Ei löydy

town&

Netistä. Jotenka kertokaa mistä voi ostaa/tilata sisävalo polttimon. Siis siihen eteen kattoon. varaosaliike oli äimänä, kun kysyin ja nyt olen itsekin, kun ei edes netitä löydy. Eli jos olet sellaisen jostain hommannut, ilmoittaisitko mistä, niin tilaan itsekin. Kiitos etukäteen.

6

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ? WTF ?

Mikä kulkupeli mahtaa olla kyseessä ?

• town&

Lahopää, siis minä olen. Chrysler Town&country, mutta varmaan samat käy kuin Grand Voyageriin. Vuosimalli on 2005. Jotakin jo löysin, mutta ei ihan täsmää lampussa olevaan numeroon. On sellainen muovikanta lamppu.

• gfgrghfhghghghg

aika tollo olet kun viitsii esim parkkivaloa(litteällä kannalla yleensä) koita kysästä autokeskukselta vai onko niin vaikeeta sekin?esim neonissa on jarru-parkki muovikantanen esimerkiksi....vai eikö maalla ole puhelinta? avutonta on

• löytyy

Höh, katso PC74 tuolta.

http://www.rockauto.com/

Eikös se ole normi lasikaantapolttimo jonka saa vaihdettua ilman muovikantaa. Kanta tai ei niin kyllä noita joka liikkeessä pitäisi olla - ota se vaihtokappale mukaan. Kävit varmaan motonetissä, ne varaosatiskin "neidit" ei juuri mistään tiedä.

• town&

No löytyi se sitten netistä. Oli PC579 ei vaan löytynyt Suomalaisista ´´varaosaliikkeistä´´ Ne on nuo tuontiautot, varsinkin ammeriikan tuonnit todella hankalia vehkeitä noille varaosamyyjille. Jos esim. ilmoittaa osan haettavaksi rek.numerolla, harvemmin onnistuu. gfgrghfhghghghg nimimerkille erityiskiitos asiallisesta vastauksesta, jatka samaan malliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4556
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2089
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1492
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1472
    5. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      165
      1468
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      258
      1257
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1174
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1112
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1037
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      63