kokemattomuus naisten kanssa

ap9563478

Eli olen parin kuukauden päästä 19-vuotias nuori mies. En ole ruma, lihava lyhyt tai mitään, mutta olen lähes TÄYSIN kokematon naisten kanssa ja tämä kokemattomuus vaivaa minua ihan hirveästi, en pysty elämään asian kanssa ja elämänlaatu on juuri sen takia surullinen ja huono. Mitä tässä oikeasti pitäisi tehdä? Kokemattomuudestani täytyy päästä eroon, vaikka en tiedä miten se onnistuu. Maksullisiin naisiinko pitäisi mennä vai mitä tehdä? Mistä aloitan ja kerään varmuudeen ja rohkeuden? Tarkoitus olisi päästä hyvin nopeasti eroon tästä kiusallisesta "vaivasta" Osaisiko kukaan neuvoa tai auttaa minua?

9

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai mitä tehdä?

      Kaikkia meitä on vaivannut sama tauti, eli olimme kokemattomia. Et ole mitenkään erikoinen tapaus.
      Viisainta on käydä poistamassa vika maksullisessa palvelussa kun on päästävä nopeasti. Se on ainoa varmasti onnistuva ongelmasi ratkaisumalli.

      Miksi kyselet tällaista itsestään sevää asiaa? Tartu heti puhelimeen, varaa aika ja kmuista kertoa samalla mistä on kysymys. Ammattilainen osaa hoitaa asian tyylikkäästi.

      • ap68457

        Ehkä hieman itsestään selvyyksiä juu, mutta mietinkin että mistä ns aloittaa nämä seksi-hommat? Ja tuosta maksullisissa käymisestä niin, voiko sen asian kanssa muka sitten elää normaalisti jos eka kerta on ollut maksullisen naisen kanssa, kun ulkonäköni on kuitenkin hyvä jne.


      • vai mitä tehdä?
        ap68457 kirjoitti:

        Ehkä hieman itsestään selvyyksiä juu, mutta mietinkin että mistä ns aloittaa nämä seksi-hommat? Ja tuosta maksullisissa käymisestä niin, voiko sen asian kanssa muka sitten elää normaalisti jos eka kerta on ollut maksullisen naisen kanssa, kun ulkonäköni on kuitenkin hyvä jne.

        ”… voiko sen asian kanssa muka sitten elää normaalisti”
        No ihan varmasti voi. Noin jokainen meistä miehistä on ”maksanut” tavalla tai toisella.
        Kuvitteletko, että jos maksaa ravintolalaskun, turkin tms tai saa ilmaiseksi esim. säälistä niin sen kanssa on helpompi ”elää normaalisti”?

        Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Paitsi, että ulkonäkökeskeiset on yleensä huonompia.

        Maksullisen luona et menetä mainettasi osaamattomana tumpelona vaan saat sopivaa ”hoitoa” luottamuksella.


      • ap674589
        vai mitä tehdä? kirjoitti:

        ”… voiko sen asian kanssa muka sitten elää normaalisti”
        No ihan varmasti voi. Noin jokainen meistä miehistä on ”maksanut” tavalla tai toisella.
        Kuvitteletko, että jos maksaa ravintolalaskun, turkin tms tai saa ilmaiseksi esim. säälistä niin sen kanssa on helpompi ”elää normaalisti”?

        Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Paitsi, että ulkonäkökeskeiset on yleensä huonompia.

        Maksullisen luona et menetä mainettasi osaamattomana tumpelona vaan saat sopivaa ”hoitoa” luottamuksella.

        Niin mutta muitakin mahdollisuuksia on kuitenkin ja jostain olen lukenut myös, että jotku jotka näin ovat tehneet ovat katuneet ja saaneet jonkin sortin traumoja sun muita.


      • vai mitä tehdä?
        ap674589 kirjoitti:

        Niin mutta muitakin mahdollisuuksia on kuitenkin ja jostain olen lukenut myös, että jotku jotka näin ovat tehneet ovat katuneet ja saaneet jonkin sortin traumoja sun muita.

        ”… saaneet jonkin sortin traumoja sun muita.”
        Joo, mutta traumat olis ollu vielä pahempia jos ei olis saanu sitä maksullistakaan.
        Vanha suomalainen sanonta pitää edelleen paikkansa ”kaikkea katuu paitsi nuorena naimista”


    • ap678888

      Mitä sitä tekisi? Olisiko maksullisissa käyminen mukamas hyvä vaihtoehto?

      • NäinMeillä

        Älä käy maksullisella. Se ei oikeasti ratkaise mitään. Sinulla on sen jälkeen kuitenkin edessä se todellinen ensimmäinen kerta eli se kerta kun sinun pitää omana itsenäsi hurmata joku nainen. Eikä tämä tapahdu yhtään sen nopeammin tai helpommin vaikka olisitkin maksullisilla käynyt.
        Toki jos asia on sinulle tosi kipeä, voit hoitaa asian alta pois mutta ei se oikeasti elämässäsi mitään ratkaise. Haluat varmaan kuitenkin jatkossa sen pysyvän hyvän suhteen. Eikä sen hankkimisessa maksullisilla käynti auta.


      • worth the wait
        NäinMeillä kirjoitti:

        Älä käy maksullisella. Se ei oikeasti ratkaise mitään. Sinulla on sen jälkeen kuitenkin edessä se todellinen ensimmäinen kerta eli se kerta kun sinun pitää omana itsenäsi hurmata joku nainen. Eikä tämä tapahdu yhtään sen nopeammin tai helpommin vaikka olisitkin maksullisilla käynyt.
        Toki jos asia on sinulle tosi kipeä, voit hoitaa asian alta pois mutta ei se oikeasti elämässäsi mitään ratkaise. Haluat varmaan kuitenkin jatkossa sen pysyvän hyvän suhteen. Eikä sen hankkimisessa maksullisilla käynti auta.

        Samaa mieltä, ei maksulliselle. Kannattaa odottaa kunnes löytyy nainen ja molemminpuolinen halu!


    • leafar

      Minä arvostaisin, kunnioittaisin ja ihailisin tuollaista miestä kuin sinä! Tuntisin itseni todella erityseksi, kun sitten minä olisin juuri se henkilö, jolle haluaisit neitstyyden menettää. Olisi hauskaa myös opettaa kokematonta ja olla henkisenä tukena, ettei mies tuthaan häpeisi osaamattomuuttaan ja kokemattomuuttaan. Olis niin söpöä! Tuollaisia miehiä on harvassa, oot todella ainutlaatuinen. Sitten sitä seksiä opeteltaisiin yhdrssä eihän siinä muuta. Plus että voisi olla varma ettet tartuta mitään sukupuolitautia. Eli nyt ole ylpeä neitsyydedtäsi ja pidä siitä kiinni niin kauan kunnes aito halu tulee ja kiihotut aidosti naisesta. Ei haittaa vaikka odottelisit sitä oikeaa vielä vuosia eteenpäin. Tärkeää et oot kypsä seksiin sit kun eka kerta on ajankohtainen. Ps. Mun mies oli neitsyt kun me alettiin seurustelemaan. Itseäni harmittaa se, että en ollut neitsyt, se olis ollut jotain niin upeaa. Tyhmä minä koska aikaisemmat seksikokemukset olivat todella huonoja, koska en ollut vielä valmis. En kiihottunu ja kostunut aikaisemmin yhtään joten yhdyntä oli ihan paskaa ja sattui. Nyt tutun ja turvallisen henkilön kanssa on opeteltu pikkuhiljaa ja vasta nyt 30vuotiaana 5v seurustelun jälkeen seksi tuntuu oikeasti ihanalta, aikaisemmin myös mieheni kanssa sattunut enemmän tai vähemmän. Eli ei ole kiire mihinkään pääasia et nautit siitä mitä teet. On muuten olemassa aseksuaaeja, eli sellaisia jotka eivät kiihotu seksuaalisesti. Ja se ei välttämättä ole pysyvä olotila. Itse luokittelisin itseni aseksuaaliksi noin 25 ikävuoteen asti. Ja omiin aisteihin kannattaa luottaa....tsrmppiä oot erityinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe