Tehoaako klamydiaan kuinka pian ja miten pitkä kuuri pitää syödä?
kiitos vastanneille!
Klamydia + roxithromycin sandoz 150mg
valoo tunnelin pääs
3
344
Vastaukset
- 18&1
Itse sain kahden tabun kuurin jotka otettiin kerralla. Panna ei saanu viikkoon ja neljän viikon päästä uusintatesti. Ja tuloksiin saakka panot vain kumin kans. Oireet helpotti parissa päivässä.
- valoo tunnelin pääs
jaa ko. lääkettä? kuulostaa vähälle tuo 2 tbl määrä , itse sain viikon...??
- 18 1
juu kaks vaan ja sil parani. sain uusintatestin tulokset viikko sit ja oli parantunut. L uin kans jostain et joillekin määrätään viikon kuurei en tiiä miks on paljo parempi heittää kaks kitusii ja se on siin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491757
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121601Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291216Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931151- 911093
- 74971
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351933- 62819
- 49791
- 50786