mul on sellanen ongelma et mä oon ollu yhen jätkän kaa yhes.. sit se jättimut... ja mä tykkään siitä viel aivan yli kovaa.. si mun yx kaveri tietää et mä tykkään siitä yli kovaa... nii mua ärsyttää ku se koko ajan musta(ja mun asioista) tekstaa sille... ja se kertoo vaa sellaset asiat joista mulle tulee pahamieli..ja mä en tiiä et pitäiskö mun sanoo sille et mä en haluu et mun asioihin puututaa.... ja nyt se poika ei ees sano hei mulle!!!!!! =( mitä mä teen!!!!!!!!
AI NIIN JOO se mun yx kaveri tykkää kans siitä yli kovaa...
AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!!
mä en kestä enää kauaa!!!!!!! :(
KATTOKAA JA AUTTAKAA!!!!!
6
593
Vastaukset
Sano sille kaverilles joka tykkää siit "yli kovaa"... nii en tiiä mut jos ei muu auta niin turpaan vaa. No ei.
Vähä vaikee ongelma mut koita puhuu sille exjätkälles.- jeba
ylikova.....joopa joo...aikuistu eka!!!
- juutalaishuora
teinipissis "rakastunu" ihqraksuun jätkään
- Aikamiespoikakameli
Samantapainen tilanne itellä oli joskus "silloin hyvinä vanhoina aikoina"... Paitsi ite olin sen pojan roolissa... Ei ollu kivaa... =)
- musta mies
oneksi täälä soomessa on möös muita jotka evät osaa kirirjoitaa soomea. Minä ole afrikka teinni ja minä tykkä ylikovaa minu tyttäystävästäni. Mite ma tehddä.
- Greda111
Kuulla kun joku puhuu (tai vaikka kirjottaa) tuolla tavalla "huonoa suomea". Tulee sellanen olo että me ollaan sukulaisia... Vaikka oonki suomalainen. Te afrikkalaiset ootte huippuja!! Ja vielä joskus mä olen yks teistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713