Ylistaro

ukm lomalla

Onko vielä kavereita, vaikka ilmat kylmenee, voisin piipahtaa jäseniä oikomaan pitkän matkan tauolla. Ukm ois mukava " jutella".

49

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiimass36

minkä ikäinen ja kokoinen mies olet ?? pääsisitkö tänään levarille maistelemaan...

• ukm lomalla

55 kaikin osin iso. Saatan päästä, mitä olis tarjolla?

• kiimass36v

olen tulossa levarille klo19 tekee mieli saada hoitoa... niin kiimainen olo.

• kiimass36v

tarjolla olis 17/4 ja halukas päästämään paineet ahnaaseen suuhun... toki peppuni olis myös käytössä jos kiinnostaa ?? käviskö tuos klo 19 ?

• hoikka31vee

Kiinnostaisiko vähän nuorempi ja ensikertalaisen opettaminen samoihin aikoihin? :)

• ukm lomalla

Ajoin jo ohi tuon paikan, kiitti kuitenkin, olis maistunut varmaan. Tyrkytän etelemässä, ehkä Turussa on antajia tyrkyllä.

• pikana.

Onko tänään suihin ottajia?

• Ohikulkija kuka lie

Pääsen sinne harvoin ja joka kerta kun siellä käyn on paikalla todella vanhoja setiä tai ei ketään. Missä muka 30-40-kymppiset jannut.
        Pettynyt olen.

• ei niin vanha

Miksi harvoin? asutko muualla. Voisin imaista sulta, ja saisit omaanikin lutkuttaa.

• Ohikulkija kuka lie

Asun muualla, en pääse usein. Harmi ettei ole törmätty, mielelläni imisin ihan loppuun asti. Toivossa on hyvä elää:)

• ei niin vanha
        Ohikulkija kuka lie kirjoitti:

Asun muualla, en pääse usein. Harmi ettei ole törmätty, mielelläni imisin ihan loppuun asti. Toivossa on hyvä elää:)

Kiva kuulla. Nuolisin sun pallit kuumiksi ja saisit ruiskia nieluuni syvälle.
        Minkä kokoinen sulla on? Oma 19,5 ja tosi paksu puoli poslari, nytkin pystyssä, sulle;)

• aah.spermaa

Mites sovitaan tapaaminen 19,5 ja paksu.??Täällä ois kanssa tarjolla 19 cm kiima kyrpää ja voin halutessasi pukea naisten seksi asuja jne..!!!

• ei niin vanha

Tuo naisten vaatteisiin pukeutuminen olisi minun mieleen, itsellänikin on useita rintaliivejä sekä sukkanauhaliivejä, mutta olen liian kookas pitämään niitä. Olisi mukava kouria hameen alusia, jos olisi jotakin tuttua käsille. Tavataan vain ,mitä ehdotat?

• läpiajaja

Viikonlloppuna katselijaa, haluaisin vain näytää kyrpääni ja käteen vetoa, vanhat miehet olisi mieleisiä katselijoita. Saa ottaa omankin esiin.

• Rungun32

Puolen tunnin päästä levikkeellä.
        Löytyisköhän katselija/runkkailuseuraa?

• ekakertajännittää

Tänään käyn illan suussa levarilla tyhjäämässä pussit, joka haluaa imeä, menee edellä metsän suojiin, tulen heti perässä " kuselle".

• ajuri.

Kyllä niin tekisi mieli pitää jonkun isoakyrpää hyvänä, ja antaa omaakin toisen käyttöön.

• btm06

Onko tänään mitään?

• 30kundi

vois olla, mihin aikaan? missä kohtaa tää paikka?

• btm06

kuinka vain sopii

• iltaeläjä

Tänään.

• kiimass36

Iltaeläjä.
      Millainen mies olet ja mitä mielessä

• iltaeläjä.

Yli viiskymppinen. Nuolettaisin kaluani (puoliposlari) ja maistaisin spermaasi.

• kiimass36

iltaeläjä.
      Mihin aikaan menossa levarille ?
      Olis molemmin puolisia haluja !

• 20v

Onko ketään menos enään vai onko jo liian kylmät ilmat? Vois tarjota kalua imettäväks

• halukas m 55

Ei kylmät kelit haittaa, jos saa lämmintä suihin. Iso lasti sisässä itsellänikin, maistuuko sulle, itse otan aina, kun vain joku antaa, imen myös pallejasi.

• Rungun

Olisko tänään ketään paikkeilla runkkailuun tai katseleen?
        Haluaisin katsella kun joku tai vielä parempi olisi jos jotkut runkkailis. Voisin ite vedellä ja tulla sitten mukaankin...

Meen sinne joskus yhden aikaan ja kelin takia istun autossa, kyrpä kovana tietenkin ;)

• halukas 55m

Runkkaisitko mun mulkkua, iso lihakyrpä19,5 cm. Onko sulla minkä kokoinen kulli?

• Rungun

Kyllähän mä runkkaisin ;)
        Runkkaisiksä mua?
        Mulla on tuollanen 18 cm.

• halukas 55m

Tottahan toki. Ois mukava antaa kullien tutustua toisiinsa kaikessa rauhassa. Sitten kun kullinpää kiiltää vois vuoroin imettää. Halulla ottaisin sun siemenen suuhuni ja sitä kauan siellä kirnuaisin.

Alkoi seisomaan aivan jykevästi, sulle.

• Rungun

Sori, imutouhuihin asti mä en oo menny.

Mutta runkkailu onkin sit eri asia ;)

• Rungun

Kohta joutuu vetään itte ittensä loppuun... :D

• halukas 55m

Etkö antaisi mun imeä, ja nuolla varttasi?

• Rungun

En oo koskaan oikein kokenu mun touhuksi, paitsi naisten kans tietenkin. Runkkaaminen on se mun juttu sit jos miesten kansss tulee jotain ;)

Taidan hilpasta nyt tuonne metsään...

• halukas 55m

Mulla sykkii herkillä, nyt seisoo paksuna ja tosi pitkänä, annan roiskua kohta.........

• halukas 55m

Paljo tuli, palleja särkee, tais tyhjetä juuria myöten. Aamuun pitää ootella että nousee kunnolla taas. Illemmalla voi jo vähän tunnustella oisko pusseissa velliä, ehkä vedellä vähän varttakin ;)

• ISOKIIMAKYRPÄ

NETTI RUNKKARI TÄÄ RUNKKAA TOSI MIEHET MENEE LEVARILLE JA TEKEE SEN LIVENÄ.!!

• maasturimiäs

Nimenomaan ,oli muuten ruuhkaa oikein tänään 16.00 jälkeen kyllä roiskui taas luontoon

• kiimassa bi

Älkää nyt roiskiko luontoon herkkuja, on niille suihinottajiakin. En saa koskaan tarpeekseni suoraa mulkusta imettyä lämmintä spermaa, joisin teidän kiimakusetkin.
      Otan vain suihin, en halua muuta.

• RunGun

Olisko tänään ylistarossa tunnin sisään katselijaa/runkkailijaa?

• autoilija.

Melkoinen runkkukaruselli pyörii kyseisellä p-alueella, ei ole ihme jos maakunnan naiset elää puutteessa, vaiko pihtaus syynä moiseen menoon miesten kesken.
      Saattaa olla peräkammarin poikia kuitenkin kaikki?

• Anonyymi

Olisko pe päivällä imettäjiä levarille. 50v kaveri bi huutelee. Haluan olla silmät sidottuna polvillani sperma/kusiäpärinä. Tule tyhjentämään itsesi. Haluan kerrankin kunnolla. Ehkä sitominen polvilleen puutavasten

• Anonyymi

Täältä vastataan huutoon m 61v. voi tulla imettään mulkkuansa ja lopuksi kusen sun päälle.

• Anonyymi

Tulen perjantaina 12 maissa. Tulen sinne Vaasasta päin olevalle vasemmalle levarille. Menenkö ylös kalliolle vai jäänkö siihen alas? Entä peitänkö silmäni ja sidotku mut puuta vasten.

• Anonyymi

Siis päivällä klo 12.00

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Roiskit spermat suuhun/naamalle. Jos teet puut tarpeet niin imetät kalun puhtaaksi sen jälkeen. Jos kovettuu niin uudet mällit. Haittaako jos joku tulee paikalle ja osallistuu.

• Anonyymi

Tänään runkkaileen ja katselemaan klo 12.00

• Anonyymi

Tulossa n.klo 16.30

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      7282
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6006
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5327
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4747
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4078
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3302
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3270
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3092
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2487
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2399
    Aihe