Sisätautilääkärillekö?

kun tietäis?

Minulla arvot 2,5 ths ja 11,9 t ,rytmihäiriötä,väsymystä,jotenkin olo ei terve,lääke määrätty Thyrox 25 mikrogr.rytmihäiriöön Bisopropolol 2,5 mg ,sen lisäksi verenpaineeseen Valsartan 80 mg ja Amlodipin 5 mg.Nämä terveyskeskuslääkäriltä.

Pitäiskö tilata sisätautilääkärille aika yksityisesti,Minulla myös punajäkälä suussa,sekin on autoimmuuni tauti kuten kai kilpirauhas ongelmat,Että sais tän olon paremmaks.

7

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sydän

      Onko sydän tutkittu, ettei ole mitään sydänsairautta? Kun sulle on toi rytmihäiriölääkekin määrätty?

    • Valita oloasi ensin terv. keskuksessa, jotta saat tarv. lähetteen esim. sis polille. Jos on huono olo, on syytä selvittää, miksi.

    • kun tietäis

      terveyskeskuksesta ei saa akuuttiaikaa ,käskevät ensiapuun,aikaa lääkärille saa odottaa 3 vk ja jos saa lähetteen,kestää ehkä 2 kk ennkuin pääsee.meinasin jos sais apua yksityislääkäriltä,vaikka se maksaa pienen eläkeläisen tuloista paljon

      • Mene ensiapuun mielummin. Sisätautiset selvittelyt kuuluvat minusta keskussairaalaan, eivät yksityiselle sektorille.


    • vinkki kaikille

      Tilaa jonain yönä ambulanssi kun on oireet päällä niin pääset suoraan keskussairaalan päivystykseen osaavien lääkäreiden hoitoon.

      • Vinkki kaikille: Olet vissiin oikeassa ainakin osittain. Vähän tähän suuntaan kai voisi sanoa, jos paha olo on. Ensiapuun vain.


      • apua saanut
        boxi kirjoitti:

        Vinkki kaikille: Olet vissiin oikeassa ainakin osittain. Vähän tähän suuntaan kai voisi sanoa, jos paha olo on. Ensiapuun vain.

        Sain terveyskeskuslääkäriltä lähetteen päivystykseen. Ambulanssilla ei tarvinnut mennä, mutta päivystyksestä (pitkän odotuksen jälkeen kylläkin...) tarkkailuosastolle ja yö tarkkailussa. Kyllä lähetteelläkin pääsee, jos tilanne niin vaatii. Rytmihäiriöt voivat olla merkki vakavemmasta, eli syytä on tarkistuttaa tilanne. Jo tuo hermoilu niiden laadusta vain pahentaa tilannetta.. siis avun piiriin! ..tavalla tai toisella


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1929
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1281
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1159
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1095
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe