aina
Rakastan sinua P
16
337
Vastaukset
- p myös
P nimisiä on PALJON.kelle niistä menee
- Petelle
menee
- sun omasi aina
Petelle kirjoitti:
menee
Hyvänen aika, ettet mulle itelle laita tuota? Onhan se kuitenkin niin mahtavaa, että täällä palstalla se saa kuitenkin arvoistaan huomiota, kun onhan tämä niin mahtavaa. Puspus.
- ei ollu multa
sun omasi aina kirjoitti:
Hyvänen aika, ettet mulle itelle laita tuota? Onhan se kuitenkin niin mahtavaa, että täällä palstalla se saa kuitenkin arvoistaan huomiota, kun onhan tämä niin mahtavaa. Puspus.
toi aloitus vaikka voisi olla... tekisit ite joskus samanlaisen aloituksen mulle :))
- Pete oikea
Kiitos kultaseni. Kylläpäs lämmitti sydäntä tuo tunnustus,
- >tällä
Tällä peellä nunna mielessä
- cgsrdgvcte
ota siihen nunnaas yhteyttä!!!!!!!!!!
- >tällä
cgsrdgvcte kirjoitti:
ota siihen nunnaas yhteyttä!!!!!!!!!!
Voi sitä aina yrittää.
- ja ikuisesti
>tällä kirjoitti:
Voi sitä aina yrittää.
Sittenhän se olen mahdollisesti minä...
- onkos petellä
käsitystä että kuka se täällä niin ikuisesti rakastaapi?
- Pete ei tiiä
Ei valitettavasti oo tietoa asiasta. Tunnusta nainen heti mulle nyt rakkautesi, niin kenties kuljemme samaa polkua tästä eteenpäin.
- Mieti mieti
Mitä sydämesi sanoo? Ketä sinä rakastat?
- Edellinen
Tiiän kyllä yhen naisen, joka ois just sopiva, mutta hän ei ennää taia kaivata mua.
- ootko kysyny
siltä?
- niin kävi
ootko kysyny kirjoitti:
siltä?
Eipä tarvinnu ennää kysyä, kun silmistänsä kipinä sammui ja alkoi välttelemään
- Käviskö?
Mulla nyt ei oo noin suuria tunteita annettavana, mutta voisin mäki vähän jotain Petee kaivata... http://www.youtube.com/watch?v=31G6fxYJcJE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783