Tulipaloista
12
262
Vastaukset
- nostaisin
- 2014...
2014
- Mää ihmettelen
Minkä Sinä nostaisit ylös ? Lipun, housut, henkselit, kädet, tuhopolttajan narun jatkoksi, vai jonkun ulokkeen, jos siis satut olemaan mieshenkilö ? Miten viestisi liittyy tuhopolttoihin? Minulle jäi aukko viestin ymmärtämiseksi. Voisitko hiukan selventää asiaa. Kiitos
- Jappelus
No kuka vosi odottaa tämän parempaa taos suoli-kaksnelosesesta!
- Yhteisvoimin
Tuottajayhdistys, rotarit, partiolaiset, ammattiyhdistys ja kaikki muut järjestöt yöpartiointiin klo 21-8
Kaksi ihmistä parina ja neljä paria aina vuorossa. Vuoron kesto on kolme-neljä tuntia.
Uskon, että vakuutusyhtiöt sponsoroivat palkkiota yhdistyksille , eväät ja matkakulut. - Tauno Palo
Tulipallo, Tullipalo, Tulippalo, Tuli palo, Tuli pallo, Tulli palo, Tuli ja palo.
Valistunut veikkaus. Ei jää kiinni.
Tuli palo, palo lato, tuli latopalo keltaisenpunainen.- neiti marple
Tanen runosuoni oikein pulppuaa vaikka on maanantai-ilta. Juo välillä Humppilan piimää. Veikkaan, että kiinni jää. Jäljet on jo havaittu. Odotellaan vielä hiukan...
- Pian näpit palaa
Ilmeisesti riistakamerat on tehneet kauppaansa tällä paloalueilla.
Nyt sitten vaan odotellaan että tekijä käräyttää itse itsensä. - Lauri Viita
Kyllä siinä ennemmin kärähtää käräyttäjien persekarvat, eivät käräjille kärrää käryttäjää.
- tarkennusta
Lauri on sitä mieltä siis, että ilmiantaja tullaan eliminoimaan. "eivät käräjille kärrää käryttäjää". Sanavalinta antaa ymmärtää, että Lauri on tietoinen siitä että pyromaaneja on enemmän kuin yksi henkilö, koska Lauri käyttää monikko sanamuotoa "eivät". Mistä tiedät onko pyromaaneja 1 kpl vai useampia ??
- Uus auralaine
Mää ihmettelen - nimimerkille vastaus: nimimerkki nostaisin nosti jutun Aura-osios ensimmäiseks, jotta tän keskustelun löytää ensimmäisenä keskustelus Aura-osios ja ja syntyis enemmä ehkä keskusteluu tääl.
- wanha auralainen
Käyhän lukemassa tuo toinen ketju tuhopoltoista. Se on paljon järkevämpi kuin tämä. Oletko jo katunut, kun muutit Auraan ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279