siispä.... raskausviikot ja paljonko painoa tullut=)
itellä menossa rv 21 ja painoa tullut 5 kg
painogalluppi...
19
1721
Vastaukset
- Annie
Mulla rv 24 ja painoa tullut jo 8 kg! Nyt kyllä pakko sen verran selitellä että tuo alkupaino on kotivaakalla mitattu, viimeisin paino neuvolan vaakalla. Ja jopa neuvolan tätikin myönsi etä heidän vaakansa näyttää vähän liikaa.... :) Mutta että on tullut eikä loppua näy...! Enpä kyllä ihan kamalasti ole jaksanut asialla päätäni vaivatakaan, syön sillon kun on nälkä ja herkkuja syön kohtuudella myös ja vastapainoksi koitan liikkua paljon. Alkujaan painoindeksi oli ihan ok eli ei ylipainoa.
- Milla.M
Minulla tippui heti alussa pahoinvoinnin seurauksena tuon 3,5 kg, ja siinä se vaaka on olla jököttänyt tähän päivään saakka.
- Tappi
Rv 21 2 ja edelleen miinusta vedellään, eli paino on kyllä pudonnut, mutta ei oo vielä noussut.
- minä
Raskausviikot 17 0 ja paino vielä miinuksella noin 7 kiloa... Siiderin, sipsien ja muun rasvaisen ruoan jättäminen on aiheuttanut tämän. Vanhoihin farkkuihin en kuitenkaan enää mahdu koska masu on sen verran kasvanut... :)
- Ivine
Vähän on noussu paino, eli huolestua ei oo tarvinnu liiallisesta noususta tai sen nousun puutteesta.
- Rv.36
Alkuraskaudessa painoni laski jonkun kilon ja tällä hetkellä eli Rv.36 painoa on tullut 9 kg, mikä on kuulemma ihan sopivasti. Syonyt olen normaalisti ja ulkoillut myös.
- Miia
Alussa tippu 3kg. Kasvupyrähdys vkolla 24 ja sen jälkeen ei mitään hurjaa.
- rv20+
Mulla on tullut n.3kg, mutta pian kai se kasvupyrähdys on edessä - apua...
- Aurora
Mulla myös rv 21 ja 4 kg. Ekat 2 kg tuli hitaasti rv 19 mennessä, sitten 2 kilon kasvuspurtti, mikä näkyi erityisesti mahassa ja rinnoissa. Nyt ei muutosta pariin viikkoon, onneksi!
Alkupaino oli selvästi ylipainon puolella (bmi 28) joten toivon maltillista lisäystä - ihan terveydellisistä syistä. - Nimetön
Raskausviikot 28/10kg... Voi teitä onnellisia kun ette ole hirveästi lihonut! Makeanhimo vaan on niin kova, ettei voi vastustaa. Hymmm...
- Joulutonttu-79
rv33 ja 10kg. Turvotusta on paljon mutta ei toki kaikki paino. Karkkikin on maistunut.
- Miia
Rv 40 3 ja painoa tullu 6.5kg
- mansku
Rv 25 1 painoa tullu 500g.
Lähtötilanteessa BMI 29,eli ihan hyvin asiat!
Syöny oon normaalisti,mut turha mussutus jääny pois.Makeetakaan ei oo pahemmin tehny mieli.Kohtahan se vauva alkaa siellä rasvavarastojaan kasvattelemaan,eli eiköhän se paino tästä pikkuhiljaa kohoa..
- fatmama
Mulla on tullut 17 kiloa viikolle 36... Vaikka näin, en stressaa ja kyllä se lähtee mikä on tullutkin...(toivottavasti) =O)
- Joanna
elikkäs rv 24 nyt ja 8-9kg tullut jo!
(mutta olen katsonut ainakin tähän saakka läpi sormien painon nousua, koska olin alipainoinen raskauden alkuvaiheilla ,,painoindeksi silloin 17.3. jotenka muutama turha kilo ei ehkä liiemmin haittaakaan:) - 8,5kg
Eli ihan kohtalaisesti mielestäni kun lähtöpaino oli 52 kg
rv 26 4 ja painoa on tullut vähän yli 4 kg.
- rv 22+2
Tähän mennessä tullut jo sellaiset 6 kg painoa lisää.. Ja suunta on varmasti ylöspäin
- pömmpis
Näin meillä.
Muutenkin olen tosi pienikokoinen; 166/50.
Iso masu on mutta ei sitten muuta.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 193737
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243049En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322305- 912105
- 191966
- 261632
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui401586- 321502
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava4871430Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91414