moi eli toivoisin kovasti että saisin ikioman 1 fretin mutta en voi ottaa ei vanhemmat suostu ne sanoo et fretit on tosi vaikee hoitoisia mutta tiedän jo melkein kaikein freteistä ja olen mielestäni valmis siihen olen lukenut freteistä paljon olen halunnut frettiä jo monta vuotta! olen siis valmis siihen!
ja tiiän sit et fretit on vaikee hoitosii ja tarttee paljon huomiota ja liikuntaa mulla on iso huone eli ei ongelma
ps.jos tuli kirjotus virheitä sori
Miten saitte frettinne?
mepsipepsi
2
117
Vastaukset
huho ei sit tarttee vastata
Siis ymmärsinkö oikein? Vanhempasi eivät anna lupaa ottaa frettiä, mutta olet sen silti hankkimassa?? Itselläni on fretti ja olen 14 v. En tiedä ikääsi, mutta tekstisi perusteella olet liian nuori hoitamaan frettiä itseksesi. Vanhempasi ovat oikeassa tuon asian suhteen. Kuuntele heitä, toimi fiksusti eli älä ota frettiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351478- 381443
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241118
- 181063