XC70

Volvollako perille

Uskaltaako tällaista käytettyä ostaa 03 malli autom. diesel. Ml 245thkm.
Olen kuullut, että XC70 on aivan vikapesä, eli paska auto, uitettu?

11

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskookenhaluaa

Ei kannata tuoda koska olet sen kuullut olevan vikapesän. Itse tuonut vastaavan saksasta ja ollut todella tyytyväinen. En ole kenenkään kuullut isommin moittivan V70-XC D5 koneella olevaa volvoa. Mutta kerta olet kuullut huhuja ÄLÄ OSTA.

• Siistimies

eikös nuo isot kartanovolvot todettu vähän aikaa sitten heti toiseksi luotettavimmiksi autoiksi suuressa saksalaisessa tutkimuksessa. Haukut tulee yleensä joltakulta joka ei ole volvoa edes omistanut . Itsellä vasta kolmas volvo menossa ja hyvää kyytiä antaa eikä ole jättänyt tien päälle. Bilian huollon tosin olen vaihtanut helvempaan , säästää pitkän pennin ... eikä ole jouunut valittamaan tekemättömästä työstä sen jälkeen.

• älmsöoibjlköä

Kannatta sieltä Esson baarin traadilta kysellä lisää mikä niistä Volvoista tekee vikapesiä.
      Siellä kyllä asiat tiedetään kun raadin jäsenten parhaat ajopelit ovat puoliksi maatuneita 90-luvun japsikotteroita sen pakollisen Corsa Sedanin lisäksi.

• keke99

se riippuu niin monesta asiasta.itselläni on ollut 7 volvoa.viimeisin v 70 awd 5d.vm. 2007.volvoissa on ne pikku viat,niinkuin monessa muussakin autossa.kaiken kaikkiaan.hyvä auto.

• kuinkaTyhmäSaaOlla

"Olen kuullut" ja siten kysyt Suolesta mielipidettä?

• volvov70T2.5ruotsista

Minulla on Volvo v70 2.5 t 2004 automaatti. Ostin sen Ruotsista 6 vuotta sitten. Autolla oli ajettu 172000 km. Siinä on täydellinen huoltokirja merkkiliikkeessä suoritettuna. Nyt ajettu 226000km. Remonttia autoon on tehty etujarrulevyt, jarrupalat eteen ja taakse, kallistuksen vaimentimet. Lisäksi joitakin polttimoita. Jarrulevyt ovat mielestäni normaalia kulutusosaa näin raskaassa autossa. Edellisessä autossani Volvo 850GLT jouduin myös vaihtamaan jarrulevyt n. 200000km kohdalla. Glt:llä oli ajettu myydessäni sen 350000km. Jarrulevyt ja takaiskunvaimentajat (nivomat) ja akku olivat ainoa varsinaiset korjaukset siihen autoon huoltojen lisäksi. Automattiin vaihdatan öljyt n 60000 km välein, jolloin laatikko myös huuhdellaan. Auto oli minulla 8vuotta. Sen kokonais ikä oli 18vuotta. Autossa ei ollut ruostevaurioita ei näkyviä, eikä piileviä. Katsokaapa japaninilaisia tai saksalaisia sen ikäisiä autoja. Taitaa olla yleensä jo paalattu. Jakopää remontin teetän viiden vuoden välein. Suomessa suositellaan 5vuotta tai 120000 km osien vaihto väliksi, Ruotsissa 10v tai 120000km.
        Asun Torniossa ja olen huomannut varaosien olevan Ruotsissa huomattavasti halvempia. Molemmat Volvot olen ostanut Ruotsista käytettynä, syynä huomattavasti edullisempi hinta, parempi varustelutaso ja autot huolletaan yleensä merkkiliikkeessä. Autoon olen erittäin tyytyväinen. Ostaessa olen aina tiennyt polttoaineen kulutuksesta, johon yleensä vedotaan kun sinulla on Volvo, mutta sehän on vain yksi osa autoilun hintaa.
        Plussia Lämmin, ikkunat pysyvät sulana kelillä kuin kelillä, varmatoimisuus, minulle riittävästi tilaa, eikä tarvitse olla toisten jaloissa. Tarvittaessa löytyy suorituskykyä. Autohan on loistava ajaa. Tulikohan niistä plussista edes osa mainittua.
        Eiköhän ne "Esson pöytien asiantuntijoiden lausunnot" kannata todeta vain kateellisten panetteluksi. Ps. Odotan huomattavaa autonhinnan palautusta Tullilta (hakemus jätetty tammikuussa). Joten seuraavankin auton todennäköisesti haen Ruotsista.

• ccx555

Kone huutaa automaatti luistaa liikaa tosin se on japanilainen riisi vaihteisto täytyy ymmärtää kaikkea ei voi saada vaikka halvalla voiski päästä kauppoihin no good car...parempia olemassa onneks on ...saksalaiset merkit..

• V70D5

xddd jatkemies kehuu bemuja....

• Captivated

Tottakai uskaltaa ostaa, jos kyseinen yksilä on hyvä ja huollettu. Uitetussa on riskinsä, joten osta liikkeestä Suomi auto hyvällä huoltohistorialla. Isot Volvot ei ruostu Suomenkaan olosuhteissa, joten tuontiautoon ei välttämättä tarvitse sillä verukkeella ryhtyä.

• VOLOVOKO

ÄLÄ MILOINKAAA OSTA VOLOVOA JOS EI ISÄSI OLE PANKIN JOHTAJA SIIN LÄHTEE VIIMEISET RAHAT TILILTÄ---

• Anonyymi

itsellä nyt viides iso volvo uskaltaa ostaa vanhemman ja paljon ajetunkin huolto ja korjauskustannukset edullisia verrattuna mb,bmv,audi samankokoluokan autoihin.Kokemusta on myös mb E ja bmw 500 sarjasta kallista ylläpitää ja korjata on ollut myös pienemmän kokoluokan ihan uusia autoja silti aina palaan Volvoon on turvallinen,tarpeeksi tehokas ettei jää jalkoihin,tilava ja ennen kaikkea mukavaa kyytiä saa pitempääkin matkaa taittaessa sekä asuntovaunun vetoon ihan ykkönen juuri vaihdoin 05-V70 2,5T ajettu 307tkm pois ja tilalle XC 70 D5 -08 ajettu 296tkm sillä mennään n. 5vuotta ja 100tkm ja sitten vaihdetaan uudempi ja vähän ajettu samanlainen tilalle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe