Luulen että syytät minua vieläkin jostakin mitä en ole tehnyt. En ole varma mistä, mutta jos nyt mutuilen niin uskot väärää tahoa. Varmaan paras puolustukseni on se, että miten muka olisin tehnyt sen, mistä minua syytät? Käytä nyt järkeäsi kerrankin: onko minulla joku sellainen tuttavapiiri jolla voisin esim. suoltaa paskapuheita hevosmiesten tietotoimistoon. Ei ole. Juoruilu on akkojen hommaa. Jos kyseessä on joku muu asia, niin ole hyvä selvennä mitä tarkoitat.
yhdelle imbesillille
24
171
Vastaukset
- korjaus ap:lle
tää ei ollut mulle, mutta pakko kommentoida juoruilusta...
miehet on usein pahempia juoruilijoita
on ihan helvetin idioottimainen sanonta että akkojen hommaa tai mitään muutakaan mikä liittää juoruilun naisiin- ap.
Joo no ei päde mun tuttavapiiriin, niin en jaksa väitellä. Mun tuttavapiirissäni naiset puhuu keskenään mitä sattuu eikä mulla ole hajuakaan mitä, koska juorut eivät luonnollisesti mulle leviä kun en sitä itsekään harrasta.
- No kummiahan
ap. kirjoitti:
Joo no ei päde mun tuttavapiiriin, niin en jaksa väitellä. Mun tuttavapiirissäni naiset puhuu keskenään mitä sattuu eikä mulla ole hajuakaan mitä, koska juorut eivät luonnollisesti mulle leviä kun en sitä itsekään harrasta.
kirjottelet! Tiedät että naiset juoruilee, mutta et kuitenkaan tiedä mistä ne puhuu! Miten voit tietää kun ne ei sulle asti tule tietoon!
Onpa taas kerran tyhmä kommentti, tietää mutta ei tiedä ;o)))).
- Selvennän jos...
Tarkennappas vähän ketä "imbesilliä" mahdat tarkoitaa?
- ap.
No sitten joku ulkopuolinen taas tunnistaa tämän ja rupeaa juoruilemaan lisää? Jos kyseessä on joku muu asia kuin ilkeät juorut niin osaat varmaan kertoa sen verran epäselvästi että ei tarvitse leikkiä. Jos kyseessä oli juoru niin minähän sanoin etten ole syypää. Jos sen sijaan olet loukkaantunut jostain mitä olen sanonut päin naamaa niin mikä oli tämä nimenomainen asia? Vain itseesi voit luottaa minun kanssani, olen mokaillut ja hommanut jonkun enemmän-tai-vähemmän vihamiehen, niin ihmisillä on syytä kusta mun muroihin.
- Sama...
ap. kirjoitti:
No sitten joku ulkopuolinen taas tunnistaa tämän ja rupeaa juoruilemaan lisää? Jos kyseessä on joku muu asia kuin ilkeät juorut niin osaat varmaan kertoa sen verran epäselvästi että ei tarvitse leikkiä. Jos kyseessä oli juoru niin minähän sanoin etten ole syypää. Jos sen sijaan olet loukkaantunut jostain mitä olen sanonut päin naamaa niin mikä oli tämä nimenomainen asia? Vain itseesi voit luottaa minun kanssani, olen mokaillut ja hommanut jonkun enemmän-tai-vähemmän vihamiehen, niin ihmisillä on syytä kusta mun muroihin.
Ei ole juorusta kyse eikä mistään mitä olisi sanottu päin näköä!
- ap.
Sama... kirjoitti:
Ei ole juorusta kyse eikä mistään mitä olisi sanottu päin näköä!
Vaan? Ei tuosta nyt voi mitään tajuta.
- olisko...
ap. kirjoitti:
asioista joita 2 ihmistä on tehneet...
- Sama...
ap. kirjoitti:
Mä nyt en tiedä kenelle tämä sun viesti oli suunnattu, mutta minä pillastuin parista vihjailevasta kirjoituksesta ja laitoin siis tuon yhden viestin tänne jos sitä tarkoitit!
- ap.
Sama... kirjoitti:
Mä nyt en tiedä kenelle tämä sun viesti oli suunnattu, mutta minä pillastuin parista vihjailevasta kirjoituksesta ja laitoin siis tuon yhden viestin tänne jos sitä tarkoitit!
Voi ollakin. No mikä niissä viesteissä oli loukkaavaa? Mikä kohta loukkasi erityisesti tai mitkä "vihjailut"? Mielestäni olin ihan asiallinen.
- Sama...
ap. kirjoitti:
Voi ollakin. No mikä niissä viesteissä oli loukkaavaa? Mikä kohta loukkasi erityisesti tai mitkä "vihjailut"? Mielestäni olin ihan asiallinen.
En tiedä mitä sä olet tänne kirjoittanut, mutta minä suutahdin parista törkeästä viestistä! Jos olet mielestäsi kirjoitellut tänne aivan asiallisia viestejä niin ei sitten varmasti ollut sinulle tuo...
- ap.
Sama... kirjoitti:
En tiedä mitä sä olet tänne kirjoittanut, mutta minä suutahdin parista törkeästä viestistä! Jos olet mielestäsi kirjoitellut tänne aivan asiallisia viestejä niin ei sitten varmasti ollut sinulle tuo...
Toivottavasti et ole vihainen kellekään irl sen perusteella, mitä olet lukenut suomi24-palstalla...
- Sama...
ap. kirjoitti:
Toivottavasti et ole vihainen kellekään irl sen perusteella, mitä olet lukenut suomi24-palstalla...
En tietenkään voi olla kun en varmuudella voi tietää kenen sulkakynästä ne tekstit on lähtöisin :)
- typykkä..
En tiä miksi vainoissani luulen et tää olis mulle mut en mä ole ketään mistään syyttänyt...
- ohimennen
ap. saat varmasti huikeat pisteet tuolla otsikolla häneltä ;)
- ten points...
Jep. pisteet täältäkin-
- ap.
Hän on imbesilli, jos syyttää minua jostain, mitä en ole tehnyt. Muussa tapauksessa tietenkään ei.
- Ap oot paras <3
ap. kirjoitti:
Hän on imbesilli, jos syyttää minua jostain, mitä en ole tehnyt. Muussa tapauksessa tietenkään ei.
:D
- metsäpubinpoke
Ooksää teuvo menny antamaa vetovihjeit ravattulan totoringil. Ei kukka ny vihane semmosist. Tuu satamaa vaa muitte sekkaa ja tarjoo piän lappari ni se on sit sil selvä koko homma. Eikä niist porttareis ilosee taas jaaritel sen enemppää. Eikä juaksukaljoist.
- kailenlaisia ihmisiä
Selvitä hyvä mies asiasi hänelle oikeassa elämässä. Puskista huutelu ei ole miehekästä sekään.
- mutta eihän ap
edes tiedä että juoruillaanko, kun sille ei kerrota.
Jos se tietäs, niin varmaan omalla nimellä ois alotuksen tehny. - ihan tarpeetonta
mutta eihän ap kirjoitti:
edes tiedä että juoruillaanko, kun sille ei kerrota.
Jos se tietäs, niin varmaan omalla nimellä ois alotuksen tehny.Siis vielä hullumpaa -
- I*mBeSilly
Olet raukkamainen kusettaja. Ensin vannot rakkauden nimiin ja sitten sanotkin, että no no, olen naimisissa, soosoo. Ja eikun menoksi taas jonkun uuden kusetukseen. Siinä sulle madonluvut, bastart. Tervetuloa hellvattuun.
- ihme horinoita
Mistä tiedät, vaikka se toinen rakastaisi sinua. Mutta viestissä paistaa vain sinä,sinä. Oletko pikkasen fiksu itse, kun rakkautesi kohdetta haukut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770