Ruotsi ja Iltalehti jahtasivat viikon maitovalasta

silakkaparvi

Ainakin Ruotsin merivoimien uskottavuus on mennyt.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa,

Onhan se noloa, jos Ruotsin laivasto käynnisti suuroperaation ja jäi ilman tulosta. Hyvä kuitenkin, että pysyivät etsinnöissään omilla aluevesillä. No, ehkä vääräkin hälytys pitää tutkia, onneksi ei sentään aiheutunut vahinkoa kelleen. Voi siis edelleen luottaaRuotsin laivastoon.

Meinaan vaan, kun viime aikoina on ollut juttuja siitä, että joku ryhtyi puolustamaan omia kansalaisiaan vainolta ja joukkomurhilta vaikkei mitään sellaista ole koskaan tapahtunut. Ja ihan vaan tuon suojelun vuoksi ampuivat yhden siviilikonen alasja tappaneet liki 4000 ihmistä.

Siinä luulisi moisen maan johtajien uskottavuuden menneen.

NINEL

• Swedenalainen

Nilelliä kyrsii Ukrainan natsiroskajoukkojen tärsimä täydellinen tappio aluepuolustusjoukoille ja muutamalle sadalle vapaaehtoiselle venäläistaistelijalle.

Missä viipyvät USAn lupaamat todisteet lentokoneen alasampujista?
        Miksi Iso-Britannia ei julkaise lentokoneen mustien laatikoiden nauhoituksia?
        Onko ukraina jo tuhonnut lennonjohdon ja lentokoneen väliset nauhoitteet, niitä ei ole julkistettu?
        Tuo 4000 uhria on Itä-Ukrainaleisten siviiliuhrien määrä joka on aiheutunut Ukrainalaisten joukkojen hyökkäyksestä Itä-Ukrainaan.
        Ukrainan hyökkäysjoukkojen mies tappiot jotain 7000-10000 välillä.
        Aluejoukkojen tappiot n.3000 miestä. Luultavasti myös Venäläisillä vapaaehtoisilla on mies tappioita.

Eipä tuolla oligarkki Porosenkolla ja toisille talutusnuorassa olevilla Uskottavuutta ole ollutkaan.

• Verkot veteen

Karkasiko hurreilta silakkaparvi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5268
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3762
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3170
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3035
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      146
      1867
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe