Moi oon 17v tyttö aika kokematon mutta nyt oon tarpeeks halukas kokeilemaan yhdyntää. Oisko täällä 17-20 vuotiasta rohkeaa miestä kuka haluis tyydyttää mun pitkäaikaset halut. Enkä mieluiten menettäs neitsyyttä milli munalle,jos omaat plus 15 senttisen laita sähköpostiosottees;).
Panettaa!
24
601
Vastaukset
- ....
Työnnä löylykauha perseeseen
- jartse67
hei !
olen 47 v mies kiinnostaako ja omaan ison kalun ??- ....
Mä omistan ison löylykauhan ja tungen sen sun perseeseen
- 16v poika
.... kirjoitti:
Mä omistan ison löylykauhan ja tungen sen sun perseeseen
Riippuu vähän mistä päin olet
- Minna 29
Mistä päin??
- jkl 96
Tääl olis vähän reilut parikytä senttiä sitä itseään tarjolla vuoden verran sua vanhemmalta jätkältä.. [email protected]
- .....
Moi. Olen 46v fiksu, mukava ja terve. Toteutan sun kaikki toiveet mitkä liittyy seksiin. [email protected]
- 4+8
On hienoa huomata, miten suomalaisissa miehissä löytyy vielä pyytetöntä ritarillisuutta nuorta neitoa kohtaan.
Oon 20vuotias ja iso kulli löytyy ja paljon kokemusta.. Laita viestiä tulee [email protected]
- 30v, 19/13,5
20-vuotiaalla ei ole antaa mitään muuta sulle kuin 1-4 min nesteiden vaihdon. Ota 15 vuotta kokemusta, niin pääset itsekin nauttimaan.
[email protected]- ......
- whazzup89
Mikä ihme juttu toi löylykauhu? :DD Pervoa porukkaa.. Ite 25v ja 20. Ite oon pks, sä?
- .....
Löylykauha perseessä
- speedfreak
Moikka,kyllä minä voisin toteutta sinun unelmasi jos haluat 21cm pitkä ja 7cm paksu kulli ja kokenut mies ,missäpäin asut muuten,itse asun turun lähiöllä.
- ....,
- 18v
kikkaa panemuakovaa96 tai seksipoika96
- ....
[email protected] tuu pistää viestii ;)
oon mikkelist ja koht 20v :p mistäin oot ni voisha tuota ;) ?
- mos 18v
[email protected] pistelehä viestiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082503
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631749- 1011729
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384