Veksi raataa Vilhulan seurapirtillä paskaa

Veke lantalan alle

Vilhulan seurapirtillä Veksi raataa yksikseen paskaa ja paskaa niin että on itsekin lantalassa.

13

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khhk

      Lääkkeet! Pastilli poskeen ja taas on parempi olo.

    • hajulla

      coralla mies taitaa tehdä itsestään pellen vai kuinka?

      • sie oot pelle

        Sinä kirjoittaja hajulla olet pelle, en minä.


      • Veke on mestari
        sie oot pelle kirjoitti:

        Sinä kirjoittaja hajulla olet pelle, en minä.

        Paskanjauhannan mestari vuosimallia 2014 on Teittilän Veke lämpimät onnittelut siun paskasta pirtti navettaan.


      • sivusta seurannut
        Veke on mestari kirjoitti:

        Paskanjauhannan mestari vuosimallia 2014 on Teittilän Veke lämpimät onnittelut siun paskasta pirtti navettaan.

        Tais punanen corolla mies paljastaa ittensä
        Oisko naaralta lähtösin?
        Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa!


      • Sulla kohta
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Tais punanen corolla mies paljastaa ittensä
        Oisko naaralta lähtösin?
        Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa!

        Kuule sinä kirjoittaja sivusta seurannut jos kerta jotakin epäilet tule sitten suoraan sanomaan minun eteen, mutta sillä varauksella että lähdet kun leppäkeihäs nenä mainitsemassasi värissä pois. Eli suoraan sanotusti lähdet pitkälle kusi reissulle. Punaisia corolloita on enemmmän kuin yksi Suomessa, itsehän tiedät jos kerjäät turpaasi.


      • sivusta seurannut
        Sulla kohta kirjoitti:

        Kuule sinä kirjoittaja sivusta seurannut jos kerta jotakin epäilet tule sitten suoraan sanomaan minun eteen, mutta sillä varauksella että lähdet kun leppäkeihäs nenä mainitsemassasi värissä pois. Eli suoraan sanotusti lähdet pitkälle kusi reissulle. Punaisia corolloita on enemmmän kuin yksi Suomessa, itsehän tiedät jos kerjäät turpaasi.

        Etpä ole uskaltanut itekkään omalla nimellä kirjottaa haukut vain muita vaikka itellä ei ole mitään järkeä päässä.
        Mutta jäljillä ollaan!


      • Remppamies3
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Etpä ole uskaltanut itekkään omalla nimellä kirjottaa haukut vain muita vaikka itellä ei ole mitään järkeä päässä.
        Mutta jäljillä ollaan!

        Onko sivusta seurannut hirven jäljillä?

        Vilhulan akat voi polkea suohon.


      • Niskamäkeläinen
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Tais punanen corolla mies paljastaa ittensä
        Oisko naaralta lähtösin?
        Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa!

        En ole naaralta, niskamäen ihmisiä olen mutta tiedän että Vilhulassa ei ole talkoo henkeä. Romuna on parhaillaan.


    • kad

      Joku tekee jotakin pmäellä-hirrrrrrveetä! Onhan se jo kadehtimisen paikka.

    • Pirttiin

      Mitä te oikein täällä vouhkaatte jostakin ryttyisestä seurapirtistä, punaisesta corolla miehestä ja Teittilän Vekestä? Eikö voisi jo lopettaa ja antaa olla sen seurapirtin. On jo huomattu, että seurapirtti ei kelpaa kellekään. Ei siitä seurapirttiä tule. Lopettakaa!!!!!!!!

      • Niinpä niin

        Niinpä niin paskaa paskaa housun lähdettä myöten koko talkoo porukka.


      • ilo on minun puolella
        Niinpä niin kirjoitti:

        Niinpä niin paskaa paskaa housun lähdettä myöten koko talkoo porukka.

        Kerta vielä pirtti romahtaa alas perustuksiaan myöten Ari Hämäläinen täällä taas.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      262
      2876
    2. 197
      2832
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2405
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      208
      1896
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1172
    Aihe