Ainakin Ruotsin merivoimien uskottavuus on mennyt.
Ruotsi ja Iltalehti jahtasivat viikon maitovalasta
3
<50
Vastaukset
Jaa,
Onhan se noloa, jos Ruotsin laivasto käynnisti suuroperaation ja jäi ilman tulosta. Hyvä kuitenkin, että pysyivät etsinnöissään omilla aluevesillä. No, ehkä vääräkin hälytys pitää tutkia, onneksi ei sentään aiheutunut vahinkoa kelleen. Voi siis edelleen luottaaRuotsin laivastoon.
Meinaan vaan, kun viime aikoina on ollut juttuja siitä, että joku ryhtyi puolustamaan omia kansalaisiaan vainolta ja joukkomurhilta vaikkei mitään sellaista ole koskaan tapahtunut. Ja ihan vaan tuon suojelun vuoksi ampuivat yhden siviilikonen alasja tappaneet liki 4000 ihmistä.
Siinä luulisi moisen maan johtajien uskottavuuden menneen.
NINEL- Swedenalainen
Nilelliä kyrsii Ukrainan natsiroskajoukkojen tärsimä täydellinen tappio aluepuolustusjoukoille ja muutamalle sadalle vapaaehtoiselle venäläistaistelijalle.
Missä viipyvät USAn lupaamat todisteet lentokoneen alasampujista?
Miksi Iso-Britannia ei julkaise lentokoneen mustien laatikoiden nauhoituksia?
Onko ukraina jo tuhonnut lennonjohdon ja lentokoneen väliset nauhoitteet, niitä ei ole julkistettu?
Tuo 4000 uhria on Itä-Ukrainaleisten siviiliuhrien määrä joka on aiheutunut Ukrainalaisten joukkojen hyökkäyksestä Itä-Ukrainaan.
Ukrainan hyökkäysjoukkojen mies tappiot jotain 7000-10000 välillä.
Aluejoukkojen tappiot n.3000 miestä. Luultavasti myös Venäläisillä vapaaehtoisilla on mies tappioita.
Eipä tuolla oligarkki Porosenkolla ja toisille talutusnuorassa olevilla Uskottavuutta ole ollutkaan.
- Verkot veteen
Karkasiko hurreilta silakkaparvi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751