Meneekö Tokmannilla huonosti?

pian entinen asiakas

Vai onko kauppias ahne ja pitää asiakkaita tyhminä?

Olkaapa tarkkoja kun asioitte em. kaupassa. Tarkastakaa kassakuitti aina ennen kaupasta poistumista. Hyllyjen reunoihin laitetut tarjouslaput usein väärien normaalihintaisten tavaroiden kohdalla. Eikä kaikkia tarjouksia ole ohjelmoitu kassoille.
Lisäksi tarjouslehdessä mainittua tavaraa ei useinkaan löydy. Ei ole tullut vielä, myyjät hukassa, eivät osaa sanoa koska tulee.
Sama muissakin Tokmanneissa, mutta Kylmäkosken ja Valkeakosken Tokmanneilla näitä 'virheitä, niin paljon, ettei voi olla enää sattuma.

Lisäksi Kylmäkosken Tokmannin ruoka alkaa olla sen verran kallista, että kannattaa ajella Urjalaan, tai Toijalaan S-Marketiin, tai K-kauppaan. Kerran viikossa jos käy säästää bensarahat ostamalla normaalihintaisia tuotteita.

Varmaan koko kauppaketjun linja läpi maan, mutta kauppias huomaa vielä, kun kuluttajat alkavat käydä muualla.

14

1143

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainoa kauppa

Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan,eli Tokmannilta,kun vaihtoedot on siinä.Autoton Kylymäkoskelainen.

• autollinen1

Autoton ja kylmäkoskelainen. Kamala yhdistelmä.
        Siksi pitäsi jonkun Siwan, tai Salen avata ruokakauppa vanhassa keskustassa. Tiloja on tyhjänä kyllä, kuten tiedämme..
        Tulisi vähän kilpailua Tokmannille.

• näinmeillä

Täysin samaa mieltä noista hinnoista!! Valkeakoskella ja kylmäkoskella käynyt USEIN juuri noin että vääriä lappuja ja kun huomautat kassalle asiasta, kassa korjaisi virheen, mutta osastolta tulee "tärkeämpi" työntekijä sanomaan ettei mitään lappua ole...eli ottanut juuri pois. Itse otankin aina kuvan kännyllä tarjouslapusta.....

• Cammy

Toi huijaaminen hinnoilla on törkeätä ja tapahtuu täysin systemaattisesti ympäri suomen tokmanneilla. Ei ole kerta tai kaksi kun ovat saaneet minun kuiteista maksaa takaisin. Luoja että ärsyttää.

• Eiseoleasiakkaantehtävä

On se perkele jos tarjouksessa on hinta 0,99 mutta kuitisaa 1,69. Ei ole kivaa kun ei kertakaikkiaan jaksa eikä kerkiä palata enään kinasteleen oliko se nyt sittenkin väärä purnukka jonka mielestäni otin siitä missä oli se 0,99 mutta toisin meni.

• Ärsyttävää

Tämä oli tyypillinen ongelma jo Millerin aikaan. Aina piti olla varuillaan, että kassa oli hinnat oikein.

Onneksi ei viime aikoina ole tarvinnut asioida siellä.

• Hintatietoinen

Osta eurolla ja maksa 2.

• urjalalainen10

Se on just noin ! Ja h****n huono asiakaspalvelu kaupanpäälle ! Anteeksi pyydellen saa rahojaan kysellä takaisin. Myyjät on naama nurinpäin kun huomauttaa väärästä hinnasta ! Eikö ne rassukat tajua , että voi oma työpaikka mennä kun asiakkaat äänestää jaloillaan !!??

• KustaaVatanen

Asiakaspalvelu on todella huonoa. Hinnat korkeammat kuin K-marketeissa. Ankea ja painostava ilmapiiri.

• tuhut

On siellä aika kireä tunnelma, johtuuko siitä että ilmastointi todella huono ainakin siellä päässa missä rätit roikkuu, moni asiakaskuntakin valittaa ilma loppuu ei täällä voi olla.

• Ohikuljika

Onneksi siitä menee hyvä tie ohi.

• Kyrvänsyyyläukko

Myyjät on tosi kireitä ja erotiikkaa tihkuvia mutta kauppana tokmanni on kyllä yksi saatanan kyrvän syylä.

• kamalapaikka

Asiakas"palvelua" siellä ei ainakaan ole. Varmaan työkkärin paperipinojen alimmaiset paperit pöyhitty ja sieltä löytyneet kaikkien aikojen pisimpään työttömänä olleet ja/tai ei koskaan töitä tehneet pakkotyöllistetty tuonne, niin idiootteja ja elämäänsä ja "työhönsä" kyllästyneitä ovat etenkin kassan otukset.

• Kyrvänsyyyläukko

Mut on niillä hyvä perse ainakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      140
      1041
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      748
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      686
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      676
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      525
    Aihe