klarna lasku erääntyy!

rahatonavuton

miten nyt toimitaaan kun mulla on yhdessä klarnan laskulla eräpäivä 3.11 enkä saa maksettua sitä siihen mennessä niin millon muistutuslasku tulee? montako muistutuslaskua tulee (monta kk) ennenku asiaa viedään eteenpäin eli montako kuukautta laskun maksua voi pidentää? :)

kiitos vastauksista!

8

8598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tai näin

Lisämaksullinen muistustuslasku tulee 14 vrk kuluttua alkuperäisestä eräpäivästä. Sitä ennenkin saa muistutella, mutta siitä ei saa periä extramaksua.

Ja on ihan velkojasta kiinni, milloin asiaa viedään eteenpäin velkomisjuttuna käräjäoikeuteen ja sitten ulosottoon. Voi kestää kuukausia tai vuosiakin. Ja sinä aikana lähetellään sitten lisämaksullisia laskuja ainakin niin pitkään, että perintälain maksimiperintäkulut tulevat täyteen.

• Soita klarnaan ja pyydä eräpäivänsiirtoa. Muista toimia ennen 3.11....

• Näissä asioissa pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja soittaa velkojalle! Tiedän että on hävettävää soittaa mutta asiat järjestyy AINA kun on itse ajoissa liikenteessä.

• EjEj

Klarnan laskuja perii Alektum, joka on hyvinkin joustava perintäyhtiö. Maksusuunnitelmat voi tehdä Netissä, ja hyväksyvät pienetkin erät.

• KKHS

Joskus aikoinaan Klarna tarjosi sivuillaan mahdollisuutta eräpäivän siirtoon.

• Klarna

Hei!

Mikäli kyse on Klarna Tili-laskusta, tlilaskun eräpäivää ei ole mahdollista pysyvästi siirtää, sillä tililaskut lähetetään aina kuun lopussa
      ja eräpäivä sijoittuu seuraavan kuun alkuun. Mikäli emme vastaanota maksusuoritusta tililaskulle eräpäivään, lisätään seuraavaan tililaskuun muistutuskulu.

Tavallisen 14 vrk:n maksuajan laskun eräpäivää pystyt siirtämään 10 päivällä osoitteeessa www.klarna.fi "Omat Sivut"-palvelun avulla.

Jotta voisimme tarkistaa tilanteen paremmin, voit ottaa meihin yhteyttä joko puhelimitse 09- 425 99 771 (arkisin 8:00-18:00),
      sähköpostitse osoitteessa [email protected] tai chattaamalla verkkosivujemme kautta.

Mukavaa syksyä!

Ystävällisin terveisin

Milla
      Klarna Oy

• !!!!!

Soitto vaan ja homma hoituu.Itsekkin soittanut eikä ongelmaa.

• Bejä

Olen maksanut laskuni eräpäivänä ja mulla näkyy silti että se on erääntynyt eli maksamatta. Otitte multa automaattisesti rahaa, mutta kuitenkin mulla näkyy, että se on maksamatta ja kokeilin maksaa "uudestaan" ja otitte kaksinkertaisesti eli multa liikaa rahaa. Miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5271
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      145
      1577
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      189
      946
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      893
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe