Kun on nyt uusi kone käytössä, ajattelin päivittää vanhaa konetta vähän sujuvammaksi.
Koneessa on nyt E6600 ja 4 GB muistia. Käytettävissä 32 bittisyyden takia vain noin 3 GB. Emo on P5B deluxe wifi.
Alun perin koneessa oli Vista Ultimata 32bit. Päivitin sen myöhemmin win7 Ultimate 32 bittiseksi. Ajattelin lisätä koneen muistin 8 Gigaan. Sen käyttöhän vaatii 64 bittisen win7.n.
Tuo win7 Ultimate, jolla päivitin Vistasta win7:aan on täysiversio 32- ja 64-bittiselle. Bittisyyden vaihto vaatii windowsin asennuksen puhtaalta pöydältä. Onko tuossa odotettavissa jotakin ongelmis aktivoinnin suhteen. Lisäisin siis samassa yhteydessä muistia ja vaihtaisin ehkä prosessorin 4-ytimiseksi, jos saan käytetyn edullisesti, mieluiten Q9550 tai Q9650, ehkä Q6600:kin tyydyn. Bios on päivitetty tuoreimpaan, joka tukee noita prosessoreita.
Päivitys win7 32bit -> 64bit
päivitystä pukkaa
6
241
Vastaukset
Viimeistään puhelinaktivoinnilla pitäisi hoitua tuo.
- päivitystä pukkaa
Tuo itsellänikin on mielessä. Paitsi muistin lisäys ja prosessorin vaihto on edessä myös käyttiskovalevyn vaihto varmuuden vuoksi. Se löytyy kaapista valmiina. MS voi noiden muutosten jälkeen jo tulkita, että on eri kone kuin alkuperäinen.
- järkikäteen
Ja mikä on moisen operaation käyttöarvo?
- ällö$oft
micro$oftin piiitkän hölmöyslistaan kuuluu tämäkin eli asennus ei katso esim. muistin määrää vaan asentaa saman bittisyyden kuin mikä oli ennenkin
- huh huh uuh
Mikä järki?
- Benjamin Gay
Wauuuu.. 64 on hyvä.
Mutta missä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086