Nyt kun seurakuntavaali lähestyvät

suntt.

ja lestadiolaistenkin keskuudessa heitä on, niin kysynkin teiltä. Miksi täytyy seurakuntavaaleissakin olla herrojen ja narrien lista?

Olen jo pari edellistä vaaleissa käynyt äänestämässä seurakunnan piiriin parasta mahdollista minun mielestäni. Ja aikomus olisi, että nyt seuraavissakin vaaleissa käyn äänestämässä savolaisia pitämää kirkkoa pystyssä. Vaikka en olekaan niitä ahkeria kirkossa kävijöitä. Kärsijöitä mieluimmin. teu, onko Padasjoellakin seurakuntavaalit vai onko se liittynyt jo Asikkalaan.
Jos joku älykäs huomaisi minut myös kirkkovaltuusto-ehdokkaaksi, lähtisin vielä vanhoilla päivilläni panemaan omalta osaltani kirkon kuriin. Pois "pelipöydät ja rahan vaihtajat"Homot kirkon etupenkkiin ja naispapit kakkos saarnausluokkaan. Tuomiokielto saarnastuoliin ja ehtoollinen puolukkamehuksi. Öylätti Reissumiespalaksi.

6

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teu,

      Kuulöe "suntt" niin nytkun ennakko äänestrys on jo ovella , ja Varsinainen äänestys on 9/11,,, niin en tiedä pitääkö olla herrojen ja narrien lista ,,kyllä meillä p-joella on
      viela asiat silleen että ,Ei ole liitytty Asikkalaan ,eikä meihin ole Kuhmoinen liittynyt

      Piti sanoman että on meidän listassa selvä virhe SEN NIMI ON:: USKO ihmisten
      Muutokseen ,listassa on kolme nimeä en ole muistini mukaan heitä Kirkossa
      nähnyt , Kuntavaaleisa he rynni MUUTOS. nimentakana . en suosi ..muut 24 =ok.

      Olen yleensä aina äänestänyt kirkollisvaaleissa , siis kun on voinut minähän olen
      muuttanut 41-42 kertaa kuntaa ,jos otetään 4 vko ja pidempi aika huomioon ,,ei
      se ole monasti esti ollut kun listalla on nimi voi äänestää ,vaikkei kirjettä olekaan
      ehtinyt tulla kotiin Sinun huomaamisesi oli pitänyt tyapahtua syykuun alussa koska 15/9 löivät ehdokkaat liukkoon ,en yhtään epäile ettekö sinpääsisi fiksu mies. lupaa kuitenkin että et ota homoja ,se voi olla huono enne.

      Ehkä pelipöydät ja rahan vaihettajat pois kirkosta ,Niinhän Jeesuskin toimi
      Temmpelissä ,jo 2000 vuotta sitten ;Meidän Naispappimme meni HML..
      saimme , 28v, nuorenmiehen Karjalasta , ei ole oikea karjalainen luonne
      on vähän ujo , ja pikkusen Juro , mutta kun tutustan eikohän se siitä olen
      kuullut jo kahdesti saarnan ja Ja kade3sti keskiviikko Rukous hetki .

      Saarnas tuoli ei tarvii tuomiokieltoa ,Se on Sana , Viini on paras samoin
      vanha kunnön Öylätti.

    • vlsrlky

      Teu on muuttanut hengellisesti lapinveikkojen luota pois lähemmäs Lutheria ja vääksyä..

      • nyystölä

        Ai metsään meni teu


      • teu.

        Ottaako päähän , olin ajatellut tulla seuroihin ,mutta en tiedä nyt..


      • teu.
        nyystölä kirjoitti:

        Ai metsään meni teu

        Jos olet ymmärtänyt .niin vastasit väärin en ole metsässä käynytkään .
        Enkä Nyystölässä ,puoleen vuoteen .


      • Vammalan vanhin
        teu. kirjoitti:

        Ottaako päähän , olin ajatellut tulla seuroihin ,mutta en tiedä nyt..

        Teu olet varmaan suolla tarpomassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe