Onneksi on moderointi :)

sano pedari!

"Tästä ja kaikista muistakin aiheista poistetaan kirjoitukset jotka eivät kuulu aiheeseen.

Valvoja"

"Valvoja" = Ari Olavi Savolainen Ansatieltä Espoosta :)

Hän kuulemma "valvoo" itse omia kotisivujaan, mutta koko hänen eliniän kestäneen rikollisen toiminnan (yli 30 eri tuomiota) vuoksi hän piiloutuu
"valvoja" nimimerkin taakse omilla kotisivuillaan.

Sama savolainen tarjoaa ihmisille riihikuivaa rahaa pedofiilien nimistä, kuvista, yhteystiedoista ja muista tunnistyetiedoista. MIKSI hän hän haluaa itselleen nuo pedarien tiedot??? MITÄ savolainen tekee pedarien tiedoilla???

4

233

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyhhhjjjjhj

Varmaan samaa kuin Parantainen-OlliJoki

• lasten ystävä

Onks se Mr.White joka lähettelee kiristysmeilejä ihmisille joku noista?

• kristalli Pallo

Kyllä tuo puuhapari hiljenee vielä. Mutta uskaltaako molemmat kävellä oikeussaliin?

Vanhemmat.com ylläpitäjä on ennenkin luikkinut karkuun lainkouraa.

• Savolainen pakoilee

oikeussaleja ihan työkseen. Saadessaan viimeksi toukokuussa 2013 VANKEUSTUOMION kunnianloukkauksistaan netissä, ei uskaltanut
      tulla itse edes käräjäsaliin :) Kävi kyllä kuvaamassa asianomistjat aulassa ennen istuntoa ja julkaisi sitten uo ottamansa kuvat kotisivuillaan :)

0 % omavastuulla saatu juoppo lakimies edusti tuota mielisairasta.
      Ja kuitenkin tuomio nasahti taas kerran. Lisää on tulossa, vielä tänä vuonna.

Mikko Parantainen kuuluu olevan samanlainen elämäntapatyötön juoppo kuin tuo Savolainenkin. Molemmat ovat eläneet käytännössä koko elämänsä sossutuilla ja juoneet yhteiskunnan piikkiin.

Parantaisella ja Savolaisella on TÄYSIN identtiset kokemukset omissa lapsuuksissaan, siis mitä tulee pedareihin. Sääliksi käy noita aikamiespoikia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      191
      1684
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      86
      1433
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      17
      975
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      939
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      44
      858
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      133
      701
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      676
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      661
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      607
    Aihe