katellu näit viestejä täällä ni ihmee avuttomia ihmisiä sitä onkin ostanu San Andreasin, kun porukka ei edes osaa pelitilannettaan tallentaa, ja jokaiseen tehtävään mitä ei ekalla kerralla pääse läpitte ni kysytään heti neuvoja ja kuolemattomuus koodeja, haukutaan peli paskaksi heti jos vähä vaikeempi tehtävä tulee etee jne jne
AVUTTOMAT SA PELAAJAT!!!!!!!
dolpi
2
410
Vastaukset
Oon veljellekki sanonu et ei siinä pelissä ole tarkotus että heti kerralla päästään jokasesta tehtävästä.
Sehän tekee pelistä paskan jos se on liian helppo.Mut ärsyttää eniten viestit mis puhutaan "kakkosmaasta" tai "kakkossaaresta" eiks nää Polaskit tiiä vieläkään et San Andreas on osavaltio jossa on kolme kaupunkia eikä saarta niinkuin Vice Cityssä. BUT SA RULES
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713