Minä tiedän vain yhden pultsarin. Varmaan niitä enemmänkin on, mutta ei vain tule nähtyä.
Paljonko teidän perillä liikuskelee pultsareita?
5
60
Vastaukset
En oikeastaan tiedä. Ainakin yksi, joka on lähes kaikkien tuntema. Ihan hupaisa ja kohtelias ukko. Kerran meinasi jäädä auton alle ja päästeli suustaan vihaisia kirosanoja. Minut huomatessaan vaikeni hetkeksi ja huusi sitten "Ne on nuo peltilehemät tiääkkö tyttö tulleet Amerrriiikasta!" XD
Varmaan vaarattomimpia täällä olevia ihmisiä. Kerran hän selitti omistaneensa joskus koiran nimeltä Nassu/Nasu. Tietääkseni hän on ollut pultsari suunnilleen 30 vuotta ja työskennellyt kuulemma jossain Ruotsissa. Jäänyt kai eläkkeelle olkapäävamman takia.
Ja niin tosiaan. Kohteliaalla tarkoitin sitä, että jos et mitään mene aukomaan päätä tai muuta, niin ei ole mitään vaaraa. Aikuisille naisille nostelee hattuja ja saattaa kuulemma puhutella "leidiksi" tms. Jotkut pysähtelevät juttelemaankin.Ei sekään meidän perillä liikuskeleva ukko mitenkään vaaralliselta vaikuta eikä ole epäkohtelias.
biologinalku kirjoitti:
Ei sekään meidän perillä liikuskeleva ukko mitenkään vaaralliselta vaikuta eikä ole epäkohtelias.
Yeps. Enemmän minä oman ikäisteni marttakerhoja parkkipaikoilla pelkään...
- Raippari
Elämänkoulu...aikas paljon.
- DKM
liikaaki pyörii tääl mis asun. ja urpoi viel. muutama hyppelee sillo tällö jäisii bussipyskän portait alas, et pääsis sairaalaa lämpimää. osa on vaa vähä sekavis, ku luulee mun veljee mun siskoks ja selittää kuinka näytetään ihan KKK-jengilt ja hurraa sille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1823660Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481099- 501010
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914