Moi oon 17v tyttö aika kokematon mutta nyt oon tarpeeks halukas kokeilemaan yhdyntää. Oisko täällä 17-20 vuotiasta rohkeaa miestä kuka haluis tyydyttää mun pitkäaikaset halut. Enkä mieluiten menettäs neitsyyttä milli munalle,jos omaat plus 15 senttisen laita sähköpostiosottees;).
Panettaa!
24
645
Vastaukset
- ....
Työnnä löylykauha perseeseen
- jartse67
hei !
olen 47 v mies kiinnostaako ja omaan ison kalun ??- ....
Mä omistan ison löylykauhan ja tungen sen sun perseeseen
- 16v poika
.... kirjoitti:
Mä omistan ison löylykauhan ja tungen sen sun perseeseen
Riippuu vähän mistä päin olet
- Minna 29
Mistä päin??
- jkl 96
Tääl olis vähän reilut parikytä senttiä sitä itseään tarjolla vuoden verran sua vanhemmalta jätkältä.. [email protected]
- .....
Moi. Olen 46v fiksu, mukava ja terve. Toteutan sun kaikki toiveet mitkä liittyy seksiin. [email protected]
- 4+8
On hienoa huomata, miten suomalaisissa miehissä löytyy vielä pyytetöntä ritarillisuutta nuorta neitoa kohtaan.
Oon 20vuotias ja iso kulli löytyy ja paljon kokemusta.. Laita viestiä tulee [email protected]
- 30v, 19/13,5
20-vuotiaalla ei ole antaa mitään muuta sulle kuin 1-4 min nesteiden vaihdon. Ota 15 vuotta kokemusta, niin pääset itsekin nauttimaan.
[email protected]- ......
- whazzup89
Mikä ihme juttu toi löylykauhu? :DD Pervoa porukkaa.. Ite 25v ja 20. Ite oon pks, sä?
- .....
Löylykauha perseessä
- speedfreak
Moikka,kyllä minä voisin toteutta sinun unelmasi jos haluat 21cm pitkä ja 7cm paksu kulli ja kokenut mies ,missäpäin asut muuten,itse asun turun lähiöllä.
- ....,
- 18v
kikkaa panemuakovaa96 tai seksipoika96
- ....
[email protected] tuu pistää viestii ;)
oon mikkelist ja koht 20v :p mistäin oot ni voisha tuota ;) ?
- mos 18v
[email protected] pistelehä viestiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa615607Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2633636Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot433588Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2863538Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3212759Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi3392057Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun782031En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1511868Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va701515Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm381480