Näin painajaista, jossa olin kotonani, peiliin katsoessa näin hirviön, vähän kui tarusormustenherrassa oleva klonkku. Itse olin kaukana peilistä, ja näin myös itseni. Koirani oli ihminen, ja istuin hänen sylissä. Kun kerroin nähneeni hirviön peilistä vanhemmilleni ja siskolleni he sanoivat näkevän omiaan.kuitenkin itse peiliin katsoessaan näkivät saman. Unessa pelottavinta oli se, että kun katsoin valossa läheltä peilin kautta itseäni, nain vasemman korvani vieressä, ihossani korvan kuvan. Se oli siis vähän kuin tatuointi, mutta melko haalea ja ihon värinen. Oikean korvan vieressä näin silmän, (egyptiläisen sellaisen) ja linnun, valkoisen.. ehkä kyyhkynen? Se otus jonka näin peilistä halusi pakottaa minut naimisiin jonkun miehen kanssa. Menin siis kyseisen miehen kanssa naimisiin.. ennen kuim hirviöpakotti mint naimisiin, hän laittoi parisänkyyni kynttilöitä..
Vastaukset 3
Siis koet joutuvasi tekemään jotain mitä et haluaisi?
Tiedät itse mitä se on.- aloittajaaa
Ja kerros miten nuo korvan, silmän ja linnun symbolit liittyy tähän? Selityksesi ontuu, ja pahasti!
- ihan vinkkinä.
aloittajaaa kirjoitti:
Ja kerros miten nuo korvan, silmän ja linnun symbolit liittyy tähän? Selityksesi ontuu, ja pahasti!
Kannattaa olla kohtelias niin varmimmin sinulle vastataan.
Tällä palstalla käyttäydytään hyvin, koska unien tulkinta vie aikaa ja vaatii paneutumista pyydetään tulkintaa kohteliaasti jos sellaista halutaan.
Kiukuttelu ei kannata, vaan kohteliais käytös.
Vastauksesta kiitetään vaikka ei pitäisikään siitä, muuten ei takuulla tule muita vastauksia jos alkaa vettuileen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1882017Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581402Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71907
- 58888
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus71813- 47803
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151666