"Tästä ja kaikista muistakin aiheista poistetaan kirjoitukset jotka eivät kuulu aiheeseen.
Valvoja"
"Valvoja" = Ari Olavi Savolainen Ansatieltä Espoosta :)
Hän kuulemma "valvoo" itse omia kotisivujaan, mutta koko hänen eliniän kestäneen rikollisen toiminnan (yli 30 eri tuomiota) vuoksi hän piiloutuu
"valvoja" nimimerkin taakse omilla kotisivuillaan.
Sama savolainen tarjoaa ihmisille riihikuivaa rahaa pedofiilien nimistä, kuvista, yhteystiedoista ja muista tunnistyetiedoista. MIKSI hän hän haluaa itselleen nuo pedarien tiedot??? MITÄ savolainen tekee pedarien tiedoilla???
Onneksi on moderointi :)
4
120
Vastaukset
- yyyhhhjjjjhj
Varmaan samaa kuin Parantainen-OlliJoki
- lasten ystävä
Onks se Mr.White joka lähettelee kiristysmeilejä ihmisille joku noista?
- kristalli Pallo
Kyllä tuo puuhapari hiljenee vielä. Mutta uskaltaako molemmat kävellä oikeussaliin?
Vanhemmat.com ylläpitäjä on ennenkin luikkinut karkuun lainkouraa. - Savolainen pakoilee
oikeussaleja ihan työkseen. Saadessaan viimeksi toukokuussa 2013 VANKEUSTUOMION kunnianloukkauksistaan netissä, ei uskaltanut
tulla itse edes käräjäsaliin :) Kävi kyllä kuvaamassa asianomistjat aulassa ennen istuntoa ja julkaisi sitten uo ottamansa kuvat kotisivuillaan :)
0 % omavastuulla saatu juoppo lakimies edusti tuota mielisairasta.
Ja kuitenkin tuomio nasahti taas kerran. Lisää on tulossa, vielä tänä vuonna.
Mikko Parantainen kuuluu olevan samanlainen elämäntapatyötön juoppo kuin tuo Savolainenkin. Molemmat ovat eläneet käytännössä koko elämänsä sossutuilla ja juoneet yhteiskunnan piikkiin.
Parantaisella ja Savolaisella on TÄYSIN identtiset kokemukset omissa lapsuuksissaan, siis mitä tulee pedareihin. Sääliksi käy noita aikamiespoikia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204979Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342539
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282173- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191408En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811059