Olen 40 nainen avioliitossa vanhemman miehen kanssa. hänellä on potenssiongelmia, ja minä taas haluaisin seksiä, ja nyt mieluummin huomattavasti minua nuoremman miehen( ikä 19-25 vuotias) kanssa. Lisäksi ulkoiset vaatimukseni jonkunlaiset, eli tummat hiukset, ei partaa/ viiksiä, hoikka ja poikamainen..
Olen kokeillut noita deittipalstoja mm. Victoria Milan, muttei ole löytynyt..ja pikkukaupungin baareissa en halua juosta poikien perässä..
Itse olen (kuulemma) hyvännäköinen blondi.. mitä neuvoisitte tekemään?
Etsin siis tosiaankin nuorta, en mitään ikäisiäni edes.
Mistä nuoria miehiä/poikia
59
1759
Vastaukset
- hyi hitto
Suksi vittuun lumppu
Kuules, kyllä nuo vnhat äijänkuvatuksetkin juoksevat kieli pitkällä nuorten pimujen perässä, eli suksi itte!!
- pikkusen vaivvaa pit
hoitasit suikilla aluksi miestäs. kunnon nainen auttaa hädässä vanhempanakin niin meilläkin
- ......
Työnnä löylykauha perseeseen
- valmis
olisin valmis seksisuhteeseen, laita sähköpostia niin pistän enemmän tietoja itsestä?
Kuvauksestani puutuui tuo missäpäin asun ,eli asun Turusta noin 60 km länteen, missäpäin itse asut?
- Kvack
Tässä 19v nuori kundi helsingistä.
En tiiä tuliko tarkotuksella tä nettisivu just mun kohille mutta juuri mitä etsin milloin voisit olla halukas näkemään??
Kauan ajatellut jo vanhempaa naista!! - innowation
[email protected] 19v sopiva kuvaukseen :) laitathan pikaisesti meiliä ! (;
- djalejandro
täällä mä oon :) [email protected] ;)
- Kuujis
Tällä ois yks poika joka kauan on jo miettiny vanhempaa
- hessu861
Erittäin sääli et oon 28v mut siitä nuorille ois ihanaa tarjolla
No ei tuo "ikä raja " nyt ihan pilkuntarkka ole, noin viitteeksi vain, kun mulle on tyrkyttänyt itseään tolaset 50 äijät ja kotona vielä vanhempi omasta takaa! ;) Mutta missäpäin asut?
tässä olis kuvauskseeen sopiva nuorimies [email protected]
- 5+6
Mikä näitä naisia vaivaa nykyisin jos 40v etsii 19-25 v ikäisiä?
no, mikäs niitä keski-ikäisiä MIEHIÄ sitten oikein vaivaa, kun ovat kautta aikojen kuolaamssa nuorten pimujen perään! Tää on kato sitä TASA-ARVOA!!
- niksu..
Tässä ois pitkä ja sopivan hoikka 21v kundi Lahesta. Laita sähköpostia [email protected]
aggy kirjoitti:
Liian kaukana olet.. harmi..mut onnea etsintääsi! :)
Moi,asun Turussa ja olen kiinnostunut kyllä ;), laita viestejä :)
danijel79 kirjoitti:
Laita meili osoittesi,danijel79, niin palailaan.
danijel79 kirjoitti:
Onko sulla s-posti , vois laittaa meiliä..
danijel79 kirjoitti:
kiva kuulla, voisitko antaa s-posti osoittees niin meilailaan..;)
- 20v
Oulusta jos löytyy niin -94 [email protected]
- kiinnostaisi
millä nimellä olet victoria milanissa?
19. Turusta, voitais vaikka tavata?
- daniel
Tällä olis sopiva kuvaukseen;-))))
- EiAivan
21-vuotias, ilmeisesti asutaan melko lähellä toisiamme, mutta valitettavasti mulla ei ole hiuksia eikä kroppani ole "poikamainen" jos nyt edes ymmärrän määrettä oikein :D
- pukkiko
aika outoa ! itse olen 55v ja halut tosi kovat vielä!haluan edelleen jopa useasti vuorokaudessa kunnon seksiä..vaimo ei enää riitä haluihini..paksu kulli ja paljon kokemusta lötyy innokkaan kielen lisäksi...estoton olen myös!
- ....
- Zanck
.... kirjoitti:
ei auta löylykauha, kokeiltu on ;)
Salon suunnalla asusteleva 34v vois kans kenties auttaa... Pistäs viestiä!
[email protected]Täs olis päijät-hämeest 24 vuotias sopiva mies ! Laita viestiä [email protected] nii jutellaa lisää..
- huh.
Ilmeisen paljon vereviä naisia jotka kaipaavat nuorempaa viriiliä miestä naimaan, ainakin ajottain. Kuuluuhan sanonta vieras muna pillun herkku ja päinvastoin. Parin syytä sopia pelisäännöt.
- kesämies
Oon 20v espoosta ja olisin kiinnostunu ;) ja auto käytössä laita mailii [email protected]
Tästä sait 21v hoikan panokaverin! Laita minulle sähköpostia täällä niin puhutaan lisää!
- farmari999
Suomi24/ Treffit, luulis löytyvän
- 18v
tässä 18v kundi ilmoittautuu laita spostia niin puhutaan lisää! [email protected]
- Takuulla saat!
Haepa netistä ryssä. Se panee sinua niin että kiljut lopettamaan!
- Peilissä vastaus
Ongelma taitaa olla, jälleen kerran, peilissä. Oketko ottanut miekelräsi kertakaan suihin, näin alkajaisiksi??
- jazard
mis kaukana oot laita viestiä niin jutellaa laita kuva jos voit ei sil ulkonäöl nii välii pää asia et saa tuottaa naiselle mielihyvää :) [email protected]
Tässä 21v jamppa vanhempaa naista vailla laita sähköpostia [email protected]
- Halukas ;)
Ite 14v, kelpaako? ;) Turussa asustelen
Olen 17 voin tulla hoitelemaan sinut
Täällä olis myös espoossa asuva pohjoisen poika. 28v eli vähän yli sun ikähaitarin ;)
Laita viestiä [email protected]
Olisi mukava vähän jutella ja ehkä tavatakin. Hyvät käytöstavat löytyy. Sekä erittäin hyvä fyysinen kunto. Alkoholi ja tupakka eivät ole pilanneet kroppaa ja terveyttä :)- jokuvaa95
Moi oon ite 16 mut käykö silti
- Oulunpoju18
Täällä on 18v poju Oulusta kypsää naista vailla.
[email protected] - Oma itse.
Olen hyt pysynyt 58v nainen ja saan saan miehiä muukaani kun halun. Joskus nuoria poikiakin kun saa housut pois. Kannatta nauttia kun saa viriiliä poikaa monta kertaa yössä.
- Viriili poika 25v
Mistäpäin 58-vuotias olet? Annatko mullekkin pillua?
- boyz<
oisikko keskisuomessa liikenteessä milloin? :)
hei olisin mielelläni kiinnostunut
- jebes
ootko joskus keskisuomessa päin liikenteessä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414