin olemassa kohtuullisuutta, niin ei mua kohtaan voi olla vittumainen jos en ole ihmiselle tehnyt mitään pahaa, eikä mun tarvitse olla enkeli jokaiselle muidulle joka vastaan kävelee. Jos ihminen kärsii niin tarjoan lohtua, jos ihminen on asiallinen niin minä olen asiallinen ja jos ihminen on vittumainen niin yritän puhua järkeä. Erityisen happy facea en voi yhtäkkiä vetää, koska ei ole mitään erityistä syytä olla auringonpaiste kun koko ajan tässä kuitenkin tekee mitä täytyy eikä velvollisuuksien noudattaminen tuota mitään nautintoa, hyvä kun kiitoksen joskus saa. - 35646749
Kyllä mä halusin kirjoitti:
Mutta lisään vielä, että en olisi supernegatiivisen oloinen, että kyllä minä ihan aidosti uskon, että elämäni on kivempaa vaikkapa 15 vuoden päästä että siinä mielessä olet oikeassa ja todennäköisesti löydän ainakin lohdun jos en löydäkään "sitä oikeaa". Kyllä ihmiset kypsyy ja oppii ymmärtämään, niin kuin olen sanonut. Eli uskon parempaan huomiseen.
- Jotenkin tuo
35646749 kirjoitti:
Mutta lisään vielä, että en olisi supernegatiivisen oloinen, että kyllä minä ihan aidosti uskon, että elämäni on kivempaa vaikkapa 15 vuoden päästä että siinä mielessä olet oikeassa ja todennäköisesti löydän ainakin lohdun jos en löydäkään "sitä oikeaa". Kyllä ihmiset kypsyy ja oppii ymmärtämään, niin kuin olen sanonut. Eli uskon parempaan huomiseen.
pelivertaus ei istu tilanteeseen kun en se minä ollut joka meidän suhteen lopetti. Eikä sitä kai virallisesti lopetettu, se vain loppui. Kyllähän siinä tietysti molemmat pettyy jos joku suhde ei johda siihen mitä on toivonut.
Se mies, jolle kirjoitin ei vaan aidosti tunnu näkevän miten ihana, älykäs, hellä, hauska, mukava, huumorintajuinen, seksikäs jne on. Teksti oli tarkoitettua kaverin tsemppaukseksi ihmiselle jolle toivon pelkkää hyvää. Ei tarkoitus ollut sääliä, ei sitä miestä katsoessa tule edes sääli mieleen. - Sivusta vaan....
35646749 kirjoitti:
Sä 3546... puhut asiaa joka kommentissas.
- sääli on sairautta
Olipa taas jotenkin ärsyttävän säälivä viesti.
- asdef
Se on myös niinkin että kyllähän sitä väkisinkin selviytyy vaikka mistä mutta miksi? Onko elämässä mitään järkeä jos se tarjoaa vain vastoinkäymisiä ja välissä ei mitään.
- En unohda aloitusta
Tuohan on ihan mukavaa luettavaa ja kaiken lisäksi totta. Vastoinkäymisien voittamista on suureksi osaksi elämä. Eteen tulee aina joskus vaikeita asioita. Hankalia juttuja. Yleensä juuri silloin, kun niitä vähiten odottaa. Ne on vain kestettävä jollakin opilla. Muuten ei ole asiaa lohduttajan kainaloon. m>n
- 1+18
No jaa, tässä nyt todistuu taas, että kauneus on katsojan silmissä. Kohtaan kotikadullani monasti vanhempia, jotka peittävät lastensa silmät kävellessäni ohi.
Sokea tunnusteli kasvojani kerran ja totesi, että hänellä on asiat hyvin.
Linnanmäellä kummituslinnan jonossa muut luulivat olevansa jo laitteessa minut nähdessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145