Tapoinko oman vauvani pillereillä?

tulevamamaa

Moikka. Tavoittena olisi tulla raskaaksi mutta tässä nyt mietityttää. Olen käyttänyt vähän aikaa Zoely e-pillereitä jolloin olen mahdollisesti ollut jo raskaana. Tässä on tullut mieleen niin paljon kaikkea. Keskenmeno? Voiko noi tappaa sen lapsen?

Mullahan on siis oireena nyt ollut
pahoinvointia, tulee aivan yht' äkkiä'
kova pissaamisen tarve,
alavatsa kipuja
en edes päivällä jaksa meikata, pienetkin tekemiset vaatii ponnistelua, niiden tekemisten jälkeen päädyn sänkyyn lepäämään, päiväuniakin on otettu.
heikottaa ja päätäkin voi särkeä
oon huomannut että kauhea nälkä kokoajan ja makean himo.
rinnatkin aristavat mutta ei kokoajan.
huomasin myös tänään että hajuvesi saattoi käydä nenään.

mietin että näkyykö testissä positiivinen?

mun partneri on tullut todella monta kertaa sisään, joten olisi erittäin ihmeellistä jos en oli raskana. mietityttää vain! haluan kuulla mielipiteitä ennen testejä. ja nämä oireet eivät ole joka päiväisiä, joskus pahempia ja joskus ei niin kovina oireina.

7

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulevamamaa

      Ja unohdin sanoa että kuukautiset ovat myöhässä melkein2 kuukautta ja pillereiden käytön aloittamisesta on noin viikkoa, jolloin niitä söin hieman haparoiden juuri raskaus luulojeni takia! Luulin että kuukautiseni olisivat alkaneen tuollon pillereiden alotus päivänä mutta vuoto oli niin niukkaa että ei sitä voi kuukautisiksi sanoa.

      • tee testi

        Tee testi.


    • Tulevamamaaa

      Näytti negaa.

    • et ole raskaana

      etkä ole lastas tappanut.
      Miksi syöt pillereitä jos haluat lapsen?

      • Tulevamamaa

        En tiennyt vielä että olen mahd. Raskaana. Mutta mietityttää tuo nega. Onko että en ole vai pitääköhän vielä ostaa testejä?


    • semnris

      Jos sinä olet aloittanut uudet pillerit (tuo Zoely ei ole minulle tuttu), niin voihan kuukautiset jäädä pois ihan senkin takia ja osa oireistakin voi selittyä sillä. Sitä en nyt ihan ymmärrä, että mitä hyötyä on ottaa pillereitä" hieman haparoiden juuri raskaus luulojeni takia!".

      Sinuna minä soittaisin paikkakuntasi ehkäisyneuvolaan tai tk:een ja kysyisin, että mikä tässä mättää. Tuossa vielä kopiota ko. tablettien ohjeista

      Osalle käyttäjistä ei tule kuukautisia joka kuukausi keltaisten tablettien ottamisen aikana. Jos olet ottanut Zoely-tabletteja joka päivä näiden ohjeiden mukaisesti, on epätodennäköistä, että olisit raskaana (ks. myös kohta 3 "Jos yhdet tai useammat kuukautiset jäävät tulematta").

      Jos olet ottanut kaikki tabletit ohjeiden mukaisesti eikä sinulla ole ollut oksentelua tai voimakasta ripulia etkä ole käyttänyt muita lääkkeitä, on hyvin epätodennäköistä, että olisit raskaana. Jatka Zoely-tablettien ottamista normaalisti. Ks. myös kohta 3 "Jos oksennat tai sinulla on vaikea ripuli" tai kohta 2 "Muut lääkevalmisteet ja Zoely".
      Jos et ole ottanut kaikkia tabletteja ohjeiden mukaisesti tai jos kahdet peräkkäiset kuukautiset jäävät tulematta, saatat olla raskaana. Ota välittömästi yhteyttä lääkäriin. Älä aloita uutta Zoely-läpipainoliuskaa ennen kuin lääkäri on varmistanut, ettet ole raskaana.

      • Tulevamamaa

        Ei ollut kuukautisia ennen zoelyakään. Oon syönnyy noitä vasta 2 viiikkoa, jotkut jäännyt ottamatta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe