minkäsuuruisista veloista ja miten olette selvinneet? hyviä neuvoja kaivataan! järjestelylainaa ei saanut ja takuu-säätiölle pitkät jonot, velkaneuvoja kehotti vain yrittämään maksamaan, velkasumma n. 20.000 ja nettotulot 2000,- josta asuminen vie 750/kk , nyt tuntuu ettei enää jaksa
miten?
4
171
Vastaukset
34.500€ / Takuu-Säätiön takaus.
Kulutus minimiin(en tarkoita ruokaa), hoida asumiskulut ensisijaisesti, maksele velkoja pienimmästä päästä pois. T-S:n kohdalla vain odotettava jos takausta hakee. Pikavippifirma pärjää ilman sun rahoja. Uo ei ole maailmanloppu. IJ lähettää päivittäin yli 6000 perintä/maksukehoitusta, eli et ole yksin.- jkljkljkl
Kyllä tuosta selviää. Ulosoton maksukieltolaskurin mukaan maksaisit noin 670 €/kk. Kokeile lyhentää tuolla summalla velkoja ja nimenomaan pienimmästä alkaen. Kun velat menevät ulosottoon, niin onpahan jo vähän maksettu. Hae heti myös TS:n takausta. Jonot ovat pitkät, mutta takausta puoltaa se, että olet maksuvarasi mukaan velkoja joka kk hoitanut. Itse maksoin ka 900 €/kk uo-velkoja 2400 € nettotuloilla. Asuntovelan maksun jälkeen (asumiskulut yht 600 €/kk) ei juuri muuhun rahaa sitten jäänytkään, kun on kolme lasta. Reilu vuosi meni niukkuudessa ja sitten sain järjestelylainan sukulaisten avulla.
- örjan
Neljän tonnin netolla maksan yksin alunperin 420 000 loiron velkaa. Nyt on 300 000 jäljellä ja 7000 loiron mätkyt makseltavana. Tjaah, otan sijoitussalkusta.
Eli ei se velan määrä ole merkityksellinen vaan se, onko velka hallinnassa. Eläessäni ole saanut perintätoimistolta kirjettäkään. Aloittajalla on asiat ihan hyvin, 500-800 euroa jää ainakin velanhoitoon kuussa, eihän se tee kuin 40 erää maksimissaan, niin pääoma on kuitattu. Kolmen-neljän vuoden päästä olet ihan velaton. Minä en ole. - Kr. Pennonen
Velkasumma vastasi perheemme 7:n vuoden nettotuloja.
Korot olivat silloin 4,5% ja 12%. Laina-ajat 15v.
Inflatio n. 5 - 6%.
Pari ensimmäistä vuotta oli tiukkaa koska suurin osa tuloista meni korkoihin ja lyhennyksiin.
Tutustuimme keräilytalouteen ja ok:n tonttiviljelyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832