Tämä kuulostaa ehkä oudolta, mutta en löydä vastauksia unikirjoista koska uneni ovat liian selkeitä. Ne ovat yleensä kuin normaalia elämää, ainoa ero on se että yksi pieni juttu paljastaa niiden olevan unia.
Olen myös nähnyt vuosikaudet samoja unia, tai sitten samantyyyppisiä, ja useinmiten olen ns. sivusta seuraajana: näen itseni unessa tekemässä asioita jne. Viimeisin uni mitä näen joka yö keskittyy erääseen henkilöön jonka olen tavannut pari kertaa töissä...
Unessani me kohtaamme paikassa x, käymme kahvilla jne jne jne... Loppujen lopuksi päädymme hänen luokseen harrastamaan erittäin villiä seksiä ja herään yleensä kun unessa alan nukkumaan hänen vieressään. Unessani kaikki tapahtuu reaaliajassa realistisesti, ainakin tuntuu siltä. Tämä uni paljastui uneksi sillä että minulla oli jalassa sellaiset kengät mitä en omista.
Häiritsevintä tässä on nyt sit tämä: Elän parisuhteessa...
Liian selkeät unet
1
415
Vastaukset
- Tulkintaa.
Hei,
Selkeät, toistuvat unet ovat varsinainen alitajunnan lahja unennäkijälle.
Kannattaa pitää unipäiväkirjaa, mihin kirjaa (varsinkin) saman sisältöiset, toistuvat unet ja pohdiskella milloin nämä unet ilmaantuvat -- laukaiseeko ne jokin silloin valve-elämässä tapahtuva asia.
Mitä alitajunta haluaa viestiä, mitä tärkeää ei ole hoksinut?
Ja nyt kaikille lyhyesti vielä kerran näistä seksiuni asioista : Villit seksiunet ovat yleisiä silloin, kun sitä tulisi saada lisää valvemaailmassa. Ei vaikuta siihen rakastaako kumppaniaan vaikka kuinka hurjasti tai ei , elääkö sinukkuna vai parisuhteessa -- kun on seksuaalisessa puutteessa niin se näkyy kyllä unen sisällössä, tässä hyvin selkeän realistisesti kuin reaaliajassa -- eli tuon selkeämmin alitajunta ei voi unennäkijälle viestiä että laitappa peitto heilumaan useammin mikäli mahdollista, niin voit paremmin -- NYT reaaliajassa.
Oleppa hyvä --kaikkea parasta -- ja kauniita unia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657