Minulla on Jonsered raivaussaha GR-32 D ja ongelmana on se että saha ei lähde kuumana käyntiin millään, olen kokeillut erilaisia toimintoja sen kanssa mm painanut kaasu hieman, ja laittanut rikastimen auki, ei lähde mutta sitten olen tehnyt sellaisen tempun sille että olen irroittanut sytytystulpan päällä olevan muovisen suojan irti ja tulpan olen ruuvannut pois ja kastanut koko tulpan bensiinillä, kiinni ja tempaisu ja " heti käynnistyi " mielestäni vaikka rikastinta pidetään auki tulppa ei kastu lainkaan, viittaisi että ei saa bensiiniä, säädin suuttimia niin että se sai alkuun liikaa bensaa, ei jaksanut puuta sahata kun ei ottanut kierroksia nyt säädin niin että ottaa erittäin hyvät kierrokset ja ei juurikaan savuta, on siis polttoaineen ja ilman seos oikea, mutta lämpimänä ei saa käyntiin, kylmänä lähtee hyvin käyntiin ryypyn kera.
Missä voisi olla vika, kaasarin olan kerran puhdistanut mutta en uusinut kalvoa.
Tietäisikö joku mitä vois tehdä sahalle. KIITON VIHJEESTÄ
Jonsered raivaussaha ei käynnisty >>?
Käyntiin
1
2095
Vastaukset
- hgdcjhrfhljxköö
Siinä on varmaan jotakin vikaa:-)))
Jos kipinä tulee kuumana ja ongelman ydin on lämmin kone niin saattaisi olla kampikammiovuoto.
Muutoin huohotus tukos,polttoaineletku vuoto tai joku muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803