Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Orkkuja

Naiselle/naisille...oon 60v vapaa ukko Mansesta ja haluaisin nuolla ja imeä orgasmeja tytöille/naisille....Mahtaako löytyä mansesta?
4512
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Nyt on hirven kiimaaika menes yrittämään ensin sieltä

Äänestä
  • Ai,mä jo odotin et "löylykauha heppu" vastaa..Mitens ite "puolukan varpu" joko oot ite käynyt Hirvimettällä?

Äänestä

Olen 19v tyttö ja mua kiinnostaa kovasti olla vanhemman miehen kanssa. Ei sen puolesta ettenkö haluaisi myös ikäiseni kanssa olla. Mutta se voisi olla myös ihan jännää vaikka eläkeläismiehen seksi. Olen välillä haaveillut siitä . Se vaan on aika vaikeaa toteuttaa. Olen vähän ujokin. Ja hävettää jos joku saa tietää että on ollut vanhemman eläkeläismiehen kanssa ja harrastanut seksiä. Sun täytyy olla tällä hetkellä 69v enkä tiedä mitä sulle kuuluu nykyään. Itse olen pääkaupunkiseudulta kotoisin. Mutta halusin kirjoittaa sulle ihan muuten vaan. Musta olisi aika jännä ottaa suihin vanhemmalta eläkeläismieheltä ja antaa hänelle vähän nautintoa. Mua voisi kiihottaa miehen jalkahiki ja voisin haistella jalkoja ja ( vähän) hikisiä sukkia. No muuten ne hajut ovat kyllä ihan hirveet ja inhottavat. Mutta tämän tytön ne saavat valtaansa oikealla hetkellä. Silloin minä olen miehen jalkajuusto -tyttö. Olisihan se jännää nuolla myös jalkahiet pois ja varvasvälitkin puhdistaa ( eli nuolla). Muuten en kyllä tekisi niin. Kaikesta voi kyllä haaveilla aina. Jos kaikki olisi vaan mahdollista. Olen kovin yksinäinen tyttö eikä mulla ole paljoa kavereita. Joskus mua on kiusattu koulussa. Hyvät jatkot!

Äänestä
  • Pysy siellä niuvanniemen suljetulla spede

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

60v mansesta kirjoitti:

Naiselle/naisille...oon 60v vapaa ukko Mansesta ja haluaisin nuolla ja imeä orgasmeja tytöille/naisille....Mahtaako löytyä mansesta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu