Moi tehtii tossa kavereitten kaa koulun pommi suojaan sellane halloween rata huomista varte. kannttaa kokeilla jos mahollista kysytte vaikka ensin opettajalta että käykö sellane. Ite me käyttetii siihe just jotai lakanoita,jätesäkkejä,tekoverta,sähkökynttilöitä,sit saatin sellane mikä tää nyt on sellane ihmisen anatomia luuranko ja sit just kaikkee pientä leikki hämäkin seittii ja yms. Ratahan oli sellane että maassa kulki nuolet mitkä ohjaa reitillä ja sit ei oo mitä muita valoja ku jotain joulu valoja ja sit siinä nuolen vieressä olevat led valot ja meitä on 6 hengen ryhmä ja pukeudutaan sit asuihin ja säikytetään itekki kulkioita siellä. Suosittelen!:)
Halloween rata vinkki
Halloweeeen
1
108
Vastaukset
- Halloweeeen
Jos tulee mitää kysymyksiä tai jotain vinkke jaa nii voi laittaa toho alas tulemaan!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984