Moi oon 17v tyttö aika kokematon mutta nyt oon tarpeeks halukas kokeilemaan yhdyntää. Oisko täällä 17-20 vuotiasta rohkeaa miestä kuka haluis tyydyttää mun pitkäaikaset halut. Enkä mieluiten menettäs neitsyyttä milli munalle,jos omaat plus 15 senttisen laita sähköpostiosottees;).
Panettaa!
24
601
Vastaukset
- ....
Työnnä löylykauha perseeseen
- jartse67
hei !
olen 47 v mies kiinnostaako ja omaan ison kalun ??- ....
Mä omistan ison löylykauhan ja tungen sen sun perseeseen
- 16v poika
.... kirjoitti:
Mä omistan ison löylykauhan ja tungen sen sun perseeseen
Riippuu vähän mistä päin olet
- Minna 29
Mistä päin??
- jkl 96
Tääl olis vähän reilut parikytä senttiä sitä itseään tarjolla vuoden verran sua vanhemmalta jätkältä.. [email protected]
- .....
Moi. Olen 46v fiksu, mukava ja terve. Toteutan sun kaikki toiveet mitkä liittyy seksiin. [email protected]
- 4+8
On hienoa huomata, miten suomalaisissa miehissä löytyy vielä pyytetöntä ritarillisuutta nuorta neitoa kohtaan.
Oon 20vuotias ja iso kulli löytyy ja paljon kokemusta.. Laita viestiä tulee [email protected]
- 30v, 19/13,5
20-vuotiaalla ei ole antaa mitään muuta sulle kuin 1-4 min nesteiden vaihdon. Ota 15 vuotta kokemusta, niin pääset itsekin nauttimaan.
[email protected]- ......
- whazzup89
Mikä ihme juttu toi löylykauhu? :DD Pervoa porukkaa.. Ite 25v ja 20. Ite oon pks, sä?
- .....
Löylykauha perseessä
- speedfreak
Moikka,kyllä minä voisin toteutta sinun unelmasi jos haluat 21cm pitkä ja 7cm paksu kulli ja kokenut mies ,missäpäin asut muuten,itse asun turun lähiöllä.
- ....,
- 18v
kikkaa panemuakovaa96 tai seksipoika96
- ....
[email protected] tuu pistää viestii ;)
oon mikkelist ja koht 20v :p mistäin oot ni voisha tuota ;) ?
- mos 18v
[email protected] pistelehä viestiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442977- 502452
- 1072421
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111- 1001658
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4301550Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141502Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81489R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289