mikä mahtas olla kun lisälämmitin "artik" vai mikä se oli, kylmänä savuttaa ihan törkeesti sinistä savua ,mut kun lämpiää,niin ei mitään ongelmaa.
muuten toimii ihan ok.
V70 Lisälämmitin savuttaa!
4
7384
Vastaukset
- volvos60
auttaa ko tapauksessa. Lämmitin karstoittuu ajan myöta ja sitä täytyy huollattaa määräajoin. Puhdistus ja muutamien huolto-osien vaihto auttaa.
- nojoo
Jos se ihan törkeesti savuttaa niin eikai siinä muuta kuin huoltoon se on vietävä,mutta kyllä se pakkaa savuttaa vaikka olis kunnossakin.
Mulla uusi v70 d5 ja savuttaa joskus,ei toimenpiteitä.
- Volvo-autoilija
Kuten jo tuli esille, varsinaista vikaa ei välttämättä ole. Lämmittimen puhdistus auttaa vaivaan.
Lämmittimen nokeentumista voi huomattavasti vähentää, kun käyttää sitä vain pitkiä aikoja kerrallaan. Eli lämmitintä ei kannata käynnistää muutaman minuutin ajoa varten. Jos lämmitin on automaattiohjattu uudempikorisessa V70:ssä, Volvo-korjaamo voi muuttaa kytkentää niin, että lämmittimestä tulee käsikäyttöinen. Samalla saa ajastimen, jos sitä ei vielä ole.
Lämmittimen savutus on kieltämättä kummallisen näköistä, kun savua joskus tulee vasemman etupyörän takaa, mutta myös konepellin molemmista reunoista yhtä aikaa! Ulkopuolinen voisi kuvitella auton olevan tulessa. - lämmitin kuntoon
Savutus loppuu kun laitat arctic fuel heaterin. Viimetalvena Aamulehdessä oli juttu laitteesta. Se poistaa ongelman jos lämmitin mekaanisesti muuten kunnossa! Käyttöauto Tampereella myy niitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349