Kukkapeukalot huomio!
Olen myllännyt isohkon kukkapenkkini uuteen uskoon. Kaivoin kaiken vanhan ylös, laitoin aluskatteen ja uuden mullan. Laitoin vanhoja ja uusia kukkasipuleita siihen talvehtimaan.
Jätin reunoille tarkoituksella ison vapaan tilan kesäkukkia varten. En haluaisi laittaa mitään monivuotista siihen vaan vaihtaa vuosittain mieleni mukaan.
Osaatko suositella mitkä perennat viihtyisivät aurinkoisella paikalla ja jotka kestäisivät myös sadetta?
Viime vuonna minulla oli sateen armoilla ruukuissa mm.annansilmää ja se kesti todella hyvin sadetta. Mietin vain, että jos annansilmää laittaa isoon penkkiin, että kasvattaako se sitten vain hirveästi juuria eikä paljoa kuki? Kokemuksia?
Mitäs muita kukkia sitten laittaisin? Vinkkejä?
kiitos!
uusi kukkapenkki
Kukaton penkki
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922