Joensuun tapa?

Loansuun tapa?

Ajelin melkoisen matkan eräs perze-arska takapuskurissa kiinni. Lokaa lensi takana tulevan tuulilasille, mutta heppu vain pesi lasiaan aika-ajoin. Pidin turvaväliä edellä ajavaan, joten itse en saanut loskaa lasilleni. Ohituspaikkoja takana tulijalle oli lukemattomia, mutta loskakylpy tuntui maittavan.

Käännyin pois päätieltä ja sattumalta näin vielä sillalta tämän perze-arskan. Arska kiihdytti sen edellä ajaneen puskuriin kiinni ja jatkoi "kylpemistään".

14

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai niin teit.

      Kuinkahan mones kerta on kun lähetät saman kirjoituksen tälle palstalle..

      • Kyrsii arskat

        Pakko lie lähetellä kun persarskat kyttäävät jatkuvasti. Ymmärrän ärtymyksesi kun lienet noita kuskeja joita kirjoitus koskee. Pidätkö itseäsi Räikkösenä?


      • Vai sinäkö se...?

        Ei läheskään niin mones, kuin on näitä "arskoja".


      • Vai niin ajat

        MITÄ? Onko ongelma siis mielestäsi jo poistunut???


      • Peukkua?

        Luinkohan rivien välistä oikein; puolustatko sinä puskurissa ajajia vai miksi moinen kommentti?


    • ddddddddfr

      Mullakin koitti roikku yks puskurissa kiinni mutta kun päästiin kajaanintielle niin ei näkyny enää. Joutuhan siinä vähän kaasua painamaan mutta ei pysyny roikkuja peesissä...................

      • ­­­¢

        ei pidä provosoitua.

        Minä näytän vilkkua ja hiljennän aina keltasella viivalla ja kun on vastaantulijoita. Ohituspaikoilla painan vähän kaasua, ettei per­­­seessä roikkuja hermostu.


      • ­­­­¢
        ­­­¢ kirjoitti:

        ei pidä provosoitua.

        Minä näytän vilkkua ja hiljennän aina keltasella viivalla ja kun on vastaantulijoita. Ohituspaikoilla painan vähän kaasua, ettei per­­­seessä roikkuja hermostu.

        jäi kesken tuo viesti... siis...

        ei pidä provosoitua.

        Minä näytän vilkkua ja hiljennän aina keltasella viivalla ja kun on vastaantulijoita. Ohituspaikoilla painan vähän kaasua, ettei per­­­seessä roikkuja hermostu ja etsi jotain toista autoa jonka takapuskuriin liimautua. Yhteispelillä se liikenne sujuu.


    • enhän MINÄ

      Taitaa yksi ja toinen häiritä edellä ajavaa kiinni takapuskurissa. Kannattaa vaan miettiä omaa ajamistaan jokaisen, et voi muuttaa toisen tapoja, vain omasi.

      • ­­­¢­­­

        aivan

        Perässä roikkujia on suvaittava ja ymmärrettävä.


    • Taatto, taatto lähti

      Taatto on jo kuuskytä ja vähän yli.
      Taatto on ajanut ammatikseen ja siviilissä paljon, - varmaan miljoona kilsaa tai ylikin.
      Taatto ajelee vähintään kohtuullisen tarkasti rajoitusten mukaan. Joskus menee alle, mutta yleensä pari kilsaa yli.
      Taattokin on huomannut liikenteen perskärpäset.
      Taatto ei ole ilkeä, mutta Taatto jättää ohitusvastuun perskärpäselle.
      Taatto ei aio jatkossakaan auttaa perskärpästä ohituksessa.
      Jos tiellä on 100 rajoitus niin sen pitää riittää kärpäsellekin. Jos ei riitä niin ky... kärpänen saa kyllä mennä ohi tai hutaista ojaan tai metsään, - ei se Taattoa haittaa.
      Taatto ajattelee tosin, että kun kärpänen paskaantuu tarpeeksi siellä takapuskurissa niin kärpänen oppii olemaan kauempana. Tällöin ohituskin on turvallisempaa. kun näkemäalue on pidempi.

      Niin, se oli muuten viimeksi tänään kun kuudenkympin alueella kärpänen oli n. viiden metrin päässä takana. Taatto oli kääntymässä oikealle ja laittoi vilkun oikealle hyvissä ajoin. Sitten hetken päästä Taatto jarrutti kun ei se 90 asteen käännös siinä risteyksessä onnistu kuudenkympin nopeudella.
      Se oli kärpäselle liikaa. Takaa kuului kumma rahina ja rohina kun talvirenkaat lukkojarrutuksessa luovuttivat nastansa maantiesoraksi. Kärpänen oli ilmeisesti keskittynyt esinahkansa venyttelyyn ja muuhun räpläämiseen niin, ettei huomannut edellä ajavan Taaton jarrutusta ja muita kääntymistä edeltäviä toimia.
      Palkkioksi omasta tyrimisestään kärpänen huudatti torvea Taatolle.
      Tai mistäpä minä tiedän jos se sai vaikka orgasmin.

      • miksi ei porvoossa

        Joensuun pata. Mu-na haisi. Pata ja tapa. Haisi silti. Siis. Muna.


    • Useampi molekyyli

      Noh, jotenkin vain tuntuu, että näitä Tom-of-Finland -henkisiä roikkujia löytyy täältä jatkuvasti, vaikka toisenkin kerran kirjoittaisi ongelmasta. Liekö tappituntumaan syynä jonkinlainen luulo siitä, että edellä menijä menee juuri siihen tarjouskauppaan, jossa sitä tarjouskahvia myydään tai niitä sankoja, joita suomalainen jonottaa kuulemma jonoksi asti ja ottaa juuri sen viimeisen tuotteen. Jää se euron säästö saamatta.

      Itse en sen kummemmin provosoidu asiasta, alanpahan vain pesemään tuulilasiani. Saa se hännänalus-Tomppakin omansa.Yleensä väliä tulee ainakin hetkeksi, kun älymolekyyli kolahtaa toiseen siellä päänupissa. Vähän ajan kukuttua tosin hivutetaan taas kiinni puskuriin, jolloin huomaan taas tuulilasini likaantuneen. Ne "viisaammat" räikköset painavat niska punaisena ohi ja jotkut jopa "opettavat" palaamalla kaistalleen verrattain räyhäkkäästi. Tosin nämä kaksimolekyyliset etsivät taas jonkun edellä ajavan ja pääsevät taas paikalleen, eli nuuhkimaan peppundaalia.

      Olen kaikesta huolimatta keskivertoa parempi autoilija, tosin siihen ei paljoa ainakaan täällä raukoilla rajoilla tarvita...

    • onko väärin

      Enemmän inhoittaa kuskit jotka ajavat juuri ja juuri pääsevät ohi, mutta jäävät 80 rajoituksella jyrräämään eteen 70. on kiva siinä jättää rakoa. mutta kun menee ohi ja lähtee itse ajamaan 85 että saa rakoa väliin. taas tämä sankari ajaa ohi ja jää jurraamaan eteen.

      näin täällä päin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      459
      3369
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      451
      3277
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      135
      2918
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2242
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2110
    6. 187
      1460
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1367
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1232
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1060
    Aihe