Toisella palstalla oli juttua siitä miten saa tallennettua näytön näkymää, kuten videota koneelle.
Voisin vannoa että Windows 3,1:ssa oli vakiona tällainen ohjelma, vaikka sinä aikana netti, ja videoiden katsominen koneella oli lähinnä kaukana tulevaisuudessa.
Muistaisiko joku minua (27 vuotiasta) vanhempi että oliko 3,1:ssä tosiaan tuollainen ohjelma, mitä ei edes Windows 7:ssa ole vakiona
Windows 3,1:n ohjelmat
7
108
Vastaukset
- m40v.
Tuohon aikaan oli pienet kovalvyt ja huono videonpakkaus, levyjä piti pakkailla muutenkin että sai mahtumaan tavarat kovalevylle, en usko että Win 3.1:ssa oli tuommoista ohjelmaa vakiona.
- 286 10mhz
Ei ollut moista ominaisuutta, sellainen ohjelma oli saatavilla, mutta se oli niin raska, että ei monessakaan pyörinyt.
- Oi niitä aikoja!
3.1 sai niin paljon kaikkee kivaa, ei tarvinut asennella vaan pelkästään ajaa!
Kukaan ei henkuttanut piratismistä tai muusta paskasta. kaikkea pysty kopioimaan.
Nettiä ei ollut kuin muutamilla ja RussianHeave oli silloin se ykkös store.
Voih, sitä aikaa on ikävä ;D- Oli joo..
Työpaikoilla kytättiin ihmisten iternet selailua ja muuta liikennettä.
Ja jotkut piti internettiä statuksena. se kateellinen saasta joka ei edes tiennyt mikä se oli!
Sähköposti tuli tuollin ja oli muka sairaan kallista.
Tiettyä vakoilua USA harjoitti jo silloin. Hienoa oli kun edäs Suomalisnörti pysty kaataan sen USA vakoilukoneen ;D
- Nowell serverit
TCP/IP mullisti sitten koko verkon!
- _/\/\/\_
Saattoi olla screen recorder niminen ohjelma mutta se tallensi hiiren liikkeitä ja klikkauksia ruudulta, joilla sitten pystyi jotain rutiininomaisia juttuja automatisoimaan.
- Kerneljuusto
pasianssin peluu onnistu silloinkin, mikään siis ei ole muutunut ;D
Ai niin, verkot toimi jotenkin.. nyt ei nekään enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139880Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11868Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684