Onkohan siinä perää että Accordin myynti Euroopassa päättyy? Mitähän lienee tulossa tilalle, vai tuleeko mitään?
Kummallista että noin hyvän tuotteen markkinointi lopetetaan. Accord on luotettava, tyylikäs, kaikin puolin mainio luokkansa edustaja. Aivan toista kuin nämä tämän hetken tilastojen hallitsijat. Taitaa Honda panostaa enemmän katumaasturipuolelle. Harmi.
Accordin katoaa Euroopasta.
23
161
Vastaukset
- Ei edes sinne
Autoa vaihtaessa hain tarjouksen myös CRV:sta. Ihan kelpo näköinen peli mutta ahtamaton bensakone ja 5-vaihteinen automaatti ei kyllä enää ole näiltä vuosikymmeniltä. Miten Honda on näin jäänyt jälkeen?
- mikä jälkeen?
Civicin pata vetää alhaalta asti. Syö vähän ja kulkee kovaa. Jälkeen olet itse jäänyt nuija!
- Äjäjaksa
Älä nyt jaksa jauhaa. Samanlaista länkytystä kuin VW:n jakoketjuista. Jos Hondalla nyt on yksi 10 v vanha (hyvä) kone käytössä, kyllä sille kohta tulee seuraaja. Tarjolla on esim. 200 hv 1,5 bensaturbo, 190 hv vapaasti hengittävä 2,4 L, 141 hv 124 kW 2,0 plug-in hybridi, 196 hv 2,0 hybridi jne. Kiva olisi jos tulisi CTR:n 280 hv 2,0 bensaturbo.
Käypä joskus oikeasti koeajamassa CRV. Koeajollahan voi käydä vaikka ei olisi ostamassakaan. Ensi kesänä pääset kokeilemaan uutta 160 hv dieseliä ja 9 vaihteista automaattia. - Ensi kesä ei auta
Äjäjaksa kirjoitti:
Älä nyt jaksa jauhaa. Samanlaista länkytystä kuin VW:n jakoketjuista. Jos Hondalla nyt on yksi 10 v vanha (hyvä) kone käytössä, kyllä sille kohta tulee seuraaja. Tarjolla on esim. 200 hv 1,5 bensaturbo, 190 hv vapaasti hengittävä 2,4 L, 141 hv 124 kW 2,0 plug-in hybridi, 196 hv 2,0 hybridi jne. Kiva olisi jos tulisi CTR:n 280 hv 2,0 bensaturbo.
Käypä joskus oikeasti koeajamassa CRV. Koeajollahan voi käydä vaikka ei olisi ostamassakaan. Ensi kesänä pääset kokeilemaan uutta 160 hv dieseliä ja 9 vaihteista automaattia.kun vaihdoin autoa viime maaliskuussa. Ja silloin oli nelivetoon tyrkyllä se bensavapari ja 5-lovinen automaatti. Ei oikein sytytä kun samoissa hintaluokissa saa jopa 8-vaihteisia tuplaturbokoneita. Kyllähän vanha simppeli moottori ha vaihteisto toimii, ei siitä epäilystä, suoritusarvot vaan on jotain ihan muuta. Jopa myyjä totesi ettei Hondalla ole oikein kilpailukykyistä voimalinjaa.
- Rlloppe.
Ensi kesä ei auta kirjoitti:
kun vaihdoin autoa viime maaliskuussa. Ja silloin oli nelivetoon tyrkyllä se bensavapari ja 5-lovinen automaatti. Ei oikein sytytä kun samoissa hintaluokissa saa jopa 8-vaihteisia tuplaturbokoneita. Kyllähän vanha simppeli moottori ha vaihteisto toimii, ei siitä epäilystä, suoritusarvot vaan on jotain ihan muuta. Jopa myyjä totesi ettei Hondalla ole oikein kilpailukykyistä voimalinjaa.
Kyllä se on erittäin kilpailukykyinen. Sitä uskaltaa käyttää ja käskeä, se kestää.
- Äläjaksataas
Ensi kesä ei auta kirjoitti:
kun vaihdoin autoa viime maaliskuussa. Ja silloin oli nelivetoon tyrkyllä se bensavapari ja 5-lovinen automaatti. Ei oikein sytytä kun samoissa hintaluokissa saa jopa 8-vaihteisia tuplaturbokoneita. Kyllähän vanha simppeli moottori ha vaihteisto toimii, ei siitä epäilystä, suoritusarvot vaan on jotain ihan muuta. Jopa myyjä totesi ettei Hondalla ole oikein kilpailukykyistä voimalinjaa.
Joo, nää menee sykleissä. Välillä on jollakin merkillä uusi malli, välillä jollakin toisella. Uudistusvälit malleilla kun ovat yleensä 6-7 v ja puolivälin facelift.
Muutoinkin tuollainen CRV:n kokoinen auto bensakoneella ei olisi ihan minun juttuni. Ainakin dieselkoneella CRV vie samalla moottorilla yli litran enemmän kuin Accord samalla koneella.
Silti olen vähän pettynyt että Honda valitsi tuon ZF:n 9-pykäläisen automaatin. Vähän pelkään että se on sitä saksalaista "laatua". - älä houri
Äjäjaksa kirjoitti:
Älä nyt jaksa jauhaa. Samanlaista länkytystä kuin VW:n jakoketjuista. Jos Hondalla nyt on yksi 10 v vanha (hyvä) kone käytössä, kyllä sille kohta tulee seuraaja. Tarjolla on esim. 200 hv 1,5 bensaturbo, 190 hv vapaasti hengittävä 2,4 L, 141 hv 124 kW 2,0 plug-in hybridi, 196 hv 2,0 hybridi jne. Kiva olisi jos tulisi CTR:n 280 hv 2,0 bensaturbo.
Käypä joskus oikeasti koeajamassa CRV. Koeajollahan voi käydä vaikka ei olisi ostamassakaan. Ensi kesänä pääset kokeilemaan uutta 160 hv dieseliä ja 9 vaihteista automaattia.Mun civikin pata on vuodelta 2012. Aika uusi. Kestävä ja hakkaa leluturbot joka suhteessa.
Kuka pöljä riesakkseen hybridiä.. - Japsit ei oikein osaa
Äläjaksataas kirjoitti:
Joo, nää menee sykleissä. Välillä on jollakin merkillä uusi malli, välillä jollakin toisella. Uudistusvälit malleilla kun ovat yleensä 6-7 v ja puolivälin facelift.
Muutoinkin tuollainen CRV:n kokoinen auto bensakoneella ei olisi ihan minun juttuni. Ainakin dieselkoneella CRV vie samalla moottorilla yli litran enemmän kuin Accord samalla koneella.
Silti olen vähän pettynyt että Honda valitsi tuon ZF:n 9-pykäläisen automaatin. Vähän pelkään että se on sitä saksalaista "laatua".automaatteja. Aisiniltakin kesti 10 vuotta pidempään saada ulos 8-vaihteinen kuin länsimaisilta kilpailijoilta. CRV:ssa diesel lisäksi hinnoiteltu niin törkeän paljon kalliimmaksi kuin bensakone ettei sitä hintaeroa ilkeä maksaa vanhentuneesta tekniikasta.
- Takaisn asiaan
Palataas asiaan. Euro Accordin tilalle tulee siis nähtävästi Accord. 'Wide boby' eli Ameriikan malli.
- Poistuu kokonaan
Eiköhän se jää vaan kokonaan pois mallistosta. Euroopassa on isommat perheautosedanit kusessa kaikki bemaria, mersua ja audia lukuun ottamatta.
Hondassa on vielä lisänä onnettoman kova melu, ei sitä keski-euroopassa osteta.
Ehkä on parempi keskittyä pienkoneisiin, kuten mönkijöihin, ruohonleikkureihin ym. - Takaisin asiaan
Poistuu kokonaan kirjoitti:
Eiköhän se jää vaan kokonaan pois mallistosta. Euroopassa on isommat perheautosedanit kusessa kaikki bemaria, mersua ja audia lukuun ottamatta.
Hondassa on vielä lisänä onnettoman kova melu, ei sitä keski-euroopassa osteta.
Ehkä on parempi keskittyä pienkoneisiin, kuten mönkijöihin, ruohonleikkureihin ym.Enpä usko. Kyllä mallistoon tarvitaan tuon kokoluokan autokin. Honda on puristanut Ameriikan hybridi-Accosta samat kulutuslukemat kuin Toyota Priuksella (vrt. Audin surullinen suoritus A6:lla) , joten kyllä se Euroopassakin menestyisi jos vaan parkkiruutuihin mahtuu. Meluhan ei tietenkään ole Hondissa ongelmana nykyisin. Sen sijaan farmarin puute olisi ongelma.
Jos Accordista tehdään 'maailmanauto', se pyörtäisi Hondan aiemman (2012) vision, jossa eri alueet saavat pitkälti päättää omat mallinsa.
- eipä kelpaa meille
Niin ja sitten se, että euro malli on ollut aina omansa, koska euroopassa on eri laatuvaatimukset kuin aasia/usa . Sen takia on jouduttu tekemään täysin oma tänne . Kuten jo edellä on mainittu , euromalli on usassa premium malli Acura . Jos tänne raahataan usa aasia malli, niin epäilen vahvasti laatuvaatimuksien täyttyvän meitillen . Asiasta kiinnostuvaa siihen löytyy netistä lisää tietoa . Enjaksa sitä nyt kaivaa mistä , mutta siitä on moneen kertaan ollut juttuja . Sama se on monella japsi merkillä .
- Marsuko
Eihän sitä jaksa nyt kaivaa, pitäs saada se pystylyhty ensin käyntiin.
- Audimies83
onkohan ees paskempaa romua olemassa kuon accord, vikoja en edes ehdi luettelemaan, kun kori ehtii ruostua alta pois, verkonpainoksi ostaisin korkeintaa tommoisen muovilelun. Ostakaa pojat kunnon autoja kuten Audi,Volvo tai mese älkääkä kasvattako niitä elimiänenne niillä tuhnuilla ja vielä huomautukseksi, vain todellinen honda ääliö alkaa puolustaa accordia kun ei oo varaa muuhun, niin pitäähän sitä nyt vähä puolustaa, ettei tuu paha mieli ja yrittää saada muutkin uskomaan, että accordia voi kutsua edes autoksi, pikemminkin korjaamoiden ystävä ja ihmisten painajainen!!!
Terveisin nykyinen audi mies joka on ei enää ikinä koskekkään hondan romuihin.- Audimies 83
En kiihotu edes audini huoltokirjan kuvista....
- blööhsdad
Kuten sanoin, vain kateeliset honda kuskit puolustavat hondaa, samalla kun me audi kuskit nautimme laadusta ja nauramme muille:)
- blööhsdad
Me audi miehet vedämme aatun mustat nahkapuvut päälle ja lähdemme homostelemaan audin takaosastolle.
- halleluja sister
onneksi on sentään audi alla, eikä hondan räppänää
- halleluja sister
Onneksi on aatu alla, eikä peräreikä tyhjänä.
- crv XD
Mutta honda crv:hän se vasta huono neliveto onkin HUHHUN!!! testissä laitettiin eturenkaat sutimaan mutta takana ei tapahtunu tuon taivaallista, siinä taas nähdään hondan laatu, muka neliveto XDDD noh mua ainakin naurattaa, mutta ei taida honda kuskeja ainakaa :DD
- crv XD
Mutta audi a3 se vasta huono vetoinen onkin,!!! testissä laitettiin koko auto ilmaan, yksikään pyörä ei vetänyt.
- sadsfgdg
Jää sinä tänne hondaas puolustelee, minä menen audiini nukkuu:))
- sadsfgdg
Jää sinä tänne, minä mene homostelemaan audiini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta781805Tietysti jokainen ansaitsee
Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt181689- 161504
50+ naiset kyl
Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin191193En voi sille mitään
Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee121184Välitän sinusta mies
Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv61172hieman diabetes...
Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo121136Annetaanko olla vaan
Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N291121Miten joku voi käyttää koko elämänsä
siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää61119Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata
Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot71104