Elikä jos otan mieheltä poskeen tarttuuko mahdollisia sukupuolitauteja jos sellaisia on?
Jos otan suihin sellaiselta mieheltä jolla on ollut satoja naisia. Ei suositeltavaa? Kiitos vastanneille.
Tarttuuko suihinotosta taudit?
9
393
Vastaukset
- suositeltavaa?
Yleisimmin tarttuu kai herpes
Muiden naisten lukumäärä ei mitenkään vaikuta asiaan
Ei suositeltavaa?
# suuseksi on se tietenkin suositeltavaa jos molemmat stä haluaa. Eikä siinä haittaa jos sinulla on ollut satoja miehiä. - sexguru
Kyllä siinä voi samat taudit tarttua kuin yhdynnässäkin, ehkä ei nyt aivan yhtä todennäköisesti, mutta riski on joka tapauksessa olemassa jokaisessa paljaassa seksikontaktissa, koska limakalvot ne on suussakin.
Kondomin käyttö tietenkin suojaa todennäköisemmin kuin paljaalla suihinotto tai nuolenta, täysin riskitön sekään ei tautien suhteen ole ja omalla huolellisuudella voi vaikuttaa suuresti riskeihin. Poskihoidossa saattaa aina hampaat puhkaista kumin, eli tässäkin tarkkuus on hyväksi.
Mitä tulee satoihin seksikumppaneihin, on taas kerran kiinni enemmän siitä onko ollut kumin kanssa vai ilman. Tottakai tilastollinen riski että on matkan varrella tarttunut tauti, kasvaa jokaisen kumppanin myötä hieman. Moni seksitauti on siitä ikävä, ettei anna juurikaan oireita ja silti voi tarttua eteenpäin.
Nyrkkisääntönä voisi pitää tautien osalta turvallisena 3kk jaksoa kumin kanssa (huolellisesti käytettynä), sen jälkeen molemmat testien kautta vasta paljaalla keskenään. Klamydia ja tippuri näkyy 2vko mahdollisesta tartunnasta, kuppa 2kk ja HIV 3kk päästä. Kondyloomaa ja herpestä ei edes testata ilman omaa vaatimusta ja silloinkin näkyy vain mille viruksille on kehittynyt vasta-aineita ja se saattaa näkyä vasta kuukausien päästä tartunnasta.
Sinkkunahan teet omat päätöksesi vain itseäsi koskien. Jos taas olet varattu ja vierasta vailla, muista että otat riskin toisenkin puolesta.
Voihan olla myös että itselläsi on jo oireeton seksitauti jonka saatat tartuttaa siihen mieheen, milloinkas olet viimeksi käynyt testeissä? Pissanäyte ja verikoe, ei pitäis olla paha juttu.. - ollut satoja
Seksitaudin voi saada yhtä hyvi sadannesta kuin ensimmäisestäkin kumppanista, ei siinä ole mitään eroa.
Yllättääkö liukas keli autoilijan helpommin jos on ajanut vain yhdellä autolla vai sellaisen jolla on ollut satoja autoja.
Muista olla varovainen, muytta älä pelkää siitä on vain haittaa.- sexguru
Jep, siinä mielessä totta, että todellakin VOI saada. Mutta todennäköisemmin se joka on ollut sadan kanssa suojatta, kantaa jotakin sp tautia, kuin joku joka ollut ainoastaan yhden kanssa (ellei se jolla yksi kumppani, ole sattunut olemaan sellaisen kanssa jolla oli se 100 kontaktia). Näin siis todennäköisyys toimii. Kyllä todellakin riski on suurempi!
- kysymysv
Olen sinkku, en hyväksy pettämistä . Kiitos vastauksisista!
- suositeltavaa?
Miten sinkku voi pettää? Tarkoitatko itsesi pettämistä?
”… mieheltä jolla on ollut satoja naisia …”
Kun imet tuollaista miestä niin kuka siinä pettää ketä?
- kyllä tartuu
syylä,kurkumätä,kuppa,tippuri.klamydia ym.ym.
- hjyjnyu
Tarttuu toki, yllämainituista on jäänyt pois papilloomavirus, joka todella yleinen ja aiheuttaa kursskusyöpää suuhun ja alapäähän kohdunkaulan syöpää. papilloomavirus tarttuu suuseksissä helpommin naiseen kuin mieheen ja on vielä riippuvainen siitä, kuinka syvälle suuhunsa ottaa.
Tuo on fakta, ja turha tulla valittamaan, että olisin jotenkin suudeksin vastainen hekilö. Otan mieheltäni suihin joka päivä ja pidän siitä. Gynikseltä kun kysyi, hän sanoi sen olevan turvallista vakituisessa parisuhteessa, jossa riski viruksen saamiseen on pienempi, kuin jos on vaihtuvia partnereita. Näillä tiedoin en ottaisi suihin ilman kondomia vieraalta tai avoimessa suhteessa. Toki muutkin taudit tarttuvat siinä. - Lääk.tri
Mikäli imet vielä sen varpaatkin, on suu- ja sorkkatauti enemmän kuin todennäköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307