Netistä. Jotenka kertokaa mistä voi ostaa/tilata sisävalo polttimon. Siis siihen eteen kattoon. varaosaliike oli äimänä, kun kysyin ja nyt olen itsekin, kun ei edes netitä löydy. Eli jos olet sellaisen jostain hommannut, ilmoittaisitko mistä, niin tilaan itsekin. Kiitos etukäteen.
Vastaukset 6
- ? WTF ?
Mikä kulkupeli mahtaa olla kyseessä ?
- town&
Lahopää, siis minä olen. Chrysler Town&country, mutta varmaan samat käy kuin Grand Voyageriin. Vuosimalli on 2005. Jotakin jo löysin, mutta ei ihan täsmää lampussa olevaan numeroon. On sellainen muovikanta lamppu.
- Onko apua?
http://www.varaosahaku.fi/fi-fi/Chrysler/CHRYSLER-VOYAGER/2001_2004/Sisusta/Sisävalo/Kaikki/?page=1&order=eumile&asc=1&parttype_id[0]=0
- gfgrghfhghghghg
aika tollo olet kun viitsii esim parkkivaloa(litteällä kannalla yleensä) koita kysästä autokeskukselta vai onko niin vaikeeta sekin?esim neonissa on jarru-parkki muovikantanen esimerkiksi....vai eikö maalla ole puhelinta? avutonta on
- löytyy
Höh, katso PC74 tuolta.
http://www.rockauto.com/
Eikös se ole normi lasikaantapolttimo jonka saa vaihdettua ilman muovikantaa. Kanta tai ei niin kyllä noita joka liikkeessä pitäisi olla - ota se vaihtokappale mukaan. Kävit varmaan motonetissä, ne varaosatiskin "neidit" ei juuri mistään tiedä. - town&
No löytyi se sitten netistä. Oli PC579 ei vaan löytynyt Suomalaisista ´´varaosaliikkeistä´´ Ne on nuo tuontiautot, varsinkin ammeriikan tuonnit todella hankalia vehkeitä noille varaosamyyjille. Jos esim. ilmoittaa osan haettavaksi rek.numerolla, harvemmin onnistuu. gfgrghfhghghghg nimimerkille erityiskiitos asiallisesta vastauksesta, jatka samaan malliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597