Tervehdys!
Olis tollanen vika että pitäis saada virtalukon pohja vaihdettua mutta eipä lähe toi virtalukon pesä kovin helpolla irti. onko siihen jokin niksi!?? Kertokaa mulle miten sen saa irti ennen kuin joutuu vimman valtaan ja alkaa kädet hakeen järeempiä työkaluja;)
E28 virtalukon irroitus
1
459
Vastaukset
- Kokenut
Mulla oli sellainen vika että startti jäi joskus "päälle" ja irtosi vasta kun raakasti väänteli virta-avaimesta vaikka moottori jo kävi. Kaikki sanoi että vaihda virtalukon pohja.
Vaihdoin TARVIKE pohjan ja ei se starttivika poistunut mutta tuli uusi tilalle! Nyt jos starttaa avaimella pohjaan saakka niin ei ikinä käynnisty kun lukko ei anna sytytysvirtaa. Pitää startata vaan sen verran että alkaa pyörittää ja kyllä lähtee.
Miksi sinun pitää vaihtaa se pohja?
Lähti muuten irti vain särkemällä entinen. Siinä oli sellainen uritus joka ei antanut perään. Meni kyllä helposti paikoilleen vaan ei poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219