miten nyt toimitaaan kun mulla on yhdessä klarnan laskulla eräpäivä 3.11 enkä saa maksettua sitä siihen mennessä niin millon muistutuslasku tulee? montako muistutuslaskua tulee (monta kk) ennenku asiaa viedään eteenpäin eli montako kuukautta laskun maksua voi pidentää? :)
kiitos vastauksista!
klarna lasku erääntyy!
8
7730
Vastaukset
- niin tai näin
Lisämaksullinen muistustuslasku tulee 14 vrk kuluttua alkuperäisestä eräpäivästä. Sitä ennenkin saa muistutella, mutta siitä ei saa periä extramaksua.
Ja on ihan velkojasta kiinni, milloin asiaa viedään eteenpäin velkomisjuttuna käräjäoikeuteen ja sitten ulosottoon. Voi kestää kuukausia tai vuosiakin. Ja sinä aikana lähetellään sitten lisämaksullisia laskuja ainakin niin pitkään, että perintälain maksimiperintäkulut tulevat täyteen. Soita klarnaan ja pyydä eräpäivänsiirtoa. Muista toimia ennen 3.11....
Näissä asioissa pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja soittaa velkojalle! Tiedän että on hävettävää soittaa mutta asiat järjestyy AINA kun on itse ajoissa liikenteessä.
- EjEj
Klarnan laskuja perii Alektum, joka on hyvinkin joustava perintäyhtiö. Maksusuunnitelmat voi tehdä Netissä, ja hyväksyvät pienetkin erät.
- KKHS
Joskus aikoinaan Klarna tarjosi sivuillaan mahdollisuutta eräpäivän siirtoon.
- Klarna
Hei!
Mikäli kyse on Klarna Tili-laskusta, tlilaskun eräpäivää ei ole mahdollista pysyvästi siirtää, sillä tililaskut lähetetään aina kuun lopussa
ja eräpäivä sijoittuu seuraavan kuun alkuun. Mikäli emme vastaanota maksusuoritusta tililaskulle eräpäivään, lisätään seuraavaan tililaskuun muistutuskulu.
Tavallisen 14 vrk:n maksuajan laskun eräpäivää pystyt siirtämään 10 päivällä osoitteeessa www.klarna.fi "Omat Sivut"-palvelun avulla.
Jotta voisimme tarkistaa tilanteen paremmin, voit ottaa meihin yhteyttä joko puhelimitse 09- 425 99 771 (arkisin 8:00-18:00),
sähköpostitse osoitteessa [email protected] tai chattaamalla verkkosivujemme kautta.
Mukavaa syksyä!
Ystävällisin terveisin
Milla
Klarna Oy - !!!!!
Soitto vaan ja homma hoituu.Itsekkin soittanut eikä ongelmaa.
- Bejä
Olen maksanut laskuni eräpäivänä ja mulla näkyy silti että se on erääntynyt eli maksamatta. Otitte multa automaattisesti rahaa, mutta kuitenkin mulla näkyy, että se on maksamatta ja kokeilin maksaa "uudestaan" ja otitte kaksinkertaisesti eli multa liikaa rahaa. Miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832