Löytyisikö Hervannassa halpoja kuntosaleja? Kiitos tiedoista.
Hervannan kuntosalit
14
3379
Vastaukset
- lololooo
Muakin kiinnostaisi kuulla kun olen piakkoin sinne päin muuttamassa :)
- true story
Asukaspohja on välimeren ja punaisenmeren suunnalta. Velttoa porukkaa joten ei täällä kuntosalit kannata. Loput on juoppoja!
- hjkknl
GoGo mut kallis. Taitaa olla yks toinen mut en muista nimee. Googlettakaa.
- 5+7
Mihin noista ryhmistä kuulut?
- true story
No juoppohan minä oon.
- Phtuyy
Hervannassa on eläkeläisiä ja juoppoja sekä eläkeläisjuoppoja enimmäkseen.
Teekkareita en laske edes ihmisiksi. - MaVe 220 kg
Kuntosaleja löytyy ympäri kylää ja kaikki ovat tasokkaita ja edullisia verrattuna esim. Tesoman tai Multisillan saleihin. Parhaat kuntosalit hoitavat myös edullisen pentuparkin yhteistyössä yksityisen WP-tarhan kanssa.Tämä osoitteessa Elementinpolku 16-18 A toimiva lastentarha on auki 24/7.
Tutustu.
http://aijaa.com/QtlD61 - 5kymppikorttilainen
Hervannan vapaa-aikakeskuksen kuntosalit
Hinnasto 1.1.2014
Käteinen 4,00 €
Tampereen matkakortti 2,00 €
10 kerran sarjakortti 30,00 €
50 kerran sarjakortti 90,00 €
Esimerkki: treenit 3 kertaa viikossa = (90 € / 50) x 12 =
21,60 € / kuukausi. Onko riittävän halpa?
http://www.tampere.fi/liikuntajavapaaaika/liikuntajaulkoilu/paikat/hervanta/hervakekuntosali.html- Jeijei
Aika kallis. Vanhat laitteet. Easyfitillä on 29.90e kk, saa käydä vaik 2 krt pv, virtuaali jumppia, spinningiä. Hervannasta pääsee bussilla melkein ovelle Koivistonkylän Prismalle missä se on.
- KuntoKunto
Mitä tuo Tampereen matkakortti tarkoittaa tuossa yhteydessä? Sitäkö, että matkakortin omistajat saavat kertakäynnin kahdella eurolla?
Ja jos näin, niin riittääkö pelkkä kortin omistus, vai pitääkö siinä olla "kautta" voimassa? - 5kjne
KuntoKunto kirjoitti:
Mitä tuo Tampereen matkakortti tarkoittaa tuossa yhteydessä? Sitäkö, että matkakortin omistajat saavat kertakäynnin kahdella eurolla?
Ja jos näin, niin riittääkö pelkkä kortin omistus, vai pitääkö siinä olla "kautta" voimassa?Matkakortilla voi myös maksaa Tampereen, Nokian ja Ylöjärven liikuntapalvelujen maksuja.
Matkakortin haltija saa kuntosalin kertakäynnin kahdella eurolla, jos kortille on ladattu arvoa (vähimmäislataus 10 €/kerta) ja sitä on jäljellä vähintään 2 €.
http://joukkoliikenne.tampere.fi/fi/matkustaminen/liput/arvolippu.html
- allah-sika
AA ja moskeija vetävät eniten porukkaa!
- Jeepppe
Ja mixei!
- Onko selväpäisiä?
Tietääkö kukaan täällä oikeasti mitään Hervannasta? Edellsiistä luin että yhdelle näyttää olevan AA tuttu, ja toiselle moskeijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315686- 363771
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122658
- 292192
- 122137
- 1631896
- 161454
- 1051362
- 1371174