Lihavana olen ruma?

miali

Lihavana näytän epäterveeltä, ällöttävältä, luotaantyöntävältä ja henkisesti alle keskiverrolta.

Näin muiden silmissä.

Ehkä pian myös omassa mielessänikin.

114

33720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyrki-boy

      Se on valitettava tosiasia näin. Itselläni tulee juuri nuo asiat mieleen. Tai ainakin kolme ensimmäistä.

      • lihava

        Tikkuhan se silti rumempi, keksipä lihavista kaksi tahi kolme seikkaa. Miettikääpä näyttääkö näkyvillä olevat kylkiluut ja pienet rinnat näteiltä? Entä olematon perse... laihat reidet?

        PIkkuisen pullukka nainen on siis seksikkäämpi.


      • Sadankilon keiju
        lihava kirjoitti:

        Tikkuhan se silti rumempi, keksipä lihavista kaksi tahi kolme seikkaa. Miettikääpä näyttääkö näkyvillä olevat kylkiluut ja pienet rinnat näteiltä? Entä olematon perse... laihat reidet?

        PIkkuisen pullukka nainen on siis seksikkäämpi.

        Itse olen reilusti yli sadan kilon keijukainen, mutta rehellisesti sanottuna olen oikein nätti eikä suurimmalla osalla miehistäkään ole ollut mitään ulkonäköäni vastaan, päin vastoin, pehmoistaa muodokasta naisellista olemuksestani on pidetty.

        Ihmettelen suuresti miten jotkut miehistä pitävät ripakintuisia, lautarintaisia, tiimalasiperseisiä naisia edes naisina, taitaa heissä olla jotain piilohomoutta tai pedofiilin vikaa, kun poikamaisen lapsellisen kropan perään ovat :/


      • dran
        Sadankilon keiju kirjoitti:

        Itse olen reilusti yli sadan kilon keijukainen, mutta rehellisesti sanottuna olen oikein nätti eikä suurimmalla osalla miehistäkään ole ollut mitään ulkonäköäni vastaan, päin vastoin, pehmoistaa muodokasta naisellista olemuksestani on pidetty.

        Ihmettelen suuresti miten jotkut miehistä pitävät ripakintuisia, lautarintaisia, tiimalasiperseisiä naisia edes naisina, taitaa heissä olla jotain piilohomoutta tai pedofiilin vikaa, kun poikamaisen lapsellisen kropan perään ovat :/

        tuo nyt jo kuulosti säälittävältä

        "Ihmettelen suuresti miten jotkut miehistä pitävät ripakintuisia, lautarintaisia, tiimalasiperseisiä naisia edes naisina, taitaa heissä olla jotain piilohomoutta tai pedofiilin vikaa, kun poikamaisen lapsellisen kropan perään ovat :/ "

        monesti olen teitä pullokoita täällä kannustanut, mutta tuo jo kuulosti siltä että onhan niitä tyhmiä läskejäkin olemassa..niin kuin varmasti tyhmiä laihojakin....onpas normaalina olo ihanaa ei tarvitse kanniskella hirveää ruohooan paikasta toiseen tai varoa heikkoja luitaan ja pinetä olomuotoaan ruuhkaisilla kaduilla.

        "eikä suurimmalla osalla miehistäkään ole ollut mitään ulkonäköäni vastaan, päin vastoin, pehmoistaa muodokasta naisellista olemuksestani on pidetty."

        oletko yksinkertaisesti tyhmä?eipä kaikki varmasti laihoistakaan valita...ja ehkä miehet, joita olet tavannut pitävät isoimmista?ehkä niin kuin joku, joka pitää laihoista TUSKIN valitsisi sinua!

        anteeksi viestin töykeys, mutta kuulostit vain niin....lapselliselta ja tyhmältä...tuli sellainen kuva viestistäsi, että jos jou ei pidä sinusta hän on automaattisesti piilohomo tai pedofiili. Näin kärjistettynä..

        enkä itse puolustelisi läskejäni. Pieni pyöreys on ok, mutta jos jo yli sadan alkaa vaaka näyttämään (tietysti pituudesta riippuen), niin on kyllä jotakin mihin pitäisi kiinnittää huomiota ja varsinkin jos sitä täytyy vielä puolustella toisia syyttämällä!!!!!


      • ihmettelen vaan
        dran kirjoitti:

        tuo nyt jo kuulosti säälittävältä

        "Ihmettelen suuresti miten jotkut miehistä pitävät ripakintuisia, lautarintaisia, tiimalasiperseisiä naisia edes naisina, taitaa heissä olla jotain piilohomoutta tai pedofiilin vikaa, kun poikamaisen lapsellisen kropan perään ovat :/ "

        monesti olen teitä pullokoita täällä kannustanut, mutta tuo jo kuulosti siltä että onhan niitä tyhmiä läskejäkin olemassa..niin kuin varmasti tyhmiä laihojakin....onpas normaalina olo ihanaa ei tarvitse kanniskella hirveää ruohooan paikasta toiseen tai varoa heikkoja luitaan ja pinetä olomuotoaan ruuhkaisilla kaduilla.

        "eikä suurimmalla osalla miehistäkään ole ollut mitään ulkonäköäni vastaan, päin vastoin, pehmoistaa muodokasta naisellista olemuksestani on pidetty."

        oletko yksinkertaisesti tyhmä?eipä kaikki varmasti laihoistakaan valita...ja ehkä miehet, joita olet tavannut pitävät isoimmista?ehkä niin kuin joku, joka pitää laihoista TUSKIN valitsisi sinua!

        anteeksi viestin töykeys, mutta kuulostit vain niin....lapselliselta ja tyhmältä...tuli sellainen kuva viestistäsi, että jos jou ei pidä sinusta hän on automaattisesti piilohomo tai pedofiili. Näin kärjistettynä..

        enkä itse puolustelisi läskejäni. Pieni pyöreys on ok, mutta jos jo yli sadan alkaa vaaka näyttämään (tietysti pituudesta riippuen), niin on kyllä jotakin mihin pitäisi kiinnittää huomiota ja varsinkin jos sitä täytyy vielä puolustella toisia syyttämällä!!!!!

        Eikös 100kiloa ole vielä normaalipaino pitkällä, miksi et maininnut ennemminkin 120? tämä eräs "sadankilon keijukainen".

        vai oletko niin lyhyt sitten?


      • evelin
        dran kirjoitti:

        tuo nyt jo kuulosti säälittävältä

        "Ihmettelen suuresti miten jotkut miehistä pitävät ripakintuisia, lautarintaisia, tiimalasiperseisiä naisia edes naisina, taitaa heissä olla jotain piilohomoutta tai pedofiilin vikaa, kun poikamaisen lapsellisen kropan perään ovat :/ "

        monesti olen teitä pullokoita täällä kannustanut, mutta tuo jo kuulosti siltä että onhan niitä tyhmiä läskejäkin olemassa..niin kuin varmasti tyhmiä laihojakin....onpas normaalina olo ihanaa ei tarvitse kanniskella hirveää ruohooan paikasta toiseen tai varoa heikkoja luitaan ja pinetä olomuotoaan ruuhkaisilla kaduilla.

        "eikä suurimmalla osalla miehistäkään ole ollut mitään ulkonäköäni vastaan, päin vastoin, pehmoistaa muodokasta naisellista olemuksestani on pidetty."

        oletko yksinkertaisesti tyhmä?eipä kaikki varmasti laihoistakaan valita...ja ehkä miehet, joita olet tavannut pitävät isoimmista?ehkä niin kuin joku, joka pitää laihoista TUSKIN valitsisi sinua!

        anteeksi viestin töykeys, mutta kuulostit vain niin....lapselliselta ja tyhmältä...tuli sellainen kuva viestistäsi, että jos jou ei pidä sinusta hän on automaattisesti piilohomo tai pedofiili. Näin kärjistettynä..

        enkä itse puolustelisi läskejäni. Pieni pyöreys on ok, mutta jos jo yli sadan alkaa vaaka näyttämään (tietysti pituudesta riippuen), niin on kyllä jotakin mihin pitäisi kiinnittää huomiota ja varsinkin jos sitä täytyy vielä puolustella toisia syyttämällä!!!!!

        Miksi otit herneen nenääsi, jos toinen vaikuttaisi olevan sinut painonsa kanssa?
        Itse en huomannut satakiloisen puolustelleen lihavuuttaan.

        Mielestäni sinun tekstisi oli lapsellinen ei satakiloisen.


      • dran
        evelin kirjoitti:

        Miksi otit herneen nenääsi, jos toinen vaikuttaisi olevan sinut painonsa kanssa?
        Itse en huomannut satakiloisen puolustelleen lihavuuttaan.

        Mielestäni sinun tekstisi oli lapsellinen ei satakiloisen.

        ahaa, et vain sattuisi olemaan läski?tekstissähän nimenomaan haukuttiin miehiä, jotka pitävät laihoista pedofiileiksi ja ns. "osa homoiksi"...mikä tuossa oli sun mielestä aikuismaista?itse en tajua miksi pitää nostaa omaa egoaan mollaamalla toisia. ja harmi jos pidät mun tekstiä lapsellisena, sillä kyllähän sen huomaa että tällä palstalla käy vaan (näköjään) ihmisiä, joilla ei ole todellisuudesta mitään havaintoa....ja itse en ottanut hernettä nenääni, sillä olen normaalipainoinen, entinen läski. Laiha en ole, enkä koskaan halua, mutta halveksin ja inhoan ihmisiä, jotka mollaavat toisia tunteakseen itsensä "upeaksi"...tästä myös esimerkkinä ns. "kaunotar" ja näköjään tasapuolisuuden vuoksi myös "satakiloinen" mikä olikaan.PISTE.


      • tosikko
        dran kirjoitti:

        tuo nyt jo kuulosti säälittävältä

        "Ihmettelen suuresti miten jotkut miehistä pitävät ripakintuisia, lautarintaisia, tiimalasiperseisiä naisia edes naisina, taitaa heissä olla jotain piilohomoutta tai pedofiilin vikaa, kun poikamaisen lapsellisen kropan perään ovat :/ "

        monesti olen teitä pullokoita täällä kannustanut, mutta tuo jo kuulosti siltä että onhan niitä tyhmiä läskejäkin olemassa..niin kuin varmasti tyhmiä laihojakin....onpas normaalina olo ihanaa ei tarvitse kanniskella hirveää ruohooan paikasta toiseen tai varoa heikkoja luitaan ja pinetä olomuotoaan ruuhkaisilla kaduilla.

        "eikä suurimmalla osalla miehistäkään ole ollut mitään ulkonäköäni vastaan, päin vastoin, pehmoistaa muodokasta naisellista olemuksestani on pidetty."

        oletko yksinkertaisesti tyhmä?eipä kaikki varmasti laihoistakaan valita...ja ehkä miehet, joita olet tavannut pitävät isoimmista?ehkä niin kuin joku, joka pitää laihoista TUSKIN valitsisi sinua!

        anteeksi viestin töykeys, mutta kuulostit vain niin....lapselliselta ja tyhmältä...tuli sellainen kuva viestistäsi, että jos jou ei pidä sinusta hän on automaattisesti piilohomo tai pedofiili. Näin kärjistettynä..

        enkä itse puolustelisi läskejäni. Pieni pyöreys on ok, mutta jos jo yli sadan alkaa vaaka näyttämään (tietysti pituudesta riippuen), niin on kyllä jotakin mihin pitäisi kiinnittää huomiota ja varsinkin jos sitä täytyy vielä puolustella toisia syyttämällä!!!!!

        On näköjään niitä tyhmiä normaali painoisijakin...


      • dran
        tosikko kirjoitti:

        On näköjään niitä tyhmiä normaali painoisijakin...

        onneksi en ole yksi niistä


      • bonza

        ja asia ei voivottelemalla miksikään muutu


      • oioi
        Sadankilon keiju kirjoitti:

        Itse olen reilusti yli sadan kilon keijukainen, mutta rehellisesti sanottuna olen oikein nätti eikä suurimmalla osalla miehistäkään ole ollut mitään ulkonäköäni vastaan, päin vastoin, pehmoistaa muodokasta naisellista olemuksestani on pidetty.

        Ihmettelen suuresti miten jotkut miehistä pitävät ripakintuisia, lautarintaisia, tiimalasiperseisiä naisia edes naisina, taitaa heissä olla jotain piilohomoutta tai pedofiilin vikaa, kun poikamaisen lapsellisen kropan perään ovat :/

        Eli siis tekstistäsi voimme vetää johtopäätöksen, että sinua on ihan oikeinkin nimitellä sarvikuonoksi, koska itsekin nimität laihoja rumiksi ja mies, joka heihin ihastuu on jotenkin sairas!!!
        HALOOO!!! Kyllä kuule toivotan onnea kiloillesi ja nauran makeasti, kun huohotat mäkeä kävellessäsi tai sairastut vakavasti johonkin ylipainoisen tyypilliseen saiirauteen.
        Ainakin laihat jaksavat rakastella vaikka kuinka kauan ilman, että hikipisarat hukuttavat!!


      • haavemies
        Sadankilon keiju kirjoitti:

        Itse olen reilusti yli sadan kilon keijukainen, mutta rehellisesti sanottuna olen oikein nätti eikä suurimmalla osalla miehistäkään ole ollut mitään ulkonäköäni vastaan, päin vastoin, pehmoistaa muodokasta naisellista olemuksestani on pidetty.

        Ihmettelen suuresti miten jotkut miehistä pitävät ripakintuisia, lautarintaisia, tiimalasiperseisiä naisia edes naisina, taitaa heissä olla jotain piilohomoutta tai pedofiilin vikaa, kun poikamaisen lapsellisen kropan perään ovat :/

        Olen täsmälleen samaa mieltä. Naisellisuuteen kuuluu pyöreys.


      • hanski
        Sadankilon keiju kirjoitti:

        Itse olen reilusti yli sadan kilon keijukainen, mutta rehellisesti sanottuna olen oikein nätti eikä suurimmalla osalla miehistäkään ole ollut mitään ulkonäköäni vastaan, päin vastoin, pehmoistaa muodokasta naisellista olemuksestani on pidetty.

        Ihmettelen suuresti miten jotkut miehistä pitävät ripakintuisia, lautarintaisia, tiimalasiperseisiä naisia edes naisina, taitaa heissä olla jotain piilohomoutta tai pedofiilin vikaa, kun poikamaisen lapsellisen kropan perään ovat :/

        olen aivan samaa mieltä kanssasi


      • pullukka
        lihava kirjoitti:

        Tikkuhan se silti rumempi, keksipä lihavista kaksi tahi kolme seikkaa. Miettikääpä näyttääkö näkyvillä olevat kylkiluut ja pienet rinnat näteiltä? Entä olematon perse... laihat reidet?

        PIkkuisen pullukka nainen on siis seksikkäämpi.

        niinpä,ei tikkukepeissä oo mitään ihanaa,niillä on koko ajan kylmä,mikään ei oo hyvin.aina ne valittaa kuinka läskejä ne on,vaikka hyvä jos ees on nahkaa ympärillä!sitte jos ottaa esim:kädestä kiinni ni saa pelätä ettei ota liian kovaa!pullukkana on vaan yksinkertaisesti,kuitenkin parempi olla!näyttää nätimmältä ku ei luut paista vaatteitten läpi!


      • Rehti-Riina
        Sadankilon keiju kirjoitti:

        Itse olen reilusti yli sadan kilon keijukainen, mutta rehellisesti sanottuna olen oikein nätti eikä suurimmalla osalla miehistäkään ole ollut mitään ulkonäköäni vastaan, päin vastoin, pehmoistaa muodokasta naisellista olemuksestani on pidetty.

        Ihmettelen suuresti miten jotkut miehistä pitävät ripakintuisia, lautarintaisia, tiimalasiperseisiä naisia edes naisina, taitaa heissä olla jotain piilohomoutta tai pedofiilin vikaa, kun poikamaisen lapsellisen kropan perään ovat :/

        Olin itsekin noin vuosi sitten lähemmäs sata kiloa. JA kuvittelin samallalailla kuin sinä. Päätin laihtua,tosin ihan terveyssyistä.Olen laihtunut yli 20kg. Ja vientini sen kun on noussut.Eli ei satakiloiset naiset välttämättä suurimmassa suosiossa ole. Voin sanoa, ihan vuoden sisällä on tilanteeni muuttunut.

        JA sitten läskien haukkujille; Olen lähes varma, että teillä on jonkinlaisia syömisongelmia tms.Sillä olen itse kauhukseni huomannut, kuinka joskus tarkkailen, itseäni lihavempia ihmisiä ihmetellen,miten he eivät katso mitä syötvät.Ja siis minulla on oma lehmä ojassa, en ole vielä tyytyväinen itseeni ja laihdutettavaa on. Ei minua ennen kiinnostanut, mitä muut söivät tai olivat syömättä. Pidän sentään kritiikkini itselläni, mutta te jotka vaivaudutte tänne asti kirjoittamaan, on jotain pahasti vialla oman psyykeenne kanssa.


      • SeFi
        hanski kirjoitti:

        olen aivan samaa mieltä kanssasi

        No mun mielestä liika lihavuus on karsean näköistä..! (ei pahalla) ja sitten taas sellanen pikku pyöreys voi olla ihan "söpöä" Tai silleen ihan ok. Mut taas sopiva on kaikista parhain.
        Ja ei tietenkään mikään laiha tikku keppi ole somaa eikä hyväx terveydelle. Joten suosisin että jos on liika lihava niin alkais ottaa niskasta kiinni ja yrittää syödä terveellisiä ruokia enemmän. Ja sitten pikku pyöreille, että kannattaa jo alkaa katsoa mitä syö ettei vaan tulisi sitten liika lihavaxi. Ja vaikka onkin sopiva niin täytyy jatkaa sitä terveellisien ruokien syöntiä että pysyy kunnossa. Ja tikku kepit nii kehotan niille syöntiä!!! Mut ei tietenkään epäterveellisiä ruokia.


      • 42kiloinen
        oioi kirjoitti:

        Eli siis tekstistäsi voimme vetää johtopäätöksen, että sinua on ihan oikeinkin nimitellä sarvikuonoksi, koska itsekin nimität laihoja rumiksi ja mies, joka heihin ihastuu on jotenkin sairas!!!
        HALOOO!!! Kyllä kuule toivotan onnea kiloillesi ja nauran makeasti, kun huohotat mäkeä kävellessäsi tai sairastut vakavasti johonkin ylipainoisen tyypilliseen saiirauteen.
        Ainakin laihat jaksavat rakastella vaikka kuinka kauan ilman, että hikipisarat hukuttavat!!

        kuule.. toi nyt oli IHAN asiatonta.. olen itse 42kg ja 172cm. mulla ei ole helppoa.. anoreksia. joten älä puhu tollasta paskaa. ei anorektikkokaan jaksa.. mäkin oon LIIAN heikko. tajuutsä? ja must tuntuu et sä oot sellane 200kilonen joka hengästyy ku nousee sohvalta ja kävelee keittiöön hakemaan RUOKAA! nii.. että. hyvää loppuelämää. :D


      • oioi
        42kiloinen kirjoitti:

        kuule.. toi nyt oli IHAN asiatonta.. olen itse 42kg ja 172cm. mulla ei ole helppoa.. anoreksia. joten älä puhu tollasta paskaa. ei anorektikkokaan jaksa.. mäkin oon LIIAN heikko. tajuutsä? ja must tuntuu et sä oot sellane 200kilonen joka hengästyy ku nousee sohvalta ja kävelee keittiöön hakemaan RUOKAA! nii.. että. hyvää loppuelämää. :D

        nyt tällä laihuudella ihan tervettä laihuutta. En kai niin tyhmä ole, että kannatan ihmisiä anoreksiaan!! Kyllä minäkin tiedän, että anorektikolla on vaikeaa: oma äitini sairasti sitä. Itse olen normaalipainoinen, kutsun itseäni hoikaksi ja ihmiset usein sanovat laihaksi, vaikka en alipainoinen olekaan.


      • 50 kilon keijukainen
        Sadankilon keiju kirjoitti:

        Itse olen reilusti yli sadan kilon keijukainen, mutta rehellisesti sanottuna olen oikein nätti eikä suurimmalla osalla miehistäkään ole ollut mitään ulkonäköäni vastaan, päin vastoin, pehmoistaa muodokasta naisellista olemuksestani on pidetty.

        Ihmettelen suuresti miten jotkut miehistä pitävät ripakintuisia, lautarintaisia, tiimalasiperseisiä naisia edes naisina, taitaa heissä olla jotain piilohomoutta tai pedofiilin vikaa, kun poikamaisen lapsellisen kropan perään ovat :/

        Hyvä 100 kilon keijukainen, viestisi oli naurettava, lapsellinen ja törkeän loukkaava.

        Kadehditko hoikkia tosiaan noin paljon, että heitä pitää väen vängällä yrittää mustamaalata?? Kun käsi kädessä käveleviä pareja katsoo kaupungilla, niin onhan se (valitettava?) tosiasia, että palvovia katseita keräävät neitokaiset ovat useimmiten nättejä ja hoikkia.

        Itse painan reilut 50 kiloa ja olen todella hoikka. Ottaisin ilomielin muutaman kilon lisää, mutta kun en liho niin en sitten liho. Syön paljon ja terveellisesti ja olen ihan tyytyväinen itseeni.

        Myönnän, että jos jonkun valtavankokoisen lyllertäjän näen, niin kyllä siinä tulee mieleen, että vaikkei ulkonäön takia laihduttaisikaan, niin eikö silti yhtään välitä omasta terveydestään ja hyvinvoinnistaan? Kiistaton tosiasia on, että te "painorajoitteiset" saatte veritulpat, diabetekset ja kaiken maailman sydän- ja verisuonisairaudet. ELÄMÄN LAATU HUONONEE!

        Jos itselläsi ei tahdonvoima riitä terveyteen, niin selvä, mutta turha tulla tänne ruikuttamaan. Sanoisinpa, että vain läskeistä kiinnostuneet äijätkin omaavatjonkinlaisia perversioita tai fetissejä...


      • habba10
        SeFi kirjoitti:

        No mun mielestä liika lihavuus on karsean näköistä..! (ei pahalla) ja sitten taas sellanen pikku pyöreys voi olla ihan "söpöä" Tai silleen ihan ok. Mut taas sopiva on kaikista parhain.
        Ja ei tietenkään mikään laiha tikku keppi ole somaa eikä hyväx terveydelle. Joten suosisin että jos on liika lihava niin alkais ottaa niskasta kiinni ja yrittää syödä terveellisiä ruokia enemmän. Ja sitten pikku pyöreille, että kannattaa jo alkaa katsoa mitä syö ettei vaan tulisi sitten liika lihavaxi. Ja vaikka onkin sopiva niin täytyy jatkaa sitä terveellisien ruokien syöntiä että pysyy kunnossa. Ja tikku kepit nii kehotan niille syöntiä!!! Mut ei tietenkään epäterveellisiä ruokia.

        Älkää ottakko henkilökohtaisesti!
        Paino-ongelmia.....
        Elli se ihteensä peilistä kahtoo
        ja jokaista kurvia harmissaan vahtoo.
        Paljon on kertynnä ruameihin paenoo,
        läskit ne eestä ja takkoohin vaenoo!
        Oon laehutus oppia koettanna monta,
        tuntuu ku kaikki oes toevotonta!
        Hammeeseen ompeloo luajennus kiiloo,
        hetkeks ies ihteesä silimiä viiloo.Kaapasta suob iha telettoja ostoo,taetavat tuhtia hinnalla kostoo?Touhulla päevällä kualia keeittää,nälissään porkkanan nuomaansa heeittää.Vuaka vuon viisarin kaavaksi viskoo,melekein jo itkuva silimiin kiskoo.Vuon illalla ukko ku kottii jo tulloo,se karvaset kätensä linjoelle sulloo.Silittää pyllyvä,hiertää myös rintoo.Hipasoo poskee ja kämmen pintoo.Sannoo "Mulla se on kimpale,muilla vuan muru!"nii jo hellittää harmitus,lihavuus,suru. NIIN ON SE IHMELÄÄKETTÄ TUO LÄHEISYYS!!


      • Lukekaa tää!!!
        Rehti-Riina kirjoitti:

        Olin itsekin noin vuosi sitten lähemmäs sata kiloa. JA kuvittelin samallalailla kuin sinä. Päätin laihtua,tosin ihan terveyssyistä.Olen laihtunut yli 20kg. Ja vientini sen kun on noussut.Eli ei satakiloiset naiset välttämättä suurimmassa suosiossa ole. Voin sanoa, ihan vuoden sisällä on tilanteeni muuttunut.

        JA sitten läskien haukkujille; Olen lähes varma, että teillä on jonkinlaisia syömisongelmia tms.Sillä olen itse kauhukseni huomannut, kuinka joskus tarkkailen, itseäni lihavempia ihmisiä ihmetellen,miten he eivät katso mitä syötvät.Ja siis minulla on oma lehmä ojassa, en ole vielä tyytyväinen itseeni ja laihdutettavaa on. Ei minua ennen kiinnostanut, mitä muut söivät tai olivat syömättä. Pidän sentään kritiikkini itselläni, mutta te jotka vaivaudutte tänne asti kirjoittamaan, on jotain pahasti vialla oman psyykeenne kanssa.

        Siis mä oon niin täynnä tätä elämää ja maailmaa jonka muottiin pitäisi sopeutua...Pitää olla kaunis,laiha,ja naamalla pitää olla 2cm paksu meikkikerros!!!Hei haloo!!!Tunnistatteko itsenne?
        Mä en...Mä oon kaikkee muuta ku kaunis ja laiha mutta meikkiä jonku verran löytyy!!!Ja oon kyllästyny tähän maailmaan vaikka oon vasta 14wee...Mä oon kuullu ihan lapsuusiästä asti niitä huutoja et "LÄSKI" ja kaikkee muuta vastaavaa...Välillä kyllä suoraan sanoen vituttaa ne huutelut!!!Ja tulee semmosia päiviä jollonka vois käyä vetään sitä koulun kingiä oikeen kunnolla turpaan ja haukkuu se maanrakoon...Nii-in,tänään mä tein semmosen homman et kaadoin maitolasin tahallaan yhen kessukingin hiuksille...Nyt sitte istuttas perjantaina sen kessukingin kans yhessä jälki-istunnossa ku mä kämmäsin sen huutelut ja haukkumiset!!!Tehkää teki samoin ja näyttäkää niille ääliöille mistä kana kusee!!!Mutta onneks mulla on ne ihanat kamut...:)Niitä jos mulla ei ois mä oisin tehny jo aikoja sitte itsarin...No entä sitte jätkät,miten niitä saa?Siten että ootte vaan oma ittenne niin kyllä niitä alkaa pyöriin ympärillä...Pitäkää lippukorkeella ja antakaa niille ääliöille kunnolla köniin!!!


      • *MÄ*
        50 kilon keijukainen kirjoitti:

        Hyvä 100 kilon keijukainen, viestisi oli naurettava, lapsellinen ja törkeän loukkaava.

        Kadehditko hoikkia tosiaan noin paljon, että heitä pitää väen vängällä yrittää mustamaalata?? Kun käsi kädessä käveleviä pareja katsoo kaupungilla, niin onhan se (valitettava?) tosiasia, että palvovia katseita keräävät neitokaiset ovat useimmiten nättejä ja hoikkia.

        Itse painan reilut 50 kiloa ja olen todella hoikka. Ottaisin ilomielin muutaman kilon lisää, mutta kun en liho niin en sitten liho. Syön paljon ja terveellisesti ja olen ihan tyytyväinen itseeni.

        Myönnän, että jos jonkun valtavankokoisen lyllertäjän näen, niin kyllä siinä tulee mieleen, että vaikkei ulkonäön takia laihduttaisikaan, niin eikö silti yhtään välitä omasta terveydestään ja hyvinvoinnistaan? Kiistaton tosiasia on, että te "painorajoitteiset" saatte veritulpat, diabetekset ja kaiken maailman sydän- ja verisuonisairaudet. ELÄMÄN LAATU HUONONEE!

        Jos itselläsi ei tahdonvoima riitä terveyteen, niin selvä, mutta turha tulla tänne ruikuttamaan. Sanoisinpa, että vain läskeistä kiinnostuneet äijätkin omaavatjonkinlaisia perversioita tai fetissejä...

        Sä sanoit että lihavat saavat kaikki taudit...joo on se osax totta...ON SUURET RISKIT SAADA SAIRAUS..mutta faktaa..esim. suvussa voi olla sairauksia jotka periytyvät tai jotka altistavat sairauksille..esim. hoikatkin ja tervellisesti syövätkin saavat....mutta ÄLÄ YLEISTÄ JOS ET ASIASTA TIEDÄ V*********!!!! mulla on fakta tietoa..


      • "entinen ylipainoinen...
        50 kilon keijukainen kirjoitti:

        Hyvä 100 kilon keijukainen, viestisi oli naurettava, lapsellinen ja törkeän loukkaava.

        Kadehditko hoikkia tosiaan noin paljon, että heitä pitää väen vängällä yrittää mustamaalata?? Kun käsi kädessä käveleviä pareja katsoo kaupungilla, niin onhan se (valitettava?) tosiasia, että palvovia katseita keräävät neitokaiset ovat useimmiten nättejä ja hoikkia.

        Itse painan reilut 50 kiloa ja olen todella hoikka. Ottaisin ilomielin muutaman kilon lisää, mutta kun en liho niin en sitten liho. Syön paljon ja terveellisesti ja olen ihan tyytyväinen itseeni.

        Myönnän, että jos jonkun valtavankokoisen lyllertäjän näen, niin kyllä siinä tulee mieleen, että vaikkei ulkonäön takia laihduttaisikaan, niin eikö silti yhtään välitä omasta terveydestään ja hyvinvoinnistaan? Kiistaton tosiasia on, että te "painorajoitteiset" saatte veritulpat, diabetekset ja kaiken maailman sydän- ja verisuonisairaudet. ELÄMÄN LAATU HUONONEE!

        Jos itselläsi ei tahdonvoima riitä terveyteen, niin selvä, mutta turha tulla tänne ruikuttamaan. Sanoisinpa, että vain läskeistä kiinnostuneet äijätkin omaavatjonkinlaisia perversioita tai fetissejä...

        sulla ei todellakaan oo mitään oikeutta ruveta haukkumaan ylipainoisia... oon itse ollu ylipainoinen, painoin 75kg ja nyt 63 ja oon tyytyväinen itteeni ja olin sillonki... ja voisit ajatella milt "meist" tuntuu ku joitain hakutaan päivittäin!! ja oon sata varma et sua ei haukuta... mieti!!


      • minähhh
        50 kilon keijukainen kirjoitti:

        Hyvä 100 kilon keijukainen, viestisi oli naurettava, lapsellinen ja törkeän loukkaava.

        Kadehditko hoikkia tosiaan noin paljon, että heitä pitää väen vängällä yrittää mustamaalata?? Kun käsi kädessä käveleviä pareja katsoo kaupungilla, niin onhan se (valitettava?) tosiasia, että palvovia katseita keräävät neitokaiset ovat useimmiten nättejä ja hoikkia.

        Itse painan reilut 50 kiloa ja olen todella hoikka. Ottaisin ilomielin muutaman kilon lisää, mutta kun en liho niin en sitten liho. Syön paljon ja terveellisesti ja olen ihan tyytyväinen itseeni.

        Myönnän, että jos jonkun valtavankokoisen lyllertäjän näen, niin kyllä siinä tulee mieleen, että vaikkei ulkonäön takia laihduttaisikaan, niin eikö silti yhtään välitä omasta terveydestään ja hyvinvoinnistaan? Kiistaton tosiasia on, että te "painorajoitteiset" saatte veritulpat, diabetekset ja kaiken maailman sydän- ja verisuonisairaudet. ELÄMÄN LAATU HUONONEE!

        Jos itselläsi ei tahdonvoima riitä terveyteen, niin selvä, mutta turha tulla tänne ruikuttamaan. Sanoisinpa, että vain läskeistä kiinnostuneet äijätkin omaavatjonkinlaisia perversioita tai fetissejä...

        "Hyvä 100 kilon keijukainen, viestisi oli naurettava, lapsellinen ja törkeän loukkaava."

        Oma viestisikö sitten ei ollut yhtään törkeä? En lukenut tuon sadan kilon keijukaisen viestiä, mutta luulenpa, että tämä vetää aivan hyvin sille vertoja.


        "Kun käsi kädessä käveleviä pareja katsoo kaupungilla, niin onhan se (valitettava?) tosiasia, että palvovia katseita keräävät neitokaiset ovat useimmiten nättejä ja hoikkia."

        Nättejä ja hoikkia? Ylipainoinenko ei sitten voi olla nätti.


        "Myönnän, että jos jonkun valtavankokoisen lyllertäjän näen,"

        Valtavankokoisen lyllertäjän.. ettei vain olisi hieman liioittelun makua..;)


        "ELÄMÄN LAATU HUONONEE!"

        Niinhän sinä kuvittelet ;)


        "Jos itselläsi ei tahdonvoima riitä terveyteen, niin selvä, mutta turha tulla tänne ruikuttamaan. Sanoisinpa, että vain läskeistä kiinnostuneet äijätkin omaavatjonkinlaisia perversioita tai fetissejä..."

        Hoikkuus ja terveys ja lihavuus ja sairaus eivät välttämättä ole käsi kädessä kulkevia käsitteitä. Ja tuo viimeinen lause, ei se ole fetissiä, vaan ihan yksinkertaisesti sitä, että jokaisella on oma makunsa. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas....isästä...:P Näin se vain on ;)


      • Kohta ex-lihava Lady
        50 kilon keijukainen kirjoitti:

        Hyvä 100 kilon keijukainen, viestisi oli naurettava, lapsellinen ja törkeän loukkaava.

        Kadehditko hoikkia tosiaan noin paljon, että heitä pitää väen vängällä yrittää mustamaalata?? Kun käsi kädessä käveleviä pareja katsoo kaupungilla, niin onhan se (valitettava?) tosiasia, että palvovia katseita keräävät neitokaiset ovat useimmiten nättejä ja hoikkia.

        Itse painan reilut 50 kiloa ja olen todella hoikka. Ottaisin ilomielin muutaman kilon lisää, mutta kun en liho niin en sitten liho. Syön paljon ja terveellisesti ja olen ihan tyytyväinen itseeni.

        Myönnän, että jos jonkun valtavankokoisen lyllertäjän näen, niin kyllä siinä tulee mieleen, että vaikkei ulkonäön takia laihduttaisikaan, niin eikö silti yhtään välitä omasta terveydestään ja hyvinvoinnistaan? Kiistaton tosiasia on, että te "painorajoitteiset" saatte veritulpat, diabetekset ja kaiken maailman sydän- ja verisuonisairaudet. ELÄMÄN LAATU HUONONEE!

        Jos itselläsi ei tahdonvoima riitä terveyteen, niin selvä, mutta turha tulla tänne ruikuttamaan. Sanoisinpa, että vain läskeistä kiinnostuneet äijätkin omaavatjonkinlaisia perversioita tai fetissejä...

        Suurin osa lihavista on aikaansaanut tilansa syömällä liikaa ja epäterveellisesti sekä liikkumalla liian vähän. Erittäin pieni osa on sitä sairauden, lääkityksen yms.vuoksi (kuten tässä aiemmin mainittiin). Uskon että myös hyvin harva ylipainoinen on OIKEASTI tyytyväinen itseensä eikä haluaisi laihtua. On itsepetosta väittää muuta ja tekosyitähän riittää miljoonia miksi ei pysty laihtumaan.

        Ellei ajattele ulkonäköä niin luulisi ihmisen välittävän ainakin terveydestään. Lihavuushan tunnetusti johtaa ennemmin tai myöhemmin sydän- ja verisuonitauteihin, diabetekseen, tuki- ja liikuntaelinten sairauksiin ym. Ylipainoisen elämänlaatua huonontaa myös yleinen jaksamattomuus. Ylipaino on myös kasvava kansantaloudellinen ongelma eikä minkään kansakunnan varat tulevaisuudessa riitä sen aiheuttamien sairauksien hoitoon. Tulevaisuuden veronmaksajat sen saavat tuta. Nämä eivät siten olen kenenkään yksityisasioita vaan koko kansan yhteisiä. Valtiovallan pitäisi puuttua vakavasti tähän ongelmaan. Ja kaikin tavoin erilaisilla ohjelmilla kannustaa ihmisiä laihtumaan. On todella itsekästä ajatella että tämä on jokaisen oma asia.

        Itse olen reilusti ylipainoinen (ollut n.7v) mutta olen ottanut vastuun itsestäni ja aloittanut laihtumisen (mikä pikkuhiljaa edistyykin mukavasti). Itselläni suurimpana syynä lihomiseen on ollut tyytymättömyys elämäntilanteeseeni mikä on nyttemmin muuttunut (korvikkeeksi söin ja söin vaikka en sitä silloin tunnustanut kellekään en edes itselleni). Olen ollut koko tämän 7v ylipainoisuuden ajan erittäin tyytymätön itseeni, aina väsynyt, masentunut ym. Ja halunnut laihtua mutta en pystynyt. Nyt tilanne on toinen ja motivaatiota löytyy. Masennus ja väsymys ei vaivaa, jaksan liikkua ja tunnen olevani elämäni kunnossa sekä tunnen itseni naiseksi enemmän kuin aikoihin. Hoikkaa minusta ei ruumiinrakenteeni vuoksi koskaan tule (enkä laihaksi tähtääkään) mutta normaalipainoinen kylläkin.

        Siis lihavan ja laihan ihmisen väliin mahtuu sellainenkin käsite kuin normaalipainoinen, sopiva, välillä täällä se unohtuu. Lihavan raja on mielestäni se missä terveys alkaa kärsiä, sekä fyysinen että psyykkinen.


      • tytteliiniii
        SeFi kirjoitti:

        No mun mielestä liika lihavuus on karsean näköistä..! (ei pahalla) ja sitten taas sellanen pikku pyöreys voi olla ihan "söpöä" Tai silleen ihan ok. Mut taas sopiva on kaikista parhain.
        Ja ei tietenkään mikään laiha tikku keppi ole somaa eikä hyväx terveydelle. Joten suosisin että jos on liika lihava niin alkais ottaa niskasta kiinni ja yrittää syödä terveellisiä ruokia enemmän. Ja sitten pikku pyöreille, että kannattaa jo alkaa katsoa mitä syö ettei vaan tulisi sitten liika lihavaxi. Ja vaikka onkin sopiva niin täytyy jatkaa sitä terveellisien ruokien syöntiä että pysyy kunnossa. Ja tikku kepit nii kehotan niille syöntiä!!! Mut ei tietenkään epäterveellisiä ruokia.

        no sinäpäs sen sanoit! kaikki kun ois samanlaisia kun sinä, niin liikalihavuutta ei olisi! taitaa löytyä kaikkeen vastaus sulta? HERÄÄ PAHVI! tajuatko että lihavuudessa voi kyseessä olla sairaus? jonain päivänä saatat itse sairastua! tai jos kyseessä on masennus.. jos itse joutuisit kokemaan kaiken sen.. et VÄLTTÄMÄTTÄ puhuis enää tuohon malliin! pitää asioita yrittää ajatella muiltakin kanteilta kun siitä oman navan ympäriltä!! mieti ensin ja auvo sitten päätäs!


      • Varsinainen valistaja
        lihava kirjoitti:

        Tikkuhan se silti rumempi, keksipä lihavista kaksi tahi kolme seikkaa. Miettikääpä näyttääkö näkyvillä olevat kylkiluut ja pienet rinnat näteiltä? Entä olematon perse... laihat reidet?

        PIkkuisen pullukka nainen on siis seksikkäämpi.

        Kun nyt mietin, niin kyllä ihon läpi paistavat kylkiluut näyttävät näteiltä - itse asiassa ei nainen muuten kauniimpi niiltä osin voisi olla.
        Rintojen koko ei ole juurikaan painosidonnaista - hoikallakin voi olla suuret rinnat. Suosin kuitenkin kiinteitä, terhakoita vaikkakin pieniä rintoja, verrattuina löysiin pusseihin, joita lihavilla roikkuu rinnasta - sama koskee takamusta.

        Päättelysi on ylipäätään täysin perätöntä. Mitä olen tätä palstaa lukenut, näyttää, että ainoastaan lihavien mielestä lihavat ovat kauniita. Liekö takana kateudesta hoikkia kohtaan syntynyt itseinhon ja -häpeän projektio hoikkiin ja sillä tavalla oman ongelmansa kieltäminen?


      • Anonyymi
        dran kirjoitti:

        tuo nyt jo kuulosti säälittävältä

        "Ihmettelen suuresti miten jotkut miehistä pitävät ripakintuisia, lautarintaisia, tiimalasiperseisiä naisia edes naisina, taitaa heissä olla jotain piilohomoutta tai pedofiilin vikaa, kun poikamaisen lapsellisen kropan perään ovat :/ "

        monesti olen teitä pullokoita täällä kannustanut, mutta tuo jo kuulosti siltä että onhan niitä tyhmiä läskejäkin olemassa..niin kuin varmasti tyhmiä laihojakin....onpas normaalina olo ihanaa ei tarvitse kanniskella hirveää ruohooan paikasta toiseen tai varoa heikkoja luitaan ja pinetä olomuotoaan ruuhkaisilla kaduilla.

        "eikä suurimmalla osalla miehistäkään ole ollut mitään ulkonäköäni vastaan, päin vastoin, pehmoistaa muodokasta naisellista olemuksestani on pidetty."

        oletko yksinkertaisesti tyhmä?eipä kaikki varmasti laihoistakaan valita...ja ehkä miehet, joita olet tavannut pitävät isoimmista?ehkä niin kuin joku, joka pitää laihoista TUSKIN valitsisi sinua!

        anteeksi viestin töykeys, mutta kuulostit vain niin....lapselliselta ja tyhmältä...tuli sellainen kuva viestistäsi, että jos jou ei pidä sinusta hän on automaattisesti piilohomo tai pedofiili. Näin kärjistettynä..

        enkä itse puolustelisi läskejäni. Pieni pyöreys on ok, mutta jos jo yli sadan alkaa vaaka näyttämään (tietysti pituudesta riippuen), niin on kyllä jotakin mihin pitäisi kiinnittää huomiota ja varsinkin jos sitä täytyy vielä puolustella toisia syyttämällä!!!!!

        En usko että kroppa niinkään, luonne merkkaa paljon... mun kumppani ei tykännyt lihavista... tykkäsi mun olemuksesta kun olen hoikka, hyvävartaloinen..


    • ON !

      Siksipä kukaan ei haluaisikaan olla lihava.

      • läski

        tsiisös !

        mutta noinhan se on... :(


    • sitä itse tajua?

      Että näyttävät saakelin luotaantyöntäviltä hikilöllykkälaardikasoilta ! YYÄÄÄÄKK !!!

      • 168/97

        Mua ottaa päähän aivan suunnattomasti se että kaikkien naisten pitäis näyttää joltain calista flockhartilta! Miksi? Miltä maailma näyttäis jos oltais kaikki luuta ja nahkaa?


      • läski

        Oletko? Oletko sinä koskaan saanut kuulla niitä rumia haukkumasanoja? Oletko koskaan itkenyt itsesi uneen, kun kaikki tuntuvat vihaavan sinua ja myös sinä itse vihaat itseäsi? Minä joudun kaikkiin kysymyksiin vastaamaan kyllä.

        Minä olen ollut normaalipainoinen, olen ollut myös 130kg ja taas normaalipainoinen (60kg) ja nyt taas 125kg. Tiedän mistä puhun. Tiedän olevani sairaaloisen lihava, sairastan syömishäiriötä. Sairastuin siihen 14 vuotiaana, kun vanhempani erosivat. Siitä johtuvat painonvaihteluni...MIELIALASTA eli MASENNUKSESTA, johon syömishäiriöni liittyy.

        Yritän laihduttaa, mutta se ei onnistu. Elimistöni aineenvaihdunta on lähes pysähtynyttä, mm. kehoni lämpötila on laskenut alas. Normaali lämpö minulla on 35astetta ja minulla on jatkuvasti kylmä.

        Ulkoilen säännöllisesti, syön oikein, vihaan rasvaisia ruokia - en ole koskaan niistä pitänyt. Rakastan kasviksia, lihasta ainoastaan kananliha käy, muut maistuvat pahalta. Kolesterolitasoni on kadehdittavalla tasolla...3,6. Mutta minä olen lihava, läski.

        Me jokainen näytämme erilaiselta; toinen on pitkä, toinen lyhyt, toinen roteva ja toinen siro sekä myös toinen on laiha ja toinen lihava ja ennen kaikkea olemme myös erivärisiä! Me kaikki olemme kuitenkin tasa-arvoisia ihmisiä!

        Miksi ihmeessä meidän täytyy arvostella toisia ihmisiä, vaikkemme tiedä heidän elämästään yhtään mitään? Kaikki asiat, kun eivät ole musta-valkoisia!!!


      • sopivasti pyöreähkö
        168/97 kirjoitti:

        Mua ottaa päähän aivan suunnattomasti se että kaikkien naisten pitäis näyttää joltain calista flockhartilta! Miksi? Miltä maailma näyttäis jos oltais kaikki luuta ja nahkaa?

        Se on sillain että eihän yli paino ole edes tervettä.kuka kumma haluaa olla lihava ja voida huonosti.Jos rakastaa itseään haluaa voida hyvin.En tarkoita että rehevän ihmisen tulisi olla onneton,sopivasti rehevä on hyvä mutta että kuka haluaa kuolla aijemmin yli kilojen takia.Jos on tyytyväinen läskinä ja peiliin katsoessa ei huomaa mitään korjattavaa on kilot saaneet luovutus voiton. se on luonteen lujuutta kuka jaksaa liikkua ja syödä terveellisesti.Haluan sanoa että kaikki on hyvin jos täydestä sydämestä voi sanoa olevanse onnellinen ja tyytyväinen itseensä.
        Se tarkoittaa myös sitä ettäei ole tarvetta mollata laihoja eikä lihavia.


      • pielanen
        läski kirjoitti:

        Oletko? Oletko sinä koskaan saanut kuulla niitä rumia haukkumasanoja? Oletko koskaan itkenyt itsesi uneen, kun kaikki tuntuvat vihaavan sinua ja myös sinä itse vihaat itseäsi? Minä joudun kaikkiin kysymyksiin vastaamaan kyllä.

        Minä olen ollut normaalipainoinen, olen ollut myös 130kg ja taas normaalipainoinen (60kg) ja nyt taas 125kg. Tiedän mistä puhun. Tiedän olevani sairaaloisen lihava, sairastan syömishäiriötä. Sairastuin siihen 14 vuotiaana, kun vanhempani erosivat. Siitä johtuvat painonvaihteluni...MIELIALASTA eli MASENNUKSESTA, johon syömishäiriöni liittyy.

        Yritän laihduttaa, mutta se ei onnistu. Elimistöni aineenvaihdunta on lähes pysähtynyttä, mm. kehoni lämpötila on laskenut alas. Normaali lämpö minulla on 35astetta ja minulla on jatkuvasti kylmä.

        Ulkoilen säännöllisesti, syön oikein, vihaan rasvaisia ruokia - en ole koskaan niistä pitänyt. Rakastan kasviksia, lihasta ainoastaan kananliha käy, muut maistuvat pahalta. Kolesterolitasoni on kadehdittavalla tasolla...3,6. Mutta minä olen lihava, läski.

        Me jokainen näytämme erilaiselta; toinen on pitkä, toinen lyhyt, toinen roteva ja toinen siro sekä myös toinen on laiha ja toinen lihava ja ennen kaikkea olemme myös erivärisiä! Me kaikki olemme kuitenkin tasa-arvoisia ihmisiä!

        Miksi ihmeessä meidän täytyy arvostella toisia ihmisiä, vaikkemme tiedä heidän elämästään yhtään mitään? Kaikki asiat, kun eivät ole musta-valkoisia!!!

        Niihän se on että toisen ulkonäköön on helppo puuttua! Toista ihmistä on helppo solvata ja nälviä, mutta entäs sitten ne joiden ongelmat ovat toisin päin? Anoreksia tai paha bulimia ja paino putoaa alle 40kg? No hehän ovat langanlaihoja ja malleja tämän yhteiskunnan nuorille! Sairasta sanon minä! Jokainen meistä on oma itsensä ja jos rakastaa elämää niin täytyy myös ymmärtää sen moni "muotoisuus"... Toinen on tumma, toinen on valkea, toinen on iso ja toinen taas pieni... Samalla pallolla tässä eletään ja elämää rakastetaan =)
        Tsemppiä sinulle ja toivottavasti löydät ilon taas elämääsi =) Kaikki voi laihtua, mutta se painon säilyttäminen ilman kunnon ystävää on mahdotonta =)


      • oikein
        sopivasti pyöreähkö kirjoitti:

        Se on sillain että eihän yli paino ole edes tervettä.kuka kumma haluaa olla lihava ja voida huonosti.Jos rakastaa itseään haluaa voida hyvin.En tarkoita että rehevän ihmisen tulisi olla onneton,sopivasti rehevä on hyvä mutta että kuka haluaa kuolla aijemmin yli kilojen takia.Jos on tyytyväinen läskinä ja peiliin katsoessa ei huomaa mitään korjattavaa on kilot saaneet luovutus voiton. se on luonteen lujuutta kuka jaksaa liikkua ja syödä terveellisesti.Haluan sanoa että kaikki on hyvin jos täydestä sydämestä voi sanoa olevanse onnellinen ja tyytyväinen itseensä.
        Se tarkoittaa myös sitä ettäei ole tarvetta mollata laihoja eikä lihavia.

        Juuri niin!!! Läskit puolustavat itseään sillä, että ei halua näyttää tikulta. No kyllä se pääpointti on juuri se terveys. Kuka hölmö pilaa terveytensä sillä, että näyttää mielummin ryhävalaalta. Eihän sellainen puuskuttava ja hikinen ihminen on viehättävä. Sitäpaitsi liika lihavuus on syömishäiriö siinä missä anoreksiakin!! Uskokaa pois. Luonteen lujuuttahan se juuri vaatiikin, että pitää huolta itsestään. Hoikat urheilevat naiset ovat viehättäviä juuri siksi, että ovat nähneet vaivaa sen eteen!!!


      • Sopiva(ko)
        pielanen kirjoitti:

        Niihän se on että toisen ulkonäköön on helppo puuttua! Toista ihmistä on helppo solvata ja nälviä, mutta entäs sitten ne joiden ongelmat ovat toisin päin? Anoreksia tai paha bulimia ja paino putoaa alle 40kg? No hehän ovat langanlaihoja ja malleja tämän yhteiskunnan nuorille! Sairasta sanon minä! Jokainen meistä on oma itsensä ja jos rakastaa elämää niin täytyy myös ymmärtää sen moni "muotoisuus"... Toinen on tumma, toinen on valkea, toinen on iso ja toinen taas pieni... Samalla pallolla tässä eletään ja elämää rakastetaan =)
        Tsemppiä sinulle ja toivottavasti löydät ilon taas elämääsi =) Kaikki voi laihtua, mutta se painon säilyttäminen ilman kunnon ystävää on mahdotonta =)

        Itse olen 166/72 ja tyytymätön itseeni. Monesti illalla päätän että huomenna alan laihduttamaan jne. Mutta sitten näen ihanat pyöreät ystäväni jotka jaksavat hymyillä ja olla iloisia vaikka painoa on reippaasti yli minun. Silloin taas päätän että elän niinkuin haluan, mutta illalla nukkumaan mennessä kyynel tulee taas silmä kulmaan ja taas päätän laihduttaa.

        Tätä on jatkunut kohta vuoden verran ja alan olla sujut itseni kanssa.

        Te lihavat ihmiset olkaa iloisisa kiloistanne kunhan ne eivät vaaranna henkeänne. Hyvää joulua kaikille


      • Tigru
        läski kirjoitti:

        Oletko? Oletko sinä koskaan saanut kuulla niitä rumia haukkumasanoja? Oletko koskaan itkenyt itsesi uneen, kun kaikki tuntuvat vihaavan sinua ja myös sinä itse vihaat itseäsi? Minä joudun kaikkiin kysymyksiin vastaamaan kyllä.

        Minä olen ollut normaalipainoinen, olen ollut myös 130kg ja taas normaalipainoinen (60kg) ja nyt taas 125kg. Tiedän mistä puhun. Tiedän olevani sairaaloisen lihava, sairastan syömishäiriötä. Sairastuin siihen 14 vuotiaana, kun vanhempani erosivat. Siitä johtuvat painonvaihteluni...MIELIALASTA eli MASENNUKSESTA, johon syömishäiriöni liittyy.

        Yritän laihduttaa, mutta se ei onnistu. Elimistöni aineenvaihdunta on lähes pysähtynyttä, mm. kehoni lämpötila on laskenut alas. Normaali lämpö minulla on 35astetta ja minulla on jatkuvasti kylmä.

        Ulkoilen säännöllisesti, syön oikein, vihaan rasvaisia ruokia - en ole koskaan niistä pitänyt. Rakastan kasviksia, lihasta ainoastaan kananliha käy, muut maistuvat pahalta. Kolesterolitasoni on kadehdittavalla tasolla...3,6. Mutta minä olen lihava, läski.

        Me jokainen näytämme erilaiselta; toinen on pitkä, toinen lyhyt, toinen roteva ja toinen siro sekä myös toinen on laiha ja toinen lihava ja ennen kaikkea olemme myös erivärisiä! Me kaikki olemme kuitenkin tasa-arvoisia ihmisiä!

        Miksi ihmeessä meidän täytyy arvostella toisia ihmisiä, vaikkemme tiedä heidän elämästään yhtään mitään? Kaikki asiat, kun eivät ole musta-valkoisia!!!

        Se vain on niin. Jotkut haluavat olla ilkeitä toisille, ilmeisesti parantaakseen omaa oloaan...Toivottavasti ihmiset joskus oppisivat ajattelemaan muiden tunteita. Oli kyseessä sitten lihava tai laiha, tunteet on kaikilla samat.


    • @junkmail_fani

      Lihavia ei pidä syrjiä! He eivät ole sen erikoisempia kuin muutkaan. Ulkonäön ei pidä antaa ratkaista.

    • Siipirikko

      Ole vain onnellinen lihavana,terveys tärkeämpi!
      Jos joku kaveruuttasi rupeaa arvioimaan eikä sinua hyväksy sellaisena kuin olet ,joutaa sellaiset kaverit romukoppaan.ps.lihavat on lepposia......mahtava peräsin ja pulleat purjeet ,laulelet vain ja nutit täysin rinnoin.

      • tietämätön..

        älä nyt hyvä ihminen tule tänne jakelemaan neuvoja ja kertomaan, että lihavuus on terveellistä!!!Oletko kuullut koskaan sanaa normaalipaino? Ja miksi ylipäänsä puhutaan ali-, yli- ja normaalipainoisista? SIksi, että ainoa terveellinen ratkaisu on normaalipaino!!!Siksi painoindeksi on olemassa,että ihmiset voivivat sokeuttaan luottaa johonkin faktaan. Ylipainoiset eivät välttämättä tajua olevansa sairaita, kuten eivät anorektikotkaan. Ylipaino on myös syömishäiriö!


    • KisHHa***

      ihan tyhmää väittää että lihavuus vaikuttaisi jotenkin älykkyys osamäärään ei todellakaan vaikuta lihavalla ihmisellä on vain rasvaa enemmän vartalossaan eikä vaikuta siihen asiaan millään tavalla!!! lihavuus on vain ulkokuori niinkuin jokaisella on erillainen nenä silmät eivät kaikki ole samanlaisia eikä niin olekkaan hyvä että olisi!!! Lihava voi myös olla yhtä lailla kaunis kuin laihakin, mutta kauneus niin paljon katsojan silmissä ettei sitä voi noin vain määritellä elikkäs maukunsa kullakin. Minusta on törkeää mennä haukkumaan ihmistä läskiks se on niin syvältä sellaiset ihmiset pitäs ampua!!!!!!!!!!!!!!

    • lil girl

      Sellaista se tuppaa olemaan. Mutta jos ihmiset haluavat arvostella sinua ainoastaan "Lihavuutesi" takia niin ei heistä mitään oikeita ystäviä tai kavereita tule. Minuakin on kiusattu samasta asiasta mutta ei kiusata enää koska päätin laihduttaa ja painokäyräni menee mukavasti alaspäin ja olen normaali :). Älä välitä.. jos se häiritsee tee jotain.

    • normaali

      Pyöreämpi ihminen voi olla kaunis jos KANTAA KILONSA ylpeydellä! Tunnen muutamia pyöreitä naisia jotka ovat todella kauniita koska ovat tyytyväisiä itseensä ja kantavat kaikki kilot ylpeänä! Mutta:jos lihava nainen/mies marisee olevansa liian lihava silloin on tehtävä sen eteen jotakin! jokainen laihtuu jos haluaa!!!

      • n 26

        Joku tykkää laihasta toinen lihavasta...mutta me keskikokoiset, "normaalit" ollaan kai huomaamatonta massaa, laihojen mielestä olen tantta, ja lihavien mielestä tikkulaiha, olen 165 cm/67 kg, melko lihaksikas mutta naisellisen muotoinen, kiinteä ja kurvikas, silti aina jollain on moitittavaa, yksi ihmettelee miksi olen niin tukeva vaikka urheilen päivittäin ja toinen kauhistelee miten laiha olen kun ei ole mahaakaan... Kuka tässä enää ylpeydellä kroppansa kantaa kun kaiken pitäisi olla muovista muokattua ? Kyllä sen huomaa kun oma ukko selaa juorulehteä tai katsoo tv:tä, niin se leuka loksahtaa alas jonkun pornostaran tai supermallin kohdalla, vaikka mies väittääkin että luonnollinen ja sopivasti treenattu nainen on kaunis...


      • mie vaan...
        n 26 kirjoitti:

        Joku tykkää laihasta toinen lihavasta...mutta me keskikokoiset, "normaalit" ollaan kai huomaamatonta massaa, laihojen mielestä olen tantta, ja lihavien mielestä tikkulaiha, olen 165 cm/67 kg, melko lihaksikas mutta naisellisen muotoinen, kiinteä ja kurvikas, silti aina jollain on moitittavaa, yksi ihmettelee miksi olen niin tukeva vaikka urheilen päivittäin ja toinen kauhistelee miten laiha olen kun ei ole mahaakaan... Kuka tässä enää ylpeydellä kroppansa kantaa kun kaiken pitäisi olla muovista muokattua ? Kyllä sen huomaa kun oma ukko selaa juorulehteä tai katsoo tv:tä, niin se leuka loksahtaa alas jonkun pornostaran tai supermallin kohdalla, vaikka mies väittääkin että luonnollinen ja sopivasti treenattu nainen on kaunis...

        Omasta mielestäni olen sopivan painoinen, 63kg/166cm ja painoindeksikin on noin 23, eli normaali. Peilikuvaanikin olen kohtalaisen tyytyväinen. Mutta... Kaikki pojat ihastuvat 10 kiloa laihempaan kaveriini, minun kanssa ne haluavat olla vain kavereita. :-( Siksi haluaisin laihtua, vaikka tiedän, ettei itsensä muuttaminen muiden takia olekaan hyvä juttu. Kaikki minun kaveripojat tykkää musta ja minun jutuista, mutta silti ne eivät halua seurustella mun kanssa... Onko alle parikymppisillä pojilla jotain paineita siitä, että minkä näköinen niiden tyttöystävä on? Täytyykö tytön olla missin näköinen että voisi joskus olla pojalle muutakin kuin vain kaveri?


      • Varsinainen valistaja

        Kuvailemallasi tavalla lihava voi olla kaunis ainoastaan omasta mielestään, ei todellakaan muiden - ei kai yhden itsepetos onnistu sokaisemaan toisenkin järkeä?


      • laihasta pullaksi ja pullas...
        mie vaan... kirjoitti:

        Omasta mielestäni olen sopivan painoinen, 63kg/166cm ja painoindeksikin on noin 23, eli normaali. Peilikuvaanikin olen kohtalaisen tyytyväinen. Mutta... Kaikki pojat ihastuvat 10 kiloa laihempaan kaveriini, minun kanssa ne haluavat olla vain kavereita. :-( Siksi haluaisin laihtua, vaikka tiedän, ettei itsensä muuttaminen muiden takia olekaan hyvä juttu. Kaikki minun kaveripojat tykkää musta ja minun jutuista, mutta silti ne eivät halua seurustella mun kanssa... Onko alle parikymppisillä pojilla jotain paineita siitä, että minkä näköinen niiden tyttöystävä on? Täytyykö tytön olla missin näköinen että voisi joskus olla pojalle muutakin kuin vain kaveri?

        Normaalin kokoinen tyttö olet,älä siitä huoli.
        Oma kokemukseni kertoo sen,että tuollaiset kahdenkymmenen vähän molemmin puolin heiluvilla pojilla on taipumus vaatia tytöltä aivan älyttömiä.Pitää olla tikku laiha ja "sumeet bosat"..Mistäkö tiedän.Noh,vaikka nyt lähentelenkin 30,niin elämä se on ollut minullakin ja nuorena kaveripiiriin kuului juuri näitä tuon tyyppisiä poitsukoita.Jopa nykyinen aviomieheni oli tavatessamme(21v) tuollainen ja minullekkin hän sanoi,että sitten,kun kilot nousee 70,niin saan pakata kamani ja häipyä..10 vuotta tässä nyt on menty ja kilot nousivat reilusti yli 70,mutta kummasti,kun pojat muuttuvat miehiksi,alkaa mielipiteetkin muuttumaan.Tokihan ukkoni oli hyvin mielissään,että laihdutin samoihin mittoihin mitä olin,kun tapasimme.
        Nuoruuden(ja nyk.)mittani olivat 160/60 ja tunsin olevani niin lihava 48 kiloisten ystävieni keskellä.Mutta minultapa,kun on aina noita muotoja löytynyt,silikoneihin ei tarvitse turvautua ja takapuoli on mieheni kaverin sanoin "Aika hyvä,aika hyvä"Kasvoiltani en ole kaunis vaan sievä,joten minä "lihava" tyttö olin se joka ne kundit napsi.
        Pää pystyyn vaan ja enemmän itsevarmuutta kehiin ja oletko koskaan ajatellut,että ehkäpä nämä pojat eivät halua menettää sinua ja siksi haluavat olla vain ystäviä?Kun ystävyys muuttuu rakkaudeksi,sillä on tuhoisat seurauksen sille ystävyydelle..Valitettavasti sen olen kahdesti kokenut...


    • Tyttö-1991

      et oo lihava,itse oon normaalipainonen ja onnelisesti yhessä maapallon ihanimman pojan kanssa.

      • Nimetön

        oonko lihava jos oon 164cm ja painan 58???


      • ihraläjä
        Nimetön kirjoitti:

        oonko lihava jos oon 164cm ja painan 58???

        Siis mä oon 170cm, ja painan ihan kauheesti!Siis sä oot ihan normaali,ehkä vähä liian pullukka,kannattas laihduttaa ainaki 20kg...
        Mä painan meinaa 48kg..Mut hei,vain laihana elämä on täydellistä!Lopeta syöminen,niin mäki tein 3 vuotta sitten!


    • Herätys

      Hei ensinnäkin.
      Se on sinun asenteestasi kiinni! Jos välttämättä haluat noin ajatella niin varmasti muutkin ihmiset huomaa ajattelu tapasi ja alkavat ajattelemaan samanlailla.
      Olen itsekin muodokkaampi,en ole malli missin mitoissa, mutta entä sitten?!
      Minulla silti riittää ystäviä ja miehiä aivan kuten laihoillakin.
      Asenne kunniaan ja pois tuollainen itsesääli ..

    • iha likka vaa

      hmm... itse olen 164/58 ja 14.v.... et aikamoinen ihrakasa on kysymyksessä... ei oo poikaystävää... mut silti elämä hymyilee! mul on kavereita ja jopa kaveri poikia... tietty tämmönen luonnollinen murrosiän "hyi vittu minkä näkönen mä oon" vaihe vaivaa... mut jossain syvällä sisimmääsni mä kyl tiiän et kyl mä jonkun saan... harmi vaan et oon suhteellisen nirso... et onko tämmösel talipallol mahiksii saaha semmosta tyyppii johon itse olis alunperin ihastunut? vai pitääkö tyytyä siihen joka on lätkässä muhun? (hmm... mahtaa kuulostaa aika murrosikäseltä.. pahoittelen... :D)

    • tyttö14v.

      Luulen, että ihmiset syrjivät ja vieroksuvat lihavia, koska heidän ulkomuotonsa kertoo heidän huonosta itsetunnostaan, jonka hän on yrittänyt tukahduttaa syömisellä. Aivan kuten alkoholistit, pedofiilit, viiltelijät, syömishäiriöiset, huumeiset ja dokaajat. Heistä se ei kuitenkaan välttämättä näy niin hyvin ulospäin kuin lihavasta.

      Toisia varmasti inhottaa läskiset allit, roikkuva vatsa ja riippuvat rinnat, heitä inhottaa kun lihava kävelee ja pakaroissa läski löllyy ja muutenkin se kävely näyttää raskaalta ja voimille käyvältä. Lihavien kasvojen piirteet eivät näy niin hyvin läskien alta ja ei voi nähdä, mitä hän tuntee.

      Mulla ei kuitenkaan ole mitään lihavia vastaan.

    • piia

      Lihavuus ei vaikuta rumuuteen/kauneuteen saati älykkyyteen. Lihavuus on lähinnä terveydellinen riski, josta voi päästä eroon oikeanlaisella liikunnalla ja ruokavaliolla. Avainasia on kuitenkin hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja laihduttaa esimerkiksi lääkärin tai muun ammattihenkilön valvomana. Itse en alunperinkään ollut lihava, vain naisellisen pyöreä. Sain kuulla paljon negatiivista palautetta ja uskoin ne. Sairastuin bulimiaan ja laihduin, mutta en ole onnellinen, enkä hyväksy itseäni. Sinä voit päättää toisin.
      ...Rakasta itseäsi niin kuin lähimmäistäsi...

    • =*RedFoxxie*=

      Okei, terveydellinen riskihän se siinä on, kuten alipainossakin.. Mutta onko sekään enää tervettä jos pitää yrittämällä yrittää olla painoindeksissä normaalitasolla ? Siihen sitten kuluukin se koko lyhyt elämä.

      Mutta, en tullut arvostelemaan, se on tosi kyllä, että se voi joskus olla syömishäiriöistä ja joskus vain hormooneissa ja kropanrakenteessa muutenkin.

      Eli, puhuttiin siis kauneudesta. Kauneus on katsojan silmissä, sitä on sen takia kovin vaikea sanoa, että "Iik, olen läski, olen ruma!" . Saattaa olla, että enemmistö ei pidä ulkonäöstäsi, mutta aina jokaisella on joku tietty osamäärä ihmisiä, jotka eivät pidä. Kaikki eivät pidä ns. "normaalipainoisista" jos itse esimerkiksi ovat tukevampia, vaan hakeutuvat samanhenkisiin.

      Ja lihavuus ei missään nimessä viisauteen painota, se on siellä aivan muualla.

      Oma mielipiteeni, mielummin painoindeksissä normaalin ylärajalla / aivan hiukan tukevan puolella, mutta ei missään nimessä sellaista, joka luilla paistattelee.

    • Borneo

      Tässä yksinkertainen resepti jolla tämäkin kaveri on "kadottanut" 120kg:sta n.25kg pois.....

      1. ja kaikkein tärkein sääntö: "Ei selityksiä". Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kuunnella jonkun teorioita miksi hän on lihava ja miksi hän ei laihdu vaikka kuinka yrittää.... Sanat "JOS" ja "MUTTA" eivät kuulu painonpudotukseen

      2. Kova kuntosalirääkki ei ole pakollista mutta sen voi korvata päivittäisillä askareilla, esim. kaupassa voi käydä vaikka pyörällä tai kävellen. Kävely on loistavaa liikuntaa!

      3. AIKA, eli yhdessä yössä ei tapahdu ihmeitä. On ihan turhaa repiä kuntosalikortti jos ei paino ole pudonnut kymmentä kiloa viikossa, sellaista ei tapahdu ainakaan terveissä olosuhteissa. Tässä projektissa on kyse kuukausista, ja esim. kesäloman aikana voi saada ihmeitä aikaan!

      4. RUOKA, välipalat heitetään mäkeen ja korvataan vissypullolla. Yksi lämmin ruoka päivässä riittää, eikä tarvitse elellä pelkällä "kaninruoalla". Suklaatakaan ei tarvitse hylätä, en minäkään ole niin tehnyt, kerran viikossa uskaltaa myös herkutella!

      ELI NÄIN!

      vuonna 2001 syyskuussa vaaka näytti 122kg, vuoden 2004 marraskuussa (eilen) vaaka näytti 97kg....Joten, EI POPPAKONSTEJA VAAN PIENIÄ JA PYSYVIÄ MUUTOKSIA ELINTAPOIHIN!

    • mä vaa

      ei lihavuus rumenna vaikka kylläkin mull on omat ogelmani muumiassa lihavuuden ja rumuuden takii

      • Lihavuus.

        On se vaikea asia jos ei ihminen pysty normaalitoimintoja tekemään ,käymään vessassa,kun ylipainoa on 50-80 kg:tä.
        Ja kuvitellaan vaikka että ihminen olis vielä nuorehko,noin 35 v,sitten kun se menee tuonne yli viidenkympin ,voi olla vaikeuksia (Laihduttamisessa).
        Henkilöautoon ei mahdu ?
        Ja jos käy niin että ei onnistu laihdutukset missään ,kaikki hylkää hänet .
        Tälläista on myös meillä suomessa par aikaa.
        Tervetuloa pika lounaat!


    • mieluummin pyöreämpänä kuin...

      olen yli 5-kymppinen, pari vuosikymmentä sitten olin 20 kiloa laihempi - ja näytin taatusti nälkiintyneeltä! silloin taisin arvostaa laihuutta. nyt ulkonäköäni kehutaan, koska kilot pehmentävät rypyt! näytän nuoremmalta kuin olen, näin minulle sanotaan!!! ei tarvitse lähteä kauneusleikkauksiin eikä tarvita edes silikonia!! liikuntaa saa tietysti harrastaa..

    • erica

      mä olen tosi lihava ja siks mä kai jäin yksin ja
      tää jätkä on nyt paljon laihemman kans ja se käy mun hermoon.

      no,olkoon mä en jaksa tätä syrjintää enää mä teen pitkän suunnitelman jolla mä laihdun ainakin 20kg
      ja elän pitkän aikaa ilman haukkumisia..

      • Minja

        Mäki oon tehny ton lupauksen jo monta kertaa et laihdutan ainaki 20kg, mut ei siitä mitää tuu.. ainakaan yksin :( Pitäis olla joku kaveri kenen kaa kuntoilla jne.. nii saattais onnistuu. ja stressi lihottaa ja sitä multa ei todellakaan puutu..


    • jomppe

      jos et halua olla lihava niin laihduta jos taasen haluat olla läski niin syö lisää..ei ole ihminen eikä mikään jos ei pysty siihen minkälainen haluaa olla,,mun mielestä ihan turhaa keskutelua.......lenkille vaan läskit jos haluatte laihtua..mitään ei saavuteta yhdessä päivässä se vie aikaa

      • j73

        Se on kuule pitkältä itsestä kiinni!!!
        Jos et tunne oloasi hyväksi lihavana,
        tee asialle jotain.
        Laihduttaminen on halusta kiinni jos
        sitten ei ole jotain elimistöllistä
        sairausta tai lääkitystä josta se johtuu.
        Suurin osa ylipainoisista ihmisistä
        jaksaa vaan ruikuttaa muttei tee asialle mitään.
        Tsekkaa ruokavaliosi ja liikuntasi.
        Kun kroppa on kunnossa kyllä sitten alkaa
        itsekunnioituskin palaamaan...


    • *Piiparilli*

      Ja paskat!!! Mun mielestä lihavakin voi olla kaunis ja aika usein näin onkin. En väitä etteikö laihatkin voisi olla kauniita,mutta se,että heillä ei ole mitään muuta ku luu ja nahka on jo niin karseen näköstä että ihan täytyy laittaa silmät kiinni jos sellasen ohi satun kulkemaan!
      Ja itsekin olen hieman pyöreähkö mutten lihava ja mua on kyllä haukuttu rumaksi jne..mutta KUKA ääliö rupeis laihuttaan sen takia,että jätkät tykkää??!! Siis se jos mikä on ihan typeryyden huippu! Eikös se ole pikemminkin niin,että oman itsensä ja terveytensä takia ihmiset laihuttaa??
      Ja mulla on monta kaveria jotka ovat aivan langanlaihoja ja sit ne kehtaa valittaa,että ovat lihavia!! Tuntuu aina kun halaan niitä tms. että ne kutistuu kasaan jos puristan yhtään kovempaa..eikä niistäkään ole varmaan mukavaa olla mikään miss laiheliini! ELI MUN KANTANI ON SE,ETTÄ LIHAVUUS EI RUMENNA IHMISTÄ SEN ENEMPÄÄ KUN LAIHANAKAAN!!! ja ne jotka on eri mieltä niin vois miettiä jonkin aikaa uudestaa ennenku tulee tänne sönköttään jotain jonnenjoutavaa paskaa!!!

    • Amélie
      • järkeä touhuun

        Suoraan sanottuna en kumpaakaan!
        Tuolla laiheliinilla näkyy rintaluut läpi, yök ja lihavan vartalo tuo mieleen oman vartaloni.
        Jotain tolta väliltä haluaisin olla, siis sopusuhtainen, jos se olisi niin yksinkertaisesti päätettävissä!


      • seurailija

        ...vasemmanpuoleinen laiha kroppa miellyttää silmää ja mieltä enemmän!

        Ei epäilystäkään!


      • Amélie
        seurailija kirjoitti:

        ...vasemmanpuoleinen laiha kroppa miellyttää silmää ja mieltä enemmän!

        Ei epäilystäkään!

        Samaa mieltä - vasemmanpuoleinen on ehdottomasti esteettisen näköinen, kaunis ihmisvartalo.

        Omaan itse samanlaisen, mallin mitoissa olevan varren; 170 cm ja 48 kg, ja voin sanoa olevani tyytyväinen (en ole aina ollut hoikka). On mukava mennä esimerkiksi vaatekauppaan, kun ei tarvitse etsiä hoikentavia vaatteita. Kokoja XS-S ja 34-36 on helpompi löytääkin; suomalainen nainen on keskimäärin kokoa 38-40 tai M-L.

        Monet miehet sanovat laihuuden/hoikkuuden olevan rumaa ja/tai epänaisellista, mutta minkä vuoksi leukoja keräillään laattialta, kun vastaan kävelee nuori, hento nainen? Aivan.

        Miehet haluavat itseään pienemmän naisen (poikkeukset unohtaen).


      • Tinde
        Amélie kirjoitti:

        Samaa mieltä - vasemmanpuoleinen on ehdottomasti esteettisen näköinen, kaunis ihmisvartalo.

        Omaan itse samanlaisen, mallin mitoissa olevan varren; 170 cm ja 48 kg, ja voin sanoa olevani tyytyväinen (en ole aina ollut hoikka). On mukava mennä esimerkiksi vaatekauppaan, kun ei tarvitse etsiä hoikentavia vaatteita. Kokoja XS-S ja 34-36 on helpompi löytääkin; suomalainen nainen on keskimäärin kokoa 38-40 tai M-L.

        Monet miehet sanovat laihuuden/hoikkuuden olevan rumaa ja/tai epänaisellista, mutta minkä vuoksi leukoja keräillään laattialta, kun vastaan kävelee nuori, hento nainen? Aivan.

        Miehet haluavat itseään pienemmän naisen (poikkeukset unohtaen).

        Olenko väärässä vai oletko kirjoituksessasi sitä mieltä,että koon 38/M omaava nainen olisi lihava?
        Korjaa ihmeessä,jos käsitin väärin...Mutta,jos en ollut, niin olisikohan ajatusmaailmassasi vähän korjaamisen varaa?
        Itse ja suurin osa naisystävistäni ovat kokoluokkaa 38-40 ja minä en itsestäni,taikka heistä saa lihavaa vaikka miten päin katsoisi.
        Vaatettakin on kaupoissa koolle 38 vähän liiankin paljon ja mitä miehiin tulee,Onko mieleesi juolahtanut,että jospa ne leuat loksahtaa maahan ihmetyksestä,että syötkö ollenkaan????
        Itse en pahalla sano,minun mielestäni kukin olkoon niin pieni tai iso,kuin itse tahtoo ja hyvältä tuntuu.
        Mitä miehiin vielä tulee,niin itse mitä miehiä tunnen työn,harrastusten ym kontaktien kautta,niin jokainen on kyllä sanonut,että liian laiha sekä liian lihava nainen on ruma.Pitää olla sopusuhtainen,rintoja mitä kosketella,takapuolta mitä puristella ja muutoinkin sellainen,joka ei mene rikki ensi kosketuksesta.


      • Amélie
        Tinde kirjoitti:

        Olenko väärässä vai oletko kirjoituksessasi sitä mieltä,että koon 38/M omaava nainen olisi lihava?
        Korjaa ihmeessä,jos käsitin väärin...Mutta,jos en ollut, niin olisikohan ajatusmaailmassasi vähän korjaamisen varaa?
        Itse ja suurin osa naisystävistäni ovat kokoluokkaa 38-40 ja minä en itsestäni,taikka heistä saa lihavaa vaikka miten päin katsoisi.
        Vaatettakin on kaupoissa koolle 38 vähän liiankin paljon ja mitä miehiin tulee,Onko mieleesi juolahtanut,että jospa ne leuat loksahtaa maahan ihmetyksestä,että syötkö ollenkaan????
        Itse en pahalla sano,minun mielestäni kukin olkoon niin pieni tai iso,kuin itse tahtoo ja hyvältä tuntuu.
        Mitä miehiin vielä tulee,niin itse mitä miehiä tunnen työn,harrastusten ym kontaktien kautta,niin jokainen on kyllä sanonut,että liian laiha sekä liian lihava nainen on ruma.Pitää olla sopusuhtainen,rintoja mitä kosketella,takapuolta mitä puristella ja muutoinkin sellainen,joka ei mene rikki ensi kosketuksesta.

        "... suomalainen nainen on keskimäärin kokoa 38-40 tai M-L."

        Edellinen oli suora lainaus aiemmasta tekstistäni. Missä kohtaa mainittiin sana ´lihava´? Ko. koon täyttävät naiset kun eivät todellakaan ole lihavia, ja pyydän anteeksi, jos esitin asian jollain lailla epäselvästi.

        Mielipidekysymyshän tämä toki on, mutta minusta hento nainen on kovin rehevää viehättävämpi. Kyseessähän pitäisi kuitenkin olla ns. heikompi sukupuoli. En nyt sano, että muut jollain tavalla rumia ovat, tiedän hyvinkin kauniita hieman pyöreitä naisia, mutta... Minun mielipiteeni.

        ... Ja mitä tuohon leukojen loksautteluun tulee; seuraahan vaikkapa ravintolailtaa viettäessäsi, millaiset naiset keräävät eniten ihailevia katseita... Se, ketä lähestytään eniten, ei välttämättä ole miehistä se viehättävin; on suurempi kynnys lähestyä hyvin kaunista, kuin hieman "mitättömämmän" näköistä naisihmistä - tutkittu juttu.


      • Tinde
        Amélie kirjoitti:

        "... suomalainen nainen on keskimäärin kokoa 38-40 tai M-L."

        Edellinen oli suora lainaus aiemmasta tekstistäni. Missä kohtaa mainittiin sana ´lihava´? Ko. koon täyttävät naiset kun eivät todellakaan ole lihavia, ja pyydän anteeksi, jos esitin asian jollain lailla epäselvästi.

        Mielipidekysymyshän tämä toki on, mutta minusta hento nainen on kovin rehevää viehättävämpi. Kyseessähän pitäisi kuitenkin olla ns. heikompi sukupuoli. En nyt sano, että muut jollain tavalla rumia ovat, tiedän hyvinkin kauniita hieman pyöreitä naisia, mutta... Minun mielipiteeni.

        ... Ja mitä tuohon leukojen loksautteluun tulee; seuraahan vaikkapa ravintolailtaa viettäessäsi, millaiset naiset keräävät eniten ihailevia katseita... Se, ketä lähestytään eniten, ei välttämättä ole miehistä se viehättävin; on suurempi kynnys lähestyä hyvin kaunista, kuin hieman "mitättömämmän" näköistä naisihmistä - tutkittu juttu.

        Asia on niin,että lihavat tuppaavat jäämään "seinäkukkasiksi".Sitä en ole väittänytkään,mutta onhan asia niinkin,että kyllä se kauhean laihakin nainen aiheuttaa miehissä inhoa,jos aiheuttaa lihavakin.Kuten jo edellisessa viestissäni kirjoitin,tunnen työni ja harrastusteni kautta paljon eri ikäisiä "kaksilahkeisia" ja jokainen on ihanne-naisekseen mainunnut SOPUSUHTAISEN.Mitä lie tuo sana sitten tarkoittaneekaan.Itse olen asian ymmärtänyt,että ei liian lihava,muttei liian laihakaan.Mutta makuja on niin monia,kuin on tässä maassa miehiäkin.Jokaisella on nais/mies makuunsa täysi oikeus.

        "Se, ketä lähestytään eniten, ei välttämättä ole miehistä se viehättävin; on suurempi kynnys lähestyä hyvin kaunista, kuin hieman "mitättömämmän" näköistä naisihmistä - tutkittu juttu."
        Tuon mukaan tässä maassa on pirun monta onnetonta avio/avoliittoa,koska se ruma "varapoka" onkin jäänyt siihen roikkumaan,kun ei olla uskallettu mennä iskemään sitä "oikeasti" kaunista naista.
        Jos ei nyt kuitenkaan alettaisi yleistämään.Eiköhän miehet iske kapakssa juuri sitä muijaa,joka sillä hetkellä sattuu silmää miellyttämään.Joillain se loppuu siihen yhteen iltaan,toisilla saattaa jatkua juttu pidempäänkin.
        Yleensä,kun baareissa ollaan jonkin sortin päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena,niin sekin on tutkittu juttu,että silloin estot häipyy...Tuo edellinen pätee varmaan lähinnä selvinpäin oleviin.
        Itselläni ei paino ongelmista ole pään vaivaa,eikä seuralaisten puutteesta ja lienenkö sitten onnellisessa asemassa,että en koe olevani "varapoka".Miesten käytös minua kohtaan ovat sen asian varmistaneet.Mutta silti minua ärsyttää suuresti,kuinka lihavia kohdellaan.Tämä maa on vapaa,joten eiköhän meista jokainen saa olla sen kokoinen ja näköinen mitä itse haluaa..Ja ei me hoikat naiset niitä kaikkia tämän maan miehiä saatais,vaikka joistain sen kuvan saakin...Makunsa kullakin=)


      • seurailija
        Amélie kirjoitti:

        Samaa mieltä - vasemmanpuoleinen on ehdottomasti esteettisen näköinen, kaunis ihmisvartalo.

        Omaan itse samanlaisen, mallin mitoissa olevan varren; 170 cm ja 48 kg, ja voin sanoa olevani tyytyväinen (en ole aina ollut hoikka). On mukava mennä esimerkiksi vaatekauppaan, kun ei tarvitse etsiä hoikentavia vaatteita. Kokoja XS-S ja 34-36 on helpompi löytääkin; suomalainen nainen on keskimäärin kokoa 38-40 tai M-L.

        Monet miehet sanovat laihuuden/hoikkuuden olevan rumaa ja/tai epänaisellista, mutta minkä vuoksi leukoja keräillään laattialta, kun vastaan kävelee nuori, hento nainen? Aivan.

        Miehet haluavat itseään pienemmän naisen (poikkeukset unohtaen).

        Mutta miksi täällä niin useat "pullerovartaloiset" väittävät vastaan??

        Itse olen tällä hetkellä kunnossa, jota itse "RättiPittikin" kadehtisi.
        ...Ja aina olen tuntenut vetoa ainoastaan luonnollisen kauniin vartalon omaaviin naisiin eli hoikkiin/laihoihin.

        On käsittämätöntä itsepetosta ja määrätöntä inhonpuolustelua tuo, mitä lihavat täällä jauhavat.
        No ehkä on tunnustettava, että jos olisin lainkaan lihava niin varmaan itsekkin puolustelisin valheilla laardejani. ... mutta ONNEKSI en ole.


      • Amélie
        Tinde kirjoitti:

        Asia on niin,että lihavat tuppaavat jäämään "seinäkukkasiksi".Sitä en ole väittänytkään,mutta onhan asia niinkin,että kyllä se kauhean laihakin nainen aiheuttaa miehissä inhoa,jos aiheuttaa lihavakin.Kuten jo edellisessa viestissäni kirjoitin,tunnen työni ja harrastusteni kautta paljon eri ikäisiä "kaksilahkeisia" ja jokainen on ihanne-naisekseen mainunnut SOPUSUHTAISEN.Mitä lie tuo sana sitten tarkoittaneekaan.Itse olen asian ymmärtänyt,että ei liian lihava,muttei liian laihakaan.Mutta makuja on niin monia,kuin on tässä maassa miehiäkin.Jokaisella on nais/mies makuunsa täysi oikeus.

        "Se, ketä lähestytään eniten, ei välttämättä ole miehistä se viehättävin; on suurempi kynnys lähestyä hyvin kaunista, kuin hieman "mitättömämmän" näköistä naisihmistä - tutkittu juttu."
        Tuon mukaan tässä maassa on pirun monta onnetonta avio/avoliittoa,koska se ruma "varapoka" onkin jäänyt siihen roikkumaan,kun ei olla uskallettu mennä iskemään sitä "oikeasti" kaunista naista.
        Jos ei nyt kuitenkaan alettaisi yleistämään.Eiköhän miehet iske kapakssa juuri sitä muijaa,joka sillä hetkellä sattuu silmää miellyttämään.Joillain se loppuu siihen yhteen iltaan,toisilla saattaa jatkua juttu pidempäänkin.
        Yleensä,kun baareissa ollaan jonkin sortin päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena,niin sekin on tutkittu juttu,että silloin estot häipyy...Tuo edellinen pätee varmaan lähinnä selvinpäin oleviin.
        Itselläni ei paino ongelmista ole pään vaivaa,eikä seuralaisten puutteesta ja lienenkö sitten onnellisessa asemassa,että en koe olevani "varapoka".Miesten käytös minua kohtaan ovat sen asian varmistaneet.Mutta silti minua ärsyttää suuresti,kuinka lihavia kohdellaan.Tämä maa on vapaa,joten eiköhän meista jokainen saa olla sen kokoinen ja näköinen mitä itse haluaa..Ja ei me hoikat naiset niitä kaikkia tämän maan miehiä saatais,vaikka joistain sen kuvan saakin...Makunsa kullakin=)

        Nyt tullaan kohtaan, jossa pitäisi määritellä tuo ´kauhean laiha´. En tiedä sinusta, mutta minusta esim. tuo aiemmin esitetyn Menan vartalo ei ole ´kauhean laiha´, vaan esteettisen hoikka naisvartalo. Kerrohan näkemyksesi?


      • seurailija
        Amélie kirjoitti:

        Nyt tullaan kohtaan, jossa pitäisi määritellä tuo ´kauhean laiha´. En tiedä sinusta, mutta minusta esim. tuo aiemmin esitetyn Menan vartalo ei ole ´kauhean laiha´, vaan esteettisen hoikka naisvartalo. Kerrohan näkemyksesi?

        Lihavat vetoavat viimeisenä seikkanaan siihen, että laihat ovat muka rumia.

        "Liian" laiha on heidän yleisimmin kateellisuutta todistava viljelemä termi.

        Normaali ihminen ajattelee:

        On laihoja, sopivasti laihoja, seksikkään laihoja, kauniin laihoja, ihannoitavan laihoja, kadehdittavan laihoja, haluttavan laihoja, voimakasta tahtoa osittavan laihoja, tehokkaan ja pätevän tuntuisesti laihoja, jne. ...


        Laiskuuttaan lihava ajattelee .

        On ällöttövön laihoja, on julmetun laihoja, on liian laihoja, on erityisen suunnattoman kadehdittavan laihoja, on vittumaisen laihoja, on ärsyttävän laihoja, on omaa lihavuutta korostavan laihoja, ...ja .... on aivan märättömän kauniin laihoja. (viimeisen he tekevät hammasta purren mutta salaa sielussaan asiaa huutaen)

        Kukaan normaalivartalon omaava ihminen ei koskaan katso ihailevasti lihavaa ihmistä. Mutta lihavat katsovat AINA iohailevan kaedehtivasti solakoita ihmisiä.
        FAKTA MITÄ KUKAAN TÄÄLLÄ EI VOI MUUTTAA INTTÄMISELLÄ.


      • lihava
        seurailija kirjoitti:

        Lihavat vetoavat viimeisenä seikkanaan siihen, että laihat ovat muka rumia.

        "Liian" laiha on heidän yleisimmin kateellisuutta todistava viljelemä termi.

        Normaali ihminen ajattelee:

        On laihoja, sopivasti laihoja, seksikkään laihoja, kauniin laihoja, ihannoitavan laihoja, kadehdittavan laihoja, haluttavan laihoja, voimakasta tahtoa osittavan laihoja, tehokkaan ja pätevän tuntuisesti laihoja, jne. ...


        Laiskuuttaan lihava ajattelee .

        On ällöttövön laihoja, on julmetun laihoja, on liian laihoja, on erityisen suunnattoman kadehdittavan laihoja, on vittumaisen laihoja, on ärsyttävän laihoja, on omaa lihavuutta korostavan laihoja, ...ja .... on aivan märättömän kauniin laihoja. (viimeisen he tekevät hammasta purren mutta salaa sielussaan asiaa huutaen)

        Kukaan normaalivartalon omaava ihminen ei koskaan katso ihailevasti lihavaa ihmistä. Mutta lihavat katsovat AINA iohailevan kaedehtivasti solakoita ihmisiä.
        FAKTA MITÄ KUKAAN TÄÄLLÄ EI VOI MUUTTAA INTTÄMISELLÄ.

        jopa puolilta öin.."Ystävämme" seurailija tietysti..Ei ole vissiin uni tullut kun on pitänyt miettiä "lihavuuden aiheuttamia esteettisiä haittoja ympäristölle"..Jollain taitaa olla paha ongelma..


      • meritursas
        seurailija kirjoitti:

        Lihavat vetoavat viimeisenä seikkanaan siihen, että laihat ovat muka rumia.

        "Liian" laiha on heidän yleisimmin kateellisuutta todistava viljelemä termi.

        Normaali ihminen ajattelee:

        On laihoja, sopivasti laihoja, seksikkään laihoja, kauniin laihoja, ihannoitavan laihoja, kadehdittavan laihoja, haluttavan laihoja, voimakasta tahtoa osittavan laihoja, tehokkaan ja pätevän tuntuisesti laihoja, jne. ...


        Laiskuuttaan lihava ajattelee .

        On ällöttövön laihoja, on julmetun laihoja, on liian laihoja, on erityisen suunnattoman kadehdittavan laihoja, on vittumaisen laihoja, on ärsyttävän laihoja, on omaa lihavuutta korostavan laihoja, ...ja .... on aivan märättömän kauniin laihoja. (viimeisen he tekevät hammasta purren mutta salaa sielussaan asiaa huutaen)

        Kukaan normaalivartalon omaava ihminen ei koskaan katso ihailevasti lihavaa ihmistä. Mutta lihavat katsovat AINA iohailevan kaedehtivasti solakoita ihmisiä.
        FAKTA MITÄ KUKAAN TÄÄLLÄ EI VOI MUUTTAA INTTÄMISELLÄ.

        Jos et ole lihava, etkä lihavia taida edes tuttavapiirissäsi sietää, miten voit tietää mitä me ajattelemme????? Ajatustenlukijako olet, kaiken muun erinomaisuutesi lisäksi????

        Minä en ainakaan, lihavuudestani huolimatta, tunnista ajattelutapaani tuosta mitä väität laiskuuttaan lihavien ajattelevan laihoista. Katsos kun mulle ihminen on vähän enemmän kuin ulkonäkönsä, you know... Sillä sisustallakin kun on jotain tekemistä sen kanssa, mitä ihmisestä ajattelen. Ja jos en ihmistä tunne millään tavalla, en myöskään häntä pahemmin ajattele, rekisteröin vaan. Ei hänen ulkonäkönsä minua vaivaa, sillä ihmisen ulkonäkö on vain yksi tekijä kiehtovassa kokonaisuudessa. Onko mahdoton ajattelutapa sinulle, herra oikeustieteiden ylioppilas? Että voi olla automaattisesti kategorisoimatta ihmisiä a ja b luokkaan pelkän ulkonäön perusteella?

        Sitten tämä toinen yleistys mitä tässä teit: "Kukaan normaalivartalon omaava ihminen ei koskaan katso ihailevasti lihavaa ihmistä. Mutta lihavat katsovat AINA iohailevan kaedehtivasti solakoita ihmisiä."

        Ei muuten pidä paikkaansa. Minua ainakin normaalivartalon omaavat katselevat ihailevasti, sillä osaan kantaa kiloni hyvin, olen värikäs ja näyttävä nainen jolla vientiä piisaa, eikä vain yhden yön panosuhteiksi. Niin juu, ja kyllä moni normaalivartaloinen nainenkin on kehunut ulkoista olemustani... Ja minä en ainakaan katso solakkaa ihmistä AINA ihailevan kadehtivasti. Ehei. Toki katson kaunista kroppaa, timmiä miehen peppua (nam), mutta sen kropan ei välttämättä aina tarvitse olla solakka. Pyöreätkin voivat olla todella kauniita. Muotojen, kumpujen ja laaksojen määrä ja vaihtelevuus, niin miehellä kuin naisellakin, voi olla ja onkin äärimmäisen herkullista. Uskotko, jos sanon että solakka kroppa voi mielestäni olla ruma? Katsos kun makuja on ihan yhtä monta kuin ihmisiäkin. Minä pidän kaarista ja kurvista, sinä jostain muusta.

        Mutta sitähän sinä et sokeudeltasi näe. Näet kauniina vain hoikan, trimmatun kropan. Ja pidät omaa mielipidettäsi absoluuttisena totuutena, faktana, kaikkien muidenkin mielipiteenä. Sairastatko kenties megalomaniaa vai oletko muuten vain narsku-persoona???

        Turhaanhan minä tässä taas louskutan, ei sulla kuitenkaan ole munaa vastata mulle kun ei heiveröiset ajatuksesi kestä kritiikkiä. *huokaus*


      • minähhh
        seurailija kirjoitti:

        Lihavat vetoavat viimeisenä seikkanaan siihen, että laihat ovat muka rumia.

        "Liian" laiha on heidän yleisimmin kateellisuutta todistava viljelemä termi.

        Normaali ihminen ajattelee:

        On laihoja, sopivasti laihoja, seksikkään laihoja, kauniin laihoja, ihannoitavan laihoja, kadehdittavan laihoja, haluttavan laihoja, voimakasta tahtoa osittavan laihoja, tehokkaan ja pätevän tuntuisesti laihoja, jne. ...


        Laiskuuttaan lihava ajattelee .

        On ällöttövön laihoja, on julmetun laihoja, on liian laihoja, on erityisen suunnattoman kadehdittavan laihoja, on vittumaisen laihoja, on ärsyttävän laihoja, on omaa lihavuutta korostavan laihoja, ...ja .... on aivan märättömän kauniin laihoja. (viimeisen he tekevät hammasta purren mutta salaa sielussaan asiaa huutaen)

        Kukaan normaalivartalon omaava ihminen ei koskaan katso ihailevasti lihavaa ihmistä. Mutta lihavat katsovat AINA iohailevan kaedehtivasti solakoita ihmisiä.
        FAKTA MITÄ KUKAAN TÄÄLLÄ EI VOI MUUTTAA INTTÄMISELLÄ.

        Höhöö, onpas taas niin hervottoman hassut mielipiteet xD


        "Kukaan normaalivartalon omaava ihminen ei koskaan katso ihailevasti lihavaa ihmistä. Mutta lihavat katsovat AINA iohailevan kaedehtivasti solakoita ihmisiä."

        Niin, kaikki lihavathan kadehtivat laihoja, niin varmasti. Auts, taidan olla omituinen poikkeus, koska en kadehdi ketään ulkonäkönsä takia :P


        "FAKTA MITÄ KUKAAN TÄÄLLÄ EI VOI MUUTTAA INTTÄMISELLÄ."

        EI fakta, vaan ainoastaan mielipide.


    • SoftTeaR

      lihavat eivät ole rumia.. kaikesta löytyy jotakin kaunista.. pitää vain hyväksyä itsensä, löytää jotain kaunista itsestään, tai tehdä jotakin lihavuudelle...

    • anonyymi

      Olen neljän vuoden aikana lihonut parikymmentä kg hitaasti mutta varmasti. En tiedä miksi, en syö yhtään enempää, liikun luultavasti vain vähemmän kuin ennen. Minulla oli ennen vahvempi itsetunto, olin lähes itsekeskeinen paska. Kasvoistani olen mielestäni edelleen kaunis, mutta liian pulska. Vaatteet eivät näytä enää yhtä hyviltä päälläni, en enää edes shoppaile yhtä innokkaasti kuin ennen. En kuitenkaan löydä mitään missä näytän helevetin kauniille, aina paita on liian lyhyt tai omasta mielestä housut epäsymmetriset perseeni ja lahkeiden kanssa. En ole mikään yliläski, mutta tukeva silti ja se syö naista. Vihaan silmiäni kun näen ruman mutta kaunisvartaloisen naisen. Se on niin epäreilua. Olen yrittänyt laihduttaa, mutta se ei onnistu ilman liikuntaa, jota vihaan ylikaiken. Olen työtön ja en käy kouluja, en pääse edes hyötyliikkumaan. Vituttaa katsella vanhoja valokuvia, kun tietää miten enemmän sinäaikoinakin oli ihmissuhteita ja meininkiä. Lähdenkin tästä syömään.

      • mie vaan

        ei muuta ku painonvartijoihin.. alotin itse syksyllä ja nyt laihtunu 10.6 kiloa jipii.. vielä on kiloja edessä mut kesään mennessä olen päättänyt olla normaalipainoinen.. olen tosi kaunis kasvoilta mut oon läski ja omaan sen takia huonon itsetunnon.. opettelen syömään oikein että kilot ei tule takas sit ku oon tavotepainos.. kilot ei yhes yössä lähe ku eihä ne oo yhes yös tullukkaa.. on se kyl ihana huomata ku vaatteet käy isoiksi ja saa ostaa uusia pienempiä.. elämä on ihanaa..


    • 18-vuotias

      Oma mielipiteeni:

      En kehtaa tuoda asiaani julki, sillä pelkään että pahoitat mielesi.

      • näin on

        ihminen saa olla juuri sellainen kuin itsestä tuntuu hyvältä.itse olen ollut laiha,rupesin käymään viisi vuotta sitten punttisalilla.muodot on nyt kohdallaan,vaikka painoa on tullut lisää ,lihasmassa on kasvannut,en ole lihava vaan muodokas sopivasti.ihmisen elämässä on terveys kuitenkin tärkeintä.


      • Feministi

        Miksi muuten täällä puhutaan vain NAISEN lihavuudesta ja laihuudesta? Taas tämä asenne ; Naisten pitää olla silmänruokaa miehille. Mutta aletaanpa nyt puhua MIESTEN ulkonäöstä. Naiset kertokaa minkänäköisistä miehistä pidätte??
        Itse en kiinnostu laihoista miehistä, mutta ei mistään kauheista kaljamahoistakaan. Pitää nähdä, että on myös lihaksia, ja myös läskiä sen verran, että näyttää mieheltä eikä miltään keskenkasvuiselta, nälkiintyneeltä murrosikäiseltä!


    • Serotoniini

      Kirjoitan lihavuudesta psykiatrian näkökulmasta.

      Moni maallikko puhuu helposti vääristä ruokailutottumuksista. Mutta tuleeko kukaan ajatelleeksi, että kyse voi olla ihmisestä, joka kärsii syvästä masennus. Masentunut ei ole taas itkuisen ja synkän näköinen ihminen. Masennus piiloutuu hymynkin taakse. Se ei näyttäydy yleisölle vaan on ihmisen sisimmässä.

      Masennukseen liittyy ahdistuneisuutta. Jokin asia on saanut ahdistumaan, ehkä viattomat syytökset ja hylkäämiset. Ahdistuneena syöt jotain etkä edes itse tiedosta, mitä teet. Se on ainoa mielihyvä. Depressiossa syöminen voi olla oire. Tämä on yksilöllistä ja toisilla menee ruokahalu kokonaan.

      Vaikean masennuksen klassisia oireita ovat merkkittävät ruokahalun ja unen häiriöt, toisin sanoen unettomuus ja painonlasku. Joillakin oireet voivat olla päinvastaiset: ruokahalu lisääntyessä paino nousee. Myös liika nukkuminen on merkki masennuksesta.

      Masentuneelle on pahinta, jos annat laihdutusohjeita tai neuvot liikkumaan. Depressiossa ihminen ei välttämättä ahdistuksen tai pahan olon vuoksi pysty nousemaan edes sängystä. Kyse ei ole laiskuudesta. Ehkä järjellä voisi ajatella, että nouse ja lähde liikkumaan, mutta kun aivoissa on serotoniinin vaihtuminen jumissa. Ilman lääkkeitä ei välttämättä pysty palautumaan.

      Siis lievässäkin masennuksessa ihminen ´voi syödä.

      Tässä lisätietoa:


      http://www.eu.gw.com/anxiety/masennus.html

      http://www.introspekt.fi/artikkelit/depress2.html

    • sindy

      joooh.. no toi et lihavana ois muka ruma.. en usko. olen itse hirveän laiha ja kuulen siitä joka päivä..se ei oo kivaa kun ihmiset tulee ja kyselee että ootko anorektikko?NO EN!! todellakaan.. haluaisin itse naisellisemmaksi, esim naisellisen "pehmeän" näköiseksi.. en tykkää olla tämmöinen luukasa, jossa ei oo mitään mistä ottaa kiinni.. moni mieskin on sanonut että lihotappa joku 10-15 kiloo niin oisit just hyvä, mut ku mä en vain lihoa! en urheile tai mitään, mä vaan käyn koulua, teen töitä ja lööbäilen himassa ja syön... tahtoisin lisää massaa.. en ole tyytyväinen itseeni tälläisena vaikka olenkin laiha... uskon että lihavilla on aina hauskempaa kuin laihoilla...

      • Varsinainen valistaja

        Vaikutat viehättävältä naiselta. Naiseus ei ole läskistä kiinni, vaan - päinvastoin - voi peittyä sen alle. Todellinen mies arvostaa linjansa säilyttänyttä naista eikä ole niin tumpelo, että tarvitsisi jenkkakahvoja saadakseen otteen naisesta.

        Sinuna olisin onnellinen, koska olet saanut perimänäsi arvokkaan ominaisuuden pysyä hoikkana vaikket siihen pyrkisikään. Monet joutuvat tekemään päivittäin tuntikaupalla työtä yltääkseen samaan, eivätkä siltikään aina onnistu.

        Lihavat elävät usein itsepetoksessa, muuten heillä tuskin on keskimäärin hauskempaa kuin laihoilla.

        Olet monen miehen unelma.


    • helen

      Olen taistellut painon kanssa koko ikäni. Ylös- ja alasmäkeä on riittänyt. Nyt olen saavuttanut monen vuoden urakan jälkeen ihannepainon ja olo on kuin keijukaisella?!
      Kun näen selvästi lihavan ihmisen, minun käy häntä sääliksi, koska tiedän itse, miten tukalaa on olla lihava, kun vaatteet kiristää, läskit pursuavat housuista, hengästyy pienistäkin ponnistuksista ym. ym. muuta tuskaa!
      Painon pudotus kyllä onnistuu, mutta se vaatii todellista työtä ja itsekuria ja asennoitumista aivan uudella tavalla ruokaan. Ja ne asenteet pitää pysyä loppuelämän, jos haluaa pitää hyvän olonsa!

      • ei paino

        Lapsena olin ylipainoinen, nuorena laihdutin. Onnistuin siinä ja olin tyytyväinen. Sitten taas lihoin ja aloin vimmatusti laihduttaa. Söin vain kylässä ja noin joka toinen päivä ruokaa, joka toinen päivä vain mandariineja. Laihduin,laihduin, onnistumisen riemua.. Mutta ; Olinko onnellinen????
        "Paastopäivänä" ajattelin vain, että ihanaa, huomenna saan syödä. Sitten taas herkuttelin nähdäkseni nälkää seuraavana päivänä. Laihduin kyllä, mutta onnellinen en ollut. Moinen tahti alkoi vaikuttaa myös mielialaan. Itketti..

        Niin, oli kai se jotain syömishäiriötä, vaikka siitä en kenellekään sanonutkaan. MUTTA ; Tiedoksi kaikille, jotka arvostatte vain hoikkuutta. TIEDÄN, että hyvin moni nuori tyttö pitää hoikat mittansa juuri tuollaisella epäterveellisellä itsekidutuksella. Ei tuo minun ruokatemppuilu mitään ainutlaatuista ollut.

        No, lienee turha mainita, ettei tuollaista pitemmän päälle jaksa. Joko sairastuu tosissaan syömishäiriöön tai lihoo uudestaan. Minä lihoin!

        Seuraavaksi aloitin ihmedieetin jolla piti laihtua 10 kg kahdessa viikossa. Ihan niin paljon en laihtunut,mutta huomattavasti kuitenkin. Ja voimat meni. En jaksanut lähteä lenkille, enkä muutakaan. Ihminen tarvitsee kuitenkin päivittäisen energiansa.
        Ja hah hah haa! Tuskin kukaan tämän lukija on niin tyhmä, ettei käsittäisi, että ihmedieetillä lähteneet kilot tulee takaisin yhtä nopeasti kuin lähtivätkin? Niin kävi!

        Nyt en enää yritä hömpötyksiä. Syön OIKEAA RUOKAAja herkkujakin. Mutta harrastan liikuntaa ja koska jaksan harrastaa sitä monta kertaa viikossa, rankastikin, katson olevani terve ylipainostani huolimatta. Minulla on nyt hyvä kunto. Flunssaa en ole sairastanut aikoihin.
        Ylipaino on ehkä ulkonäköriski, mutta tärkeintä on, että hyväksyn itseni ilman jatkuvaa kamppailua vaa-an kanssa. Liikunta on myös kaventanut vyötäröäni, sen tiedän vaatteista, jotka mahtuvat paremmin päälle, mutta se ei ole pääasia. Tärkeintä on liikunnan antama hyvä olo. Jopa ruokahalukin...Haluan nauttia myös herkuttelusta!!


    • kanankoipi

      Joo-o, niin se vaan on.

      • Pullukka

        Ei tosiaankaan pidä paikkaansa tuo kulunut klisee "Lihavat leppoisia". Leppoisuus ja muukin mukavuus/fiksuus ei ole painosta kiinni. Yhtä hyvin sitä voi olla tai olematta lihavat, laihat tai normaalipainoiset. Ja useimmat tuntemani lihavat (itseni mukaanlukien) eivät kyllä ole tyytyväisiä itseensä vaan suurin osa haluaisi/yrittää laihtua. Tosin poikkeukset vahvistavat säännön.

        Naisellisen muodokaskin voi olla olematta lihava, siitä esimerkkinä vaikkapa Marilyn Monroe ja Jayne Mansfield nuo menneiden vuosikymmenien Hollywood tähdet.


    • miali

      hihhii... nyt joku seko säätää tätä mun viestiä?? F5 ?? soosoo !!

    • pulluka

      Minäkö lihava;-0)
      Jalat kuin Islanninponilla lyhyet ja paksut
      pituutta 152 vaaka näyttää enempi kuin sallii
      63kg :0)
      Sujut itseni ja kroppani kanssa
      iloinen ja avoin mieli

    • minä130kg180cm

      Olen ollut koko elämäni lihava. Iso, pyöreä, isoluinen, roteva, komea nainen.
      Ja lihava siksi, koska syön liikaa ja liikun todella vähän. Piste.
      Sille ei ole mitään muuta syytä.
      En ole onnellinen, mutta en onnetonkaan.
      Totta helkkarissa elämä olisi helpompaa, jos painaisin 70kg. Vaatteet olisivat muunkin värisiä kuin mustia ja ei aina tarvitseisi hikoilla sovituskopeissa ja läähättää ylämäessä. Mutta se ei estä minua elämästä. Minulla on ihana mies, erittäin hyvä työ ja kallis auto. En usko, että lihavuus alentaa mitään ominaisuuttasi pään sisällä, ainakin minusta on tullut hyvin vahva 20 vuoden koulukiusauksen jälkeen. Rohkeutta, voimaa, käännä kaikki pas*a vahvuudeksesi.

    • yön_tytär

      Niin.

      Itsekin olen lihava, ja varmasti näytän muiden silmissä ällöttävältä ja ties miltä. Mutta mitäs sitten? Itse olen itseni tähän ajanut, ja niin varmasti sinäkin. Nouse sieltä suosta ja elä elämäääsi.

      • Järjen ääni

        Uskomatonta millaisia kommentteja olen saanut lukea. "Lihavat on lepposia", "alle satakiloiset naiset eivät ole kauniita", "minä olen lihava nainen ja ylpeä siitä", "painan 120kg ja miehet pitävät minua kauniina", "mitä iloa on olla hoikka ja näyttää ihan riu-ulta" ja plaa plaa plaa...
        Voi teitä ylipainoiset naiset, olette katkeria ihmisiä näiden kommentienne perusteella. Yrittäkää nyt kiltit ymmärtää, että läskissä ei ole mitään viehättävää eikä hyvää terveyden kannalta. Ei vaikka kuinka joku perversioita omaava mies olisi niistä kiinnostunut ja teitä kauniiksi kehuisi. Jos joku teistä lihavista naisista todella kuvittelee, että valtaosaa miehistä ulkonäkönne ei ällötä, olette pahasti menettäneet todellisuudentajunne.
        Mutta mikä tärkeintä, yrittäkää myös hyväksyä se tosiasia, että lihavuus on vakava terveysriski, siinä ei yksinkertaisesti ole mitään puolusteltavaa tai kadehdittavaa. On surullisesta, etteivät jotkut ylipainoiset halua/jaksa tehdä painolleen mitään, koska veronmaksaja maksaa mahdolliset viulut... Ennenkaikkea kuitenkin, ajatelkaa itseänne.
        Kiitän ja kuittaan..


      • margoni
        Järjen ääni kirjoitti:

        Uskomatonta millaisia kommentteja olen saanut lukea. "Lihavat on lepposia", "alle satakiloiset naiset eivät ole kauniita", "minä olen lihava nainen ja ylpeä siitä", "painan 120kg ja miehet pitävät minua kauniina", "mitä iloa on olla hoikka ja näyttää ihan riu-ulta" ja plaa plaa plaa...
        Voi teitä ylipainoiset naiset, olette katkeria ihmisiä näiden kommentienne perusteella. Yrittäkää nyt kiltit ymmärtää, että läskissä ei ole mitään viehättävää eikä hyvää terveyden kannalta. Ei vaikka kuinka joku perversioita omaava mies olisi niistä kiinnostunut ja teitä kauniiksi kehuisi. Jos joku teistä lihavista naisista todella kuvittelee, että valtaosaa miehistä ulkonäkönne ei ällötä, olette pahasti menettäneet todellisuudentajunne.
        Mutta mikä tärkeintä, yrittäkää myös hyväksyä se tosiasia, että lihavuus on vakava terveysriski, siinä ei yksinkertaisesti ole mitään puolusteltavaa tai kadehdittavaa. On surullisesta, etteivät jotkut ylipainoiset halua/jaksa tehdä painolleen mitään, koska veronmaksaja maksaa mahdolliset viulut... Ennenkaikkea kuitenkin, ajatelkaa itseänne.
        Kiitän ja kuittaan..

        tiestysti läski ja selluliitti etoo nainen ei välitä laiskuuttaan sit ku mies jättää ni vähän ajan päästä alkaa kiinnostaa laihutus kiinnostaa ku uutta ukkoo ei löydy näin on


      • yön_tytär
        Järjen ääni kirjoitti:

        Uskomatonta millaisia kommentteja olen saanut lukea. "Lihavat on lepposia", "alle satakiloiset naiset eivät ole kauniita", "minä olen lihava nainen ja ylpeä siitä", "painan 120kg ja miehet pitävät minua kauniina", "mitä iloa on olla hoikka ja näyttää ihan riu-ulta" ja plaa plaa plaa...
        Voi teitä ylipainoiset naiset, olette katkeria ihmisiä näiden kommentienne perusteella. Yrittäkää nyt kiltit ymmärtää, että läskissä ei ole mitään viehättävää eikä hyvää terveyden kannalta. Ei vaikka kuinka joku perversioita omaava mies olisi niistä kiinnostunut ja teitä kauniiksi kehuisi. Jos joku teistä lihavista naisista todella kuvittelee, että valtaosaa miehistä ulkonäkönne ei ällötä, olette pahasti menettäneet todellisuudentajunne.
        Mutta mikä tärkeintä, yrittäkää myös hyväksyä se tosiasia, että lihavuus on vakava terveysriski, siinä ei yksinkertaisesti ole mitään puolusteltavaa tai kadehdittavaa. On surullisesta, etteivät jotkut ylipainoiset halua/jaksa tehdä painolleen mitään, koska veronmaksaja maksaa mahdolliset viulut... Ennenkaikkea kuitenkin, ajatelkaa itseänne.
        Kiitän ja kuittaan..

        Minä lupaan laihduttaa, jotta muiden ei tarvitsisi tuntea kuvotusta minua katsellessaan, HETI kun joku poistaa minun kuvotukseni aiheet.

        Otetaan aluksi: Tupakoitsijat. Narkkarit. Alkoholistit.
        Lisäksi voisitte poistaa ruuhkabusseista kiljuvat lapset, sekä kouluista koulukiusaajat.

        Ei tarvitse ilmoittaa milloin olette onnistuneet tässä, huomaan sen varmasti.


    • Smlx

      Ei voi puhua rumasta aina, kun on lihavista kysymys, mutta yksi asia on mielestäni selvä.
      Jos pariskunta suhdetta solmiessaan, on molemmat hoikkia tai normaalivartaloisia, ja sitten myöhemmin, vain toinen lihoo huomattavasti.
      Minusta tuo on selvä eron peruste, eihän vastapuoli ole enää se, mihin toinen rakastui.
      Tämä ei koske tilapäistä naisen lihomista , raskauksien takia.
      Minusta on vain toisen huomioonottamísta, jos ei anna itsensä turvota muodottomaksi möhkäleeksi.

      • ei ihme

        Ei ihme, että nyky-Suomessa erotaan niin paljon, jos eroperusteeksi riittää toisen lihominen!

        Miten se vihkikaava menikään : niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin, hyvinä ja pahoina päivinä, paitsi jos toinen lihoo?


      • Rape
        ei ihme kirjoitti:

        Ei ihme, että nyky-Suomessa erotaan niin paljon, jos eroperusteeksi riittää toisen lihominen!

        Miten se vihkikaava menikään : niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin, hyvinä ja pahoina päivinä, paitsi jos toinen lihoo?

        Ehkä suurempi pään vaiva,on hoikille.Jotka luulevat ,lihavien eroavan sen tähden että jompi kumpi on lihava.
        itse olen yli painoinen.Mieheni on hoikka, normaali vartaloinen.Olemme naimisissa olleet 20 vuotta.Voin sanoa että mieheni ole koskaan mainina että olen liian lihava .tai koittasit laihduttaa.Ja uskon vielläkin siihen,kun sanotaan
        on vakka kantensa valinut.Niin ei miehetkään ole epätietoisia kun naisensa on valinnu.


      • seurailija

        Itse olen päättänyt seuraavaa:
        Jos, toistaiseksi hoikka ja hyvävartaloinen vaimokkeeni, ryhtyy tulevaisuudessa lihavaksi lössykäksi, ryhdyn minä samantien rappioalkoholistiksi!

        Sittempä molemmat ovat toista miellyttämättömällä tavalla "sairaita".


      • feministi
        seurailija kirjoitti:

        Itse olen päättänyt seuraavaa:
        Jos, toistaiseksi hoikka ja hyvävartaloinen vaimokkeeni, ryhtyy tulevaisuudessa lihavaksi lössykäksi, ryhdyn minä samantien rappioalkoholistiksi!

        Sittempä molemmat ovat toista miellyttämättömällä tavalla "sairaita".

        Saanko kysyä,minkälainen on oma vartalosi? Miksi täällä kokoajan puhutaan vain NAISTEN lihomisesta? Tietääkseni katukuvassa näkyy myös lihavia MIEHIÄ!


      • seurailija
        feministi kirjoitti:

        Saanko kysyä,minkälainen on oma vartalosi? Miksi täällä kokoajan puhutaan vain NAISTEN lihomisesta? Tietääkseni katukuvassa näkyy myös lihavia MIEHIÄ!

        Oma kroppani on kiinteän lihaksikas ;D

        ...ja itse ainakin puhun mieluummin naisten kuin miesten ruumiinmuodoista. Minulle kun on ihan sama miltä miehet katukuvassa näyttävät. Luonnollista?


      • feministi
        seurailija kirjoitti:

        Oma kroppani on kiinteän lihaksikas ;D

        ...ja itse ainakin puhun mieluummin naisten kuin miesten ruumiinmuodoista. Minulle kun on ihan sama miltä miehet katukuvassa näyttävät. Luonnollista?

        VATSALIHAKSET, kuten eräs pulleahko mies tokaisi itsellään olevan?!
        Pakko myöntää, että se N A U R A T T I!!


      • seurailija
        feministi kirjoitti:

        VATSALIHAKSET, kuten eräs pulleahko mies tokaisi itsellään olevan?!
        Pakko myöntää, että se N A U R A T T I!!

        semmonen auktoriteettimaha pitää kyllä joskus elämän aikana hankkia.


    • Hohhoijaa

      Tää on mainio aihe. Voi unohtaa todelliset maailman murheet, kun tulee tänne lukemaan ja kirjoittelemaan joutavanpäiväisiä viestejä. Jos ei ole muuta murehdittavaa, kuin onko lihava vai laiha kaunis, niin silloin saa totisesti olla elämäänsä tyytyväinen!

    • Nimetön

      Ihanaa, kohta on joulu ja saa SYÖDÄ! Kinkkua, kalkkunaa, laatikoita, silakarullia, lohta, rosollia, pipareita ja SUKLAATA!!

      • :-D

        läskiä, lotinaa... peuran pyllyä ihanaa !

        jamijami... LAARDIA yllinkyllin !


    • sweetie27

      näytät hyvältä juuri sellaisena kuin olet,
      meidät kaikki on luotu olemaan erilaisia.
      erinäköisiä erikokoisia.
      eriluontoisia.
      sinä olet sinä olet ihana ja kaunis,
      ja me muut olemme muita.

    • Anonyymi

      Lihava akka on ruma. En kymmenen metrin tikulla läskiä koske.

    • Anonyymi

      Läski on ruma. Miten v.....ssa joku voi panna läski akkaa. Kyllä pitää olla puutteessa.

    • Anonyymi

      Kyllä läski nainen on ruma. En 10 metrin tikulla koske läski ihra paska akkaan. On läski lihava nainen ruma. Miten per le joku voi panna lihavaa naista.

    • Anonyymi

      Minä olen hoikka, sutjakka, suht kaunis vaikka ikää on jo.. en mässäile herkuilla koska en voi syödä kun mikään ei maistu, syön vain ruoan... vähän sitäkin... juon kyllä esim olutta joka pv 2 isoa tölkkiä, viiniä usein, vahvoja silloin tällöin... silti veriarvoni ym kuten maksa, munuaiset on kunnossa... että näillä mennään...

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3821
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3595
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3552
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2231
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2219
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1967
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1756
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1413
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1352
    Aihe