Kyllä on huonoa Peugeotin laatu

déçu par Peugeot

Olen joutunut ajamaan liki 1500 tkm pösöillä.
Nyt tämä viimeisin on kyllä huonoimmasta päästä.
Tällä olen nyt ajanut 250 tkm ja heti temppuilee.

Kolmesti on käynyt niin että kun ajan peräkärryn kanssa vilkut on lakanneet toimimasta.
Kaikilla kerroilla on 15 A sulake palanut, sen kun on vaihtanut vilkut alkoivat toimia.
Onko niin että pösöllä ei voi vetää peräkärriä?
Vai onko nää vaan niin huonoja?
Kaikki nämä viat vaikka olen säännölliseti huollattanut 406 merkkihuollossa.
Eivät taida siellä huollossa osata hommiansa.

Taidan vaihtaa kaarinaan.

7

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomionkipeyttä

      Sen verran utelias olen, että pänniikö syksyn pimeys vai mihin tuota huomiota kaipaat?

    • jokumuu.

      Nuo pari sulaketta olivat varmaankin ainoat viat puolentoista miljoonan kilometrin matkalla, vai mikä on kirjoituksen juoni?

    • hohohohohoho

      250tkm olet ajanut autolla ja hyvin kestänyt, niin voisi sanoa auton kestäneen jo autolle suunnitellun eliniän. Onnea siitä. Autosi saa siis nykypäivän kriteerien perusteella alkaa hajoamaan jostain kohti. Korjaamaan ne pystyy ja matka jatkuu.

      Kuka viitsii oikeasti palaneesta sulakkeesta valittaa.

    • déçu par Peugeot

      Tämä nyt oli semmoinen antiteesi.

      No ne 1,5 miljoonaa kilometriä eivät ole aikusten oikeasti sisältäneet mitään isoja ongelmia.

      Autoissa on ollut vähäisiä vikoja luokkaa jarrusatuln vaihto, iskunvaimentimia, kytkinremppa suurimpana.

      Kertaakaan en ole jäänyt tielle.

      Ärsyttää ylipäätään automerkkien moittiminen minkä hyvänsä. Huollettu nykyauto täyttää tehtävänsä. Peugeotin hinta-laatusuhde on kokemukseni mukaan hyvä.
      Senhän osoittaa a-katsastuksen ajettujen kilometrien määrä, pösöllä päästelet pitkälle voisi sanoa.

      Tämä viimeisin jolla siis on ajettu 253 tkm toimii edelleen sulekkeen palamisia lukuunottamatta luotettavasti.
      Yhdestä 405 olen luopunut ennen käyttöiän loppumista. Siinä oli 273 tkm kun Nissanin vetokoukku hyökkäsi syyläristä läpi.

    • 6 2

      Varmaan huonoja saksalaisia sulakkeita jos ei kestä.

      • P S A

        Kyllä on hyvää Peugeot laatu. 600tkm ja miljoonan välillä mittarissa.


    • bienheureuse

      Ei ollutkaan pösössä vikaa!

      Peräkärryn vasemmassa valaisimessa vilkun johtimen eriste oli hankaantunut ja otti runkoon.

      Siis olen erittäin tyytyvänen Peugeoteihini

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe