Eli, vieläkin käy siili syömässä ruokinta paikalla vaikka on kolme miinusastetta. Onko kovin yleistä?
Siili vieläkin ruokintapaikalla!
3
645
Vastaukset
- siilikäs
Siili kiikarissa -sivustolla sanotaan:
"Jotkut siilit vaipuvat horrokseen, kun lämpötila laskee alle kymmenen asteen, mutta jotkut ovat hereillä vielä muutamassa pakkasasteessakin. Horrokseen vaipuminen on hyvin yksilöllistä."
http://www.siilikiikarissa.fi/horrostuttaminen - Mirkku11111
Minulla on ongelma kun siili tulee kämppään ennen talvea.Minulla on ruokittava sitä terraan,ja sitten vien sen ulos ja se on seuraava ilta sama juttu.Ovella ropsuttaa tuttu kaveri.Se oppi ajaan rottien juoksupyörääkin viikossa vaikka on luonnon siili.Kesän se on omilla teillään mutta syksyllä saan kaverin.Mistä moinen johtuu?Vien sen tarpeeksi kauas talosta niin se tulee takaisin.
Ihme juttu. - siilipiili
Sinä joka olit huolissasi siilistä ruokintapaikalla. Minä olin huolissani siilistä joka näytti minusta liian pieneltä horrostamaan. Kysyin eläinsuojeluihmisiltä ja neuvoivat ottamaan siilin talteen. Reilu viikko sitten otin kaksi siiliä talteen ja ne ovat nyt ihmisillä jotka huolehtivat niistä.
Neuvoisin sinuakin nyt selvittämään lähimmästä eläinsuojeluyhdistyksestä kuinka toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962200Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882090- 981802
- 4431752
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121320- 2231025
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9916Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72860Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832