Onneksi on moderointi :)

sano pedari!

"Tästä ja kaikista muistakin aiheista poistetaan kirjoitukset jotka eivät kuulu aiheeseen.

Valvoja"

"Valvoja" = Ari Olavi Savolainen Ansatieltä Espoosta :)

Hän kuulemma "valvoo" itse omia kotisivujaan, mutta koko hänen eliniän kestäneen rikollisen toiminnan (yli 30 eri tuomiota) vuoksi hän piiloutuu
"valvoja" nimimerkin taakse omilla kotisivuillaan.

Sama savolainen tarjoaa ihmisille riihikuivaa rahaa pedofiilien nimistä, kuvista, yhteystiedoista ja muista tunnistyetiedoista. MIKSI hän hän haluaa itselleen nuo pedarien tiedot??? MITÄ savolainen tekee pedarien tiedoilla???

4

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyhhhjjjjhj

Varmaan samaa kuin Parantainen-OlliJoki

• lasten ystävä

Onks se Mr.White joka lähettelee kiristysmeilejä ihmisille joku noista?

• kristalli Pallo

Kyllä tuo puuhapari hiljenee vielä. Mutta uskaltaako molemmat kävellä oikeussaliin?

Vanhemmat.com ylläpitäjä on ennenkin luikkinut karkuun lainkouraa.

• Savolainen pakoilee

oikeussaleja ihan työkseen. Saadessaan viimeksi toukokuussa 2013 VANKEUSTUOMION kunnianloukkauksistaan netissä, ei uskaltanut
      tulla itse edes käräjäsaliin :) Kävi kyllä kuvaamassa asianomistjat aulassa ennen istuntoa ja julkaisi sitten uo ottamansa kuvat kotisivuillaan :)

0 % omavastuulla saatu juoppo lakimies edusti tuota mielisairasta.
      Ja kuitenkin tuomio nasahti taas kerran. Lisää on tulossa, vielä tänä vuonna.

Mikko Parantainen kuuluu olevan samanlainen elämäntapatyötön juoppo kuin tuo Savolainenkin. Molemmat ovat eläneet käytännössä koko elämänsä sossutuilla ja juoneet yhteiskunnan piikkiin.

Parantaisella ja Savolaisella on TÄYSIN identtiset kokemukset omissa lapsuuksissaan, siis mitä tulee pedareihin. Sääliksi käy noita aikamiespoikia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1750
    2. 105
      1225
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1091
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      999
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      54
      910
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      910
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      878
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      73
      767
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      739
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      739
    Aihe