En ymmärrä mitä nautintoo mies saa kun omaa vaimoa panee vieras mies tai useampia? Vaimoo jakaa sitten tavaraansa myös selän takana.... Kuvottavaa enkä tuollaista naista haluaisi itselleni mistään hinnasta ja taitaa noi miehetkin olla masokisteja b uroksia
mitää iloo mies saa horo vaimosta
24
3502
Vastaukset
- aalistus
Ne on niitä aisureita, eli alistettuja tohvelisankareita. Pakko nauttia katselusta, kun vaimo määrää. Eikä saa muuta kuin vemputtaa tattiaan rukkaseen.
- puikottaja
Hitto mitä äijiä
- Aisuri muttei tohv..
Voi sua riapu parkaa ja sun tohvelisankareitas.
- Marianne 51
Mun mies ei kyllä ole mikään b-luokan uros. Älykäs, koulutettu, jostakin syystä myös rikas, komea ja se aktiivisempi osapuoli meidän suhteessa seksin osalta.
Olemme olleet naimisissa 28 vuotta. Ja tuona aikana minua on nainut ainakin 65 eri miestä ja mieheni on joko tiennyt tai katsellut tai osallistunut itsekin.
En osaa selittää hänen mieltymystään tuohon, mutta en vaivaa päätäni sen asian pohtimisella, minulla on ollut hyvin rikas seksielämä:) - Anonyymi
Marianne 51 kirjoitti:
Mun mies ei kyllä ole mikään b-luokan uros. Älykäs, koulutettu, jostakin syystä myös rikas, komea ja se aktiivisempi osapuoli meidän suhteessa seksin osalta.
Olemme olleet naimisissa 28 vuotta. Ja tuona aikana minua on nainut ainakin 65 eri miestä ja mieheni on joko tiennyt tai katsellut tai osallistunut itsekin.
En osaa selittää hänen mieltymystään tuohon, mutta en vaivaa päätäni sen asian pohtimisella, minulla on ollut hyvin rikas seksielämä:)Meillä sama juttu ja nykyään vaimolla myös vakituinen panomies ollut jo pitkään.
- hartzah
Ite kiihotun aivan valtavasti siittä että jos vanhempi mies nai vaimoani (vaimo 32 v) ,eli ukko jos olis jotain 60 v esim.
- Vanha pukki
Hei
Olen saanut useamman kerran toteuttaa parin fantasian "isokyrpäisestä vanhasta pukista naimassa kilttiä pikku rouvaa"
Opeita kokemuksia!- ettii-pikkurouvaa
mistäs pukki sait kontaktit ?
ps. toinen pukki
- lokpoile
Miksi sinun pitäisi ymmärtää , en minäkään ymmärrä sitä että joku saa kiksejä lateksi asuista ,mutta ei se minua häiritse.
Itse asiassa en ymmärrä sitäkään ,miksi joku täällä "hyppii hattunsa päällä" ,vain siksi ettei ymmärrä jonkun seksuaalisia taipumuksia .
Niin kuitenkin on että ko. tapauksissa erittäin usein nimenomaan mies on se joka haluaa ko. kaltaista toimintaa .
Yritä hyvä ihminen keksiä tärkeämpää ajateltavaa ,kuin se että miksi joku tykkää tosta ,vaikka "minua" se kuvottaa .- yööööök
Ja kuka nainen alistuu tohon? Ja haluu tollasen,äijän itelleen:-o
- Pohdintaa
yööööök kirjoitti:
Ja kuka nainen alistuu tohon? Ja haluu tollasen,äijän itelleen:-o
Nimen omaan tossa usein taitaa juuri nainen alistua miehen fantasiaan. Perinteinen aisankannatus kai enemmänkin sitä, että nainen ei pysty kontrolloimaan seksuaalisuuttaan (ei psyty sanomaan ei) tai sit nainen käyttää miestä hyväkseen taloudellisista syistä.
Etsikää siis nainen, jolla on jatkuva tarve saada huomiota miehiltä ja tarve olla ihastunut koko ajan. Elkääkä mistään kilteistä perheen äideistä lumppuja yrittäkö tehdä.
Tiedän kokemuksesta, että Suomesta löytyy paljon naisia, jotka hakevat rajua tunteetonta seksiä alfoilta, joita pitävät henkisellä puolella enemmän tai vähemmän vastenmielisinä (osa "viehätystä"), ja jotka haluavat, että kotona on turvallinen ja huolehtiva mies.
Nainen tarvitsee kiihkeitä irtosuhteita tyydyttääkseen tarpeensa, mutta myös toisaalta turvallisen ja luotettavan miehen. Mies kiihottuu nimen omaan siitä, että naisella on korostunut libido ja useita partnereita.
Nää nainen domme ja mies sub, siis ihan aidosti (miehen tarjoama elintaso ei vaikuta asetelmaan) taitaa löytyä pelkästään aikuisviihteestä ja runkkareitten fantasioista. - ...jatkuu
Pohdintaa kirjoitti:
Nimen omaan tossa usein taitaa juuri nainen alistua miehen fantasiaan. Perinteinen aisankannatus kai enemmänkin sitä, että nainen ei pysty kontrolloimaan seksuaalisuuttaan (ei psyty sanomaan ei) tai sit nainen käyttää miestä hyväkseen taloudellisista syistä.
Etsikää siis nainen, jolla on jatkuva tarve saada huomiota miehiltä ja tarve olla ihastunut koko ajan. Elkääkä mistään kilteistä perheen äideistä lumppuja yrittäkö tehdä.
Tiedän kokemuksesta, että Suomesta löytyy paljon naisia, jotka hakevat rajua tunteetonta seksiä alfoilta, joita pitävät henkisellä puolella enemmän tai vähemmän vastenmielisinä (osa "viehätystä"), ja jotka haluavat, että kotona on turvallinen ja huolehtiva mies.
Nainen tarvitsee kiihkeitä irtosuhteita tyydyttääkseen tarpeensa, mutta myös toisaalta turvallisen ja luotettavan miehen. Mies kiihottuu nimen omaan siitä, että naisella on korostunut libido ja useita partnereita.
Nää nainen domme ja mies sub, siis ihan aidosti (miehen tarjoama elintaso ei vaikuta asetelmaan) taitaa löytyä pelkästään aikuisviihteestä ja runkkareitten fantasioista.Siis pointti oli, että (aika sekava oli viestini):
Aisuruus (Cuckold) ilmiönä/elämäntapana kai siis lähinnä sitä, että mies painostaa vaimoaan käymään vieraissa.
Kun taas ns. perinteinen aisankannatus enemmän sitä, että:
Mies nai kylän kevytkenkäisemmän naisen naiviuttaan tai kuvittelee, että naimisiin meno muuttaisi naisen siveyden sipuliksi.
tai, että:
Varakas mies nai nuoren naisen ja kirjoittamaton sopimus on, että mies tarjoaa naiselle luksus elämäntavan ja että nainen saa pitää rakastajaa/rakastajia.
tai, että:
Kokeneempi mies ottaa ns. epävakaan nuoren naisen siipiensä suojaan ja tarjoaa tälle turvallisen parisuhteen naisen "viosta" huolimatta.
- Kunnanjammi
Alfa urosta ei pelota, että nainen karkaa toisen matkaan. Itsetunto kun on kunnossa voi naistaan jakaa. Ei toki sovi tossusankareille ja b-luokan miehille.
- 969tre
Tekee muuten hyvää monellekin parille jotka ovat kyllästyneet avioseksiin. Mut en suosittele mustiksille ja vaatii vahvan itsetunnon ja vakaan parisuhteen. Kuitenkin vieraalla on isompi kuin itsellä ja vaimo saa upean orkun. Ollaan kokeiltu ja hyväksi todettu. Nyt omakin seksielämä sujuu paremmin molemmat saa suhteesta enemmän. Mut säännöt on ettei tuttujen kans eikä toiselta salaa. Meillä toimii ainakin mut jokainen kokeilee omalla vastuullaan. Ja molempien vapaaehtoisuus on kaikkein tärkeintä. Ja en ola ainakaan vielä menettänyt omaa miehuuttani enkä koe olevani tossun alla. Ja näissä merkeissä ollaan tavattu yllättävän monia pareja jotka harrastaa samaa. Ps, meillä vaimo ehdotti ensin tätä. Olin tosin itsekin haaveillut siitä. Onnea kaikille. Myös niitten mielipiteelle annan arvoa jotka ei hyväksy tätä.
Itse elän aisurin "unelmaa" eli Naiseni vakkari on Musta Mies. Kuten edellä on sanottu oleellista on että parisuhde on kunnossa ja itsetunto pitää olla tosi hyvä. Avoin ja rehellinen keskustelu on myös tärkeää. Noh meidän tapauksessa olen myös tohvelisankari mutta se sopii molemmille ja tekee asioista sujuvia :) Itseasiassa tuohon kuvioon aisankannatus on luonnollinen osa.
Enkä todellakaan pidä Naistani "horona" , Hän on tähän saanut luvan ja todella nauttii seksistä rakastajansa kanssa. Ja kyllä, tuo kiihottaa minuakin ja tuo myös omaan seksielämäämme lisää potkua :-)
Vaikka tallainen meillä toimii ei tämä ole heikkohermoisia varten, voi mennä koko suhde piloille eli kokeilu varoituskolmiolla varustettuna!- ei todellakaan sovi
Oikein tekee häijyä, kun ajatelee olevansa "katsojana" toisen miehen naidessa vaimoani! Tulos tästä varmaan olisi tragedia ja luettavissa Iltalehden lööpeistä...
Nuo tragediat iltapäivälehtien lööpeissä johtuvat monesti mustasukkaisuudesta, joka on kyllä ikävä sairaus !!!
Me olemme sopineet, että molemmat saa harrastaa seksiä muiden kanssa mikäli siltä tuntuu.
Ehkäpä sen takia ei ole tullut paljoakaan sooloiltua, kimpassa muiden parien kanssa sitäkin enemmän :)- Anonyymi
Suomessa tuhansia pareja jotka harrastaa parinvaihtoa ja kolmansia osapuolia. Hairtastajien parisuhde paremppi kuin normi suhde, luottamus 100% parin välillä silloin sairaat epäilyt ei sotke yhteiseloa.
- Anonyymi
Ei vaimon tarvitse salaa panna kun saa reilusti panna vieraita.
Minä tykkään panna vaimoani kimpassa kaverien tuttujen puolituttujen ja työkaverien kanssa.
Kunnioitan ja olen ylpeä vaimostani ja haluan kimppaa ja vaimoni toteuttaa toiveeni suostumalla meidän kimppa naiseksi.- Anonyymi
Montahan kertaa tämä hinaaja on jätetty pienen munan vuoksi?
- Anonyymi
Jos vaimo haluaa antaa pillua myös toisille miehille niin me miehet saadaan nauttia kimppa seksistä.
- Anonyymi
Minulla alkaa välittömästi seisoa, kun ajattelinkin niitä kymmeniä miehiä, jotka ovat saaneet laueta vaimoni pilluun. Luultavasti useimmat vielä paljaalla.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751184