Meneekö Tokmannilla huonosti?

pian entinen asiakas

Vai onko kauppias ahne ja pitää asiakkaita tyhminä?

Olkaapa tarkkoja kun asioitte em. kaupassa. Tarkastakaa kassakuitti aina ennen kaupasta poistumista. Hyllyjen reunoihin laitetut tarjouslaput usein väärien normaalihintaisten tavaroiden kohdalla. Eikä kaikkia tarjouksia ole ohjelmoitu kassoille.
Lisäksi tarjouslehdessä mainittua tavaraa ei useinkaan löydy. Ei ole tullut vielä, myyjät hukassa, eivät osaa sanoa koska tulee.
Sama muissakin Tokmanneissa, mutta Kylmäkosken ja Valkeakosken Tokmanneilla näitä 'virheitä, niin paljon, ettei voi olla enää sattuma.

Lisäksi Kylmäkosken Tokmannin ruoka alkaa olla sen verran kallista, että kannattaa ajella Urjalaan, tai Toijalaan S-Marketiin, tai K-kauppaan. Kerran viikossa jos käy säästää bensarahat ostamalla normaalihintaisia tuotteita.

Varmaan koko kauppaketjun linja läpi maan, mutta kauppias huomaa vielä, kun kuluttajat alkavat käydä muualla.

14

960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainoa kauppa

Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan,eli Tokmannilta,kun vaihtoedot on siinä.Autoton Kylymäkoskelainen.

• autollinen1

Autoton ja kylmäkoskelainen. Kamala yhdistelmä.
        Siksi pitäsi jonkun Siwan, tai Salen avata ruokakauppa vanhassa keskustassa. Tiloja on tyhjänä kyllä, kuten tiedämme..
        Tulisi vähän kilpailua Tokmannille.

• näinmeillä

Täysin samaa mieltä noista hinnoista!! Valkeakoskella ja kylmäkoskella käynyt USEIN juuri noin että vääriä lappuja ja kun huomautat kassalle asiasta, kassa korjaisi virheen, mutta osastolta tulee "tärkeämpi" työntekijä sanomaan ettei mitään lappua ole...eli ottanut juuri pois. Itse otankin aina kuvan kännyllä tarjouslapusta.....

• Cammy

Toi huijaaminen hinnoilla on törkeätä ja tapahtuu täysin systemaattisesti ympäri suomen tokmanneilla. Ei ole kerta tai kaksi kun ovat saaneet minun kuiteista maksaa takaisin. Luoja että ärsyttää.

• Eiseoleasiakkaantehtävä

On se perkele jos tarjouksessa on hinta 0,99 mutta kuitisaa 1,69. Ei ole kivaa kun ei kertakaikkiaan jaksa eikä kerkiä palata enään kinasteleen oliko se nyt sittenkin väärä purnukka jonka mielestäni otin siitä missä oli se 0,99 mutta toisin meni.

• Ärsyttävää

Tämä oli tyypillinen ongelma jo Millerin aikaan. Aina piti olla varuillaan, että kassa oli hinnat oikein.

Onneksi ei viime aikoina ole tarvinnut asioida siellä.

• Hintatietoinen

Osta eurolla ja maksa 2.

• urjalalainen10

Se on just noin ! Ja h****n huono asiakaspalvelu kaupanpäälle ! Anteeksi pyydellen saa rahojaan kysellä takaisin. Myyjät on naama nurinpäin kun huomauttaa väärästä hinnasta ! Eikö ne rassukat tajua , että voi oma työpaikka mennä kun asiakkaat äänestää jaloillaan !!??

• KustaaVatanen

Asiakaspalvelu on todella huonoa. Hinnat korkeammat kuin K-marketeissa. Ankea ja painostava ilmapiiri.

• tuhut

On siellä aika kireä tunnelma, johtuuko siitä että ilmastointi todella huono ainakin siellä päässa missä rätit roikkuu, moni asiakaskuntakin valittaa ilma loppuu ei täällä voi olla.

• Ohikuljika

Onneksi siitä menee hyvä tie ohi.

• Kyrvänsyyyläukko

Myyjät on tosi kireitä ja erotiikkaa tihkuvia mutta kauppana tokmanni on kyllä yksi saatanan kyrvän syylä.

• kamalapaikka

Asiakas"palvelua" siellä ei ainakaan ole. Varmaan työkkärin paperipinojen alimmaiset paperit pöyhitty ja sieltä löytyneet kaikkien aikojen pisimpään työttömänä olleet ja/tai ei koskaan töitä tehneet pakkotyöllistetty tuonne, niin idiootteja ja elämäänsä ja "työhönsä" kyllästyneitä ovat etenkin kassan otukset.

• Kyrvänsyyyläukko

Mut on niillä hyvä perse ainakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1078
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1060
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      978
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      725
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    Aihe