Ikä gallup pystyyn, elikkä kertokaapa ikänne. Kiinnostaa tietää minkä ikäisiä tätä sarjaa katsoo =) Itse olen 23.v ja sarja on mielestäni oikein viihdyttävä =)
Ikä gallup!
18
908
Vastaukset
- poppi*prinsessa
sarja on tosi hyvä!!
katson sen aina mutta monesti ei ehdi kun on niin paljon kokeita...olen 12-vuotias:) tästä aiheesta on aiemminkin ollut keskustelua. vilkaise kiiran aloittama keskustelu pieni gallup... :)
- neidonhiuspuu
olen 21 ja rakastan sarjaa =)
- tittare
siinäpä se
- n15
n15
- joanne
tää galluppi on ollut jo kymmenen kertaa...
- satunnainen katsoja
38 v
- kukkanen
nii että oon alkanu kattoo Siskoni on noitaa noin 13-vuotiaasta asti ja oon nyt 16:D
Se on aivan älyttömän hyvä!!!! Niitten vaatteet on ihania!! - Rose
Itse olen 12-vuotias.
- Minä vaan
Moi! Mä oon 14w. ja tykkään katella tollasii yliluonnollisii ohjelmii.. Siskoni on noita on paras, kannattaa kattoo.. =)
- Cherryy
14 oon x)
- tyttönen
olen 19. olen seurannut siskoni on noitaa alusta eli taisin olla 13 tai 14 kun se alkoi täällä
- mii..
16-vuotias...
- Sanni^^
Oon 13-wee...
- neanae
no oon 8.v älkää syyttäkö mua jos oon lian nuori
- scorpio
oon 15
- yeah...
mä oon 27.w
- Shetti
11w.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent1603135Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2362983Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär1792192Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa341769En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1191618Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina2121361Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa721033viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu13979- 113917
Ei rakennuslupaa
Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?83891