En ooedes varma kuinka sen pelin nimi kirjoitetaan mut kirjoitin sen kuitenkin noin joten kysyisin tosta upouudesta pelistä joka justa toissapäivänä (?) ilmesty. Kuinka oikein pääsen asekauppaan sisään tai kuinka siinä voi seivata ? Pliis auttakaa ! KYsese on otsikon pelistä.
grand teft auto sand andreas
toope
2
916
Vastaukset
- Sekopiä
Mulla on san andreas ja siinä tehtäväs kun saa sen tyttö ystävän kun vien tytön sen talolle siihen peliin tulee bugi, ja tyttö lähtee, ryöstää auton ja karkaa enkä pysty liikkuun ja se toistuu joka kerta. muisti kortista lähtenyt mu ovin palanen (iso) haittaako se ollenkaan, kokeilin kaverini peliä mutta se ei toiminut, johtuuko muisti kortista..... Vastatkaa PLIIIIIIZ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713