Netistä. Jotenka kertokaa mistä voi ostaa/tilata sisävalo polttimon. Siis siihen eteen kattoon. varaosaliike oli äimänä, kun kysyin ja nyt olen itsekin, kun ei edes netitä löydy. Eli jos olet sellaisen jostain hommannut, ilmoittaisitko mistä, niin tilaan itsekin. Kiitos etukäteen.
Vastaukset 6
- ? WTF ?
Mikä kulkupeli mahtaa olla kyseessä ?
- town&
Lahopää, siis minä olen. Chrysler Town&country, mutta varmaan samat käy kuin Grand Voyageriin. Vuosimalli on 2005. Jotakin jo löysin, mutta ei ihan täsmää lampussa olevaan numeroon. On sellainen muovikanta lamppu.
- Onko apua?
http://www.varaosahaku.fi/fi-fi/Chrysler/CHRYSLER-VOYAGER/2001_2004/Sisusta/Sisävalo/Kaikki/?page=1&order=eumile&asc=1&parttype_id[0]=0
- gfgrghfhghghghg
aika tollo olet kun viitsii esim parkkivaloa(litteällä kannalla yleensä) koita kysästä autokeskukselta vai onko niin vaikeeta sekin?esim neonissa on jarru-parkki muovikantanen esimerkiksi....vai eikö maalla ole puhelinta? avutonta on
- löytyy
Höh, katso PC74 tuolta.
http://www.rockauto.com/
Eikös se ole normi lasikaantapolttimo jonka saa vaihdettua ilman muovikantaa. Kanta tai ei niin kyllä noita joka liikkeessä pitäisi olla - ota se vaihtokappale mukaan. Kävit varmaan motonetissä, ne varaosatiskin "neidit" ei juuri mistään tiedä. - town&
No löytyi se sitten netistä. Oli PC579 ei vaan löytynyt Suomalaisista ´´varaosaliikkeistä´´ Ne on nuo tuontiautot, varsinkin ammeriikan tuonnit todella hankalia vehkeitä noille varaosamyyjille. Jos esim. ilmoittaa osan haettavaksi rek.numerolla, harvemmin onnistuu. gfgrghfhghghghg nimimerkille erityiskiitos asiallisesta vastauksesta, jatka samaan malliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611640- 291265
- 851108
- 43925
- 95868
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15799Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19745Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151659- 4632
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t77617- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19566
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561- 46558
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32540