Minulla on Jonsered raivaussaha GR-32 D ja ongelmana on se että saha ei lähde kuumana käyntiin millään, olen kokeillut erilaisia toimintoja sen kanssa mm painanut kaasu hieman, ja laittanut rikastimen auki, ei lähde mutta sitten olen tehnyt sellaisen tempun sille että olen irroittanut sytytystulpan päällä olevan muovisen suojan irti ja tulpan olen ruuvannut pois ja kastanut koko tulpan bensiinillä, kiinni ja tempaisu ja " heti käynnistyi " mielestäni vaikka rikastinta pidetään auki tulppa ei kastu lainkaan, viittaisi että ei saa bensiiniä, säädin suuttimia niin että se sai alkuun liikaa bensaa, ei jaksanut puuta sahata kun ei ottanut kierroksia nyt säädin niin että ottaa erittäin hyvät kierrokset ja ei juurikaan savuta, on siis polttoaineen ja ilman seos oikea, mutta lämpimänä ei saa käyntiin, kylmänä lähtee hyvin käyntiin ryypyn kera.
Missä voisi olla vika, kaasarin olan kerran puhdistanut mutta en uusinut kalvoa.
Tietäisikö joku mitä vois tehdä sahalle. KIITON VIHJEESTÄ
Jonsered raivaussaha ei käynnisty >>?
Käyntiin
1
2222
Vastaukset
- hgdcjhrfhljxköö
Siinä on varmaan jotakin vikaa:-)))
Jos kipinä tulee kuumana ja ongelman ydin on lämmin kone niin saattaisi olla kampikammiovuoto.
Muutoin huohotus tukos,polttoaineletku vuoto tai joku muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634