Miksi yhteys katkeilee?

Kysymysmerkki

Internet-yhteyteni katkeilee monta kertaa päivässä. Joskus se aiheuttaa puhelimen soimisen. Välillä yhteyden syntymisessä on vaikeuksia ja toisinaan kone jumittuu kesken soittamisen niin, että ainoa keino on vetää johdot koneesta, koska hiiret eivät toimi. Virusohjelma ei löydä saastuneita tiedostoja. Kaapeli on kunnossa. Missähän vika voisi olla? Myös nopeudet vaihtelevat huomattavasti.

4

1739

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xyz

Siis kaapelimodeemi aiheuttaa puhelimen soimisen? Hiiret eivät toimi? Sinulla on siis useampi kuin yksi hiiri?

• Kysymysmerkki

Kyllä tämä nettiyhteyden katkeileminen on todellinen ongelma, eikä sen aiheuttama puhelimen soiminen ole ollenkaan mukavaa. Kyse on kannettavasta koneesta, joten siinä on koneen oma ohjausjärjestelmä ja ulkoinen hiiri. Olen soittanut jo kerran Elisalle, mutta he käskivät vain tarkistaa virukset eivätkä kertoneet, mikä virus voisi aiheuttaa tällaista. Tämä liittyy ehkä jotenkin modeemipäivitykseen, joka sekoitti koneeni. Poistin sen, mutta ongelmia on riittänyt sen jälkeen joka päivä. Toivottavasti koneen modeemi ei ole hajonnut. Onko muilla katkeilevia kaapelimodeemiyhteyksiä?

• qyt
        Kysymysmerkki kirjoitti:

Kyllä tämä nettiyhteyden katkeileminen on todellinen ongelma, eikä sen aiheuttama puhelimen soiminen ole ollenkaan mukavaa. Kyse on kannettavasta koneesta, joten siinä on koneen oma ohjausjärjestelmä ja ulkoinen hiiri. Olen soittanut jo kerran Elisalle, mutta he käskivät vain tarkistaa virukset eivätkä kertoneet, mikä virus voisi aiheuttaa tällaista. Tämä liittyy ehkä jotenkin modeemipäivitykseen, joka sekoitti koneeni. Poistin sen, mutta ongelmia on riittänyt sen jälkeen joka päivä. Toivottavasti koneen modeemi ei ole hajonnut. Onko muilla katkeilevia kaapelimodeemiyhteyksiä?

Sulla on tainnu mennä puurot ja vellit sekasin? Kaapelimodeemi ei voi aiheuttaa puhelimen soimista! Hei haloo *kop kop* onko ketään kotona?

• Joopa
        Kysymysmerkki kirjoitti:

Eli käytät jotain muuta yhteyttä. Kaapelimodeemi ei ole missään yhteydessä puhelimiin. Kyselepä vaikka tuolta "Elisa" osastolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      186
      1573
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1352
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1058
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      899
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      783
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      10
      767
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      646
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      105
      627
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      621
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      577
    Aihe